ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

TRT bu hafta şaşırttı

12 Ocak 2012

Boluspor'un Pazar günü saat 13:00'da oynayacağı İstanbul Güngörenspor maçını TRT pas geçti. Yayıncı kuruluş bu ...

Boluspor'un Pazar günü saat 13:00'da oynayacağı İstanbul Güngörenspor maçını TRT pas geçti. Yayıncı kuruluş bu hafta sadece Boluspor maçını canlı vermeyecek.

İlk devre hemen hemen her hafta Boluspor'un maçlarını yayınlayan TRT Boluspor İstanbul Güngörenspor maçında bu kuralı bozdu. TRT1, TRT Spor ve TRT6 kanallarından izleyicilerine naklen aktaracağı maçlar içinde Boluspor'un sahasında oynayacağı Güngörenspor maçını yer almıyor. Özellikle çok sayıda maçını yayınladığı için taraftarların tribünlere gelmediğinden yakınan Boluspor yönetimi, özellikle kupada süper lig ekibi Gençlerbirliği'ni iyi ve mücadeleci bir oyunla elemesinden sonra tüm taraftarlarını bu karşılaşmaya beklediklerini ifade ettiler. 

  

İşte TRT'nin naklen yayın programı;

 

14 Ocak Cumartesi

13:30 Giresunspor - Sakaryaspor / TRT Spor

19:00 Göztepe - Kartalspor / TRT Spor

15 Ocak Pazar

13:30 Elazığspor - Konyaspor / TRT 1

13:30 Akhisarspor - Çaykur Rizespor / TRT Spor

13:30 Kayseri Erciyesspor - Tavşanlı Linyitspor / TRT 6

13:00 Boluspor- İstanbul Güngörenspor Yayın yok

16:00 Gaziantep BB - Karşıyaka / TRT Spor

19:00 Kasımpaşa - Bucaspor / TRT Spor

16 Ocak Pazartesi

20:00 Adanaspor - Denizlispor / TRT Spor

10 yorum yapılmış
  • Fanatik Bolulu
    13 Ocak 2012 • 01:10
    Sevgili Editör yönetimi bilgilendirip RAMAZAN SAL'ın alınmasını sağlayalım adamı satacaklar hazır bizden çok güzel anılarla ayrılmışken tekrar Boluya gelmek isteyecektir..RAMBO geri gelmelidir.Başkan yap şu işi sevindir bizi..
  • ahmet yıldırım
    13 Ocak 2012 • 02:12
    ramazan sal şanlıurfasporla anlaştı bugün şanlıurfaya kadar gittiyse vardır bir hikmeti
  • halit canbaz
    13 Ocak 2012 • 02:39
    TRT ŞAŞIRTIPDA KEŞKE TÜM BOLUDAKİ MAÇLARI VERMESE?HATTA ŞU GERÇEK FUTBOL PROGRAMINA BİLE ÇIKARMASALARDI İYİYDİ.GECE SAAT 1:30DA ANCAK İZLEMEK MÜMKÜN OLDU.ONUDA KAÇ KİŞİ İZLEDİYSE?GERÇİ PAPAZ ERGÜNLE YANINDAKİ DEKOLTENİN SOHBETİDE ÇEKİLMİYOR.YANINADA KOYMUŞLAR SUNUCU NİYETİNE SÜS MANKENİ TOPTAN ANLAMAYAN 1 HATUN ADI OLMUŞ GERÇEK FUTBOL?HESAPLAMIŞLARDA 64'E ULAŞAN ŞAMPİYONMUŞ.HOCA SÖYLE SEN KAÇ PUANLA BOLUYU KAÇINCI YAPACAKSIN.ORDA BENİM GİBİ 1 DELİ OLACAKTI.SEN KARTALDA MERSİNDE NE YAPTIN DERDİ
  • halit canbaz
    13 Ocak 2012 • 02:44
    SEN ERCİYESTEYDİN KAÇ PUANLA ŞAMPİYON YAPTIN DERDİ.ADAM ANLATIYOR.İYİ TAKIMLARLA ÇEKİŞİYORUZ EN İYİ SONUCU ALMAYA ÇALIŞIYORUZ.İLLA HEDEFİN NE İLK 2Mİ İLK 6 MI DİYOR.HERİFİN BOLUYA GELEMEDİĞİ İÇİNMİ NEDEN BİR KARIN AĞRISI VAR.CİHAT ARSLANDA BOLUDAYKEN BOLUYA TAKINTISI VARDI.GOLE TOPÇU SEVİNMEDİ DİYE MİLLETİN MİĞDESİNİ BULANDIRMIŞTI.BEN BU ERGÜN PENBEYE PENBE RENGE UYUZ OLDUĞUM GİBİ UYUZ OLUYORUM NEDENSE?KARI GİBİ ADAMMIŞ KALIBININ ADAMI DEĞİLMİŞ.
  • ALİ14
    13 Ocak 2012 • 12:32
    trt hep yanlı bize karşı,gerçek futbol programını saat 01.30 koymuşlar,haksızlık, bizde 19:00 yayınlanacak diye bekledik, herkese inat bu hafta sonu staddı dolduruyoruzz, GELİYOR GELİYORRR ALEMİN KRALII GELİYORRRR, KIRMIZI ŞİMŞEEKLEERRR,,
  • erhan atabay
    13 Ocak 2012 • 13:01
    ramazan salın mevkisinde bankasyanın en kaliteli adamları bizde(veli,cemil,gençer,orhan).orta sahada da olmuyor ramazan tekniği zayıf.hem takımın kimyasını bozabilir de gerek yok ramazana.ama ofansif bir orta saha şart.g.birliği kapanmadı ama bankasya takımlarından bazıları kapanacak ve açmak zor olacak bu yüzden kaliteli bir yabancı orta saha şart.hadi artık alın şu adamı.
  • turuncu
    13 Ocak 2012 • 16:27
    halit canbaz ı yazdıklarından dolayı tüm sammiyetimle tebrik ediyorum
  • bolulu mustafa
    13 Ocak 2012 • 17:42
    olsun bizde maça gideriz
  • halit canbaz
    15 Ocak 2012 • 00:13
    OOOO BENİM TURUNCU RUMUZLU ÇİLLİ GÖRÜMCEM BU LİMANADA DEMİR ATMIŞ.BENSİZ YAPAMIYOR CANIM BENİM:)))))
  • yaren
    15 Ocak 2012 • 14:21
    karşıyaka maçınıda vermemişti!trtde noluyosa artık sadece Boluspor iç saha maçları olmasıda ilginç!