ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Lütfen bırak Özcan Kızıltan...

19 Şubat 2012

Rakiplerin birer birer kazandığı haftada Adanaspor’a konuk olan Boluspor, rezil futbola rağmen 1 puan aldı.

Rakiplerin birer birer kazandığı haftada Adanaspor’a konuk olan Boluspor, rezil futbola rağmen 1 puan aldı. Teknik Direktör Özcan Kızıltan’ın yine akıl almaz işleri sonrası şampiyonluk hayalleri iyice azaldı.



Ligin 22’nci haftasında deplasmanda Adanaspor’la karşılaşan Boluspor, zorlu deplasmanda rakibiyle golsüz berabere kalarak 1 puan aldı. Ligin devre arasında yaptığı transferlerden sonra hedefini şampiyonluk olarak belirleyen kırmızı beyazlı takım, son haftalardaki kötü oyununu Adana deplasmanında da sürdürdü. Haftalardır oynadığın futbolla ümit vermeyen Boluspor, yine vasatı aşamadı.


Pozisyonlar harcandı


Zorlu karşılaşmada Teknik Direktör Özcan Kızıltan’ın Omar Wade’yi hazır olmamasına rağmen yine ilk 11’de başlatması ve Veysel Cihan’ı yedek oturtması herkesi şaşırttı. Karşılaşmanın ilk dakikalarında Caner Ağca’yla pozisyonlar bulan kırmızı beyazlı takım beklenen golü atamadı. Yakalanan net pozisyonlar değerlendirilemeyince ilk yarı golsüz sonuçlandı.


Yine Atacan kurtardı


İkinci yarıya Omar’sız başlayan Boluspor, kontra ataklarla rakip kalede gol aradı ancak bir türlü vasatı aşamadı. İkinci 45 dakika yabancı oyuncularıyla Boluspr kalesini ablukaya alan Adanaspor, kaleci Atacan’ı geçemedi. 90 dakika sonunda iki takımda birer puana razı oldu. Karşılaşmanın yıldızı yine kaleci Atacan olurken, Boluspor şampiyonluk yolunda rakiplerinin epeyce arkasında kaldı.

71 yorum yapılmış
  • melih
    19 Şubat 2012 • 22:56
    RUHSUZLAR ORDUSU!!!FUTBOLCUSUNDAN TUT TEKNİK HETEYİNE KADAR.İLK YARI OMAR WADE NEREDEYDİ?İKİNCİ YARI KENAN NEREDEYDİ?PEKİ HEPSİNİ ANLADIK AYDIN ÇETİN NE YAPTI..YAZIKLAR OLSUN SİZLERE..BOLUDA HALI SAHALARA GİDİN MİLLET DAHA HIRSLI FUTBOL OYNUYOR.TELEVİZYONU KIRACAKTIM SİNİRDEN…ABİ ADAMLARIN GOL ATMASI İÇİN ELİNİZDEN GELENİ YAPTINIZ.ALLAHTAN ONLAR BECERİKSİZ.YOKSA ESKİ HOCANIZA KIYAK MI GEÇTİNİZ???YUH SİZE BE.
  • bamteli
    19 Şubat 2012 • 22:57
    YAZIKLAR OLSUN. BAŞKA BİŞEY DEMİYORUM.. BU OYUN KURGUSU İLE BİR B.. OLMAZ... BBÖYLE OYUNLA BİR PUAN BİLE COK...
  • emre
    19 Şubat 2012 • 23:02
    orta saha nerdeeeee.............
  • ZB
    19 Şubat 2012 • 23:03
    Mücadele yok,onur yok,ruh yok,maçlara A2 lerle çıkalım.Hiç olmazsa yenilseler bile mücadele ederler onurlarıyla yenilirler.
  • mustafa
    19 Şubat 2012 • 23:10
    bu saatten sonra mac falan izlemem gühaha soktunuzlan benı.bu böyle giderse oldugu gibi yerinde kalır
  • yaren
    19 Şubat 2012 • 23:12
    73 dakika canere nasıl dayandın?gomisi niye oynatmıyorsun mademki neden aldırdın?aydını oyuna aldında naptı omar enazından koşan bi adam.yada veyseli al enazından hava topunda etkili adı var tedirgin eder savunmayı.birazcık gurur varsa özcan ve necip alın yandaşlarınızıda ve defolup gidin!
  • yaren
    19 Şubat 2012 • 23:14
    veli cemil alp onur bektaş emre hakan orhan bunlar dışındaki herkes formayı çıkarıp gitsin.ve birazcık gururları varsa başkan yönetim hoca ve tüm teknik heyet gitsinler artık!haftayaki maçta protesto yapılmalı artık tribünlerde gerekirse maça kimse gitmemeli bir tavır alınmalı!
  • kadirhan çayırlı
    19 Şubat 2012 • 23:15
    ÖZCAN HOCA SEN BU İŞİ BİLMİYORSUN CEKETİNİ AL VE GİT ALP SANTIRAFOR SEN ADAMI DEFANS OYNATIYON EMRE TORAMAN NİYE BAŞTAN KOYMUYORSUN CARIKÇI ARTIK YETER BU KADAR SANA ŞANS VERİLDİ ARTIK SIRA SANA GELDİ TAKIMI YA TAKIM YAP YA BIRAK ARTIK ATACAN SENDEN ALLAH RAZI OLSUN SENDE OLMASAN REZİL OLMUŞTUK AYHAN ÇAYIRLI BOLUSPOR HASYASI
  • Nedim
    19 Şubat 2012 • 23:15
    Bu rezilliğin adı:BOLUKIZILTANSPOR...Yazıklar olsun,biraz gururu olan,kendini bir nebze sorumlu hissden bir tane helal süt emmiş insan evladı varsa teknik heyetten,yönetimden derhal istifa eder gider.Bu adamlara maaş verip paralarımızı savurmaktansa kendi kendimize bu işi lig sonuna getirelim,nasılsa bizim yerimiz şimdiden belli PLAYOUT!
  • selçuk ipek
    19 Şubat 2012 • 23:16
    ya arkadaşlar ben size birşey sorcam. Yılmaz vural ı neden biz almadık ya. nedir bu kardeşim. Bize hoca dayanmaz oldu arkadaşlar. bu nedir ? Biz çıkacazmı çıknayacaz mı. bu nasıl bir oyun kurgusudur.
  • Metehan
    19 Şubat 2012 • 23:25
    yeter artık ya yazıktır her maça umutla bakıyoz ben kafamı maça mı takayım derse mi vereyim. ne biçim ruhsuzluk bu sözde kaliteli oyuncu alınacaktı omar mı kaliteli???????? veyel neden yedek.
  • yaren
    19 Şubat 2012 • 23:26
    denmiştiki yılmaz vuralın 8 yardımcısı var çok para istiyor parası olmayan sakaryaspor nasıl aldı 4 hocasıyla geldi yılmaz vural çarıkçı suyun ısındı insanlar aptal değil yandaşlarınıda beslediğin taraftar müsvettelerinide al ve defol git!YILMAZ BECİKOĞLU duruma el atmalı artık!
  • yaren lütfi
    19 Şubat 2012 • 23:26
    artık protesto zamanı!yetti artık kandırıldığımızz.burda tek uyanması gereken canı gönülden boluspor taraftarıdır!!!boşuna kandırılıyoruz
  • muhammet
    19 Şubat 2012 • 23:27
    OYNANAN FUTBOL OYUNCULAR TEKNİK HEYET BAŞKAN HEPSİ YALAN GERÇEK OLAN SADECE TARAFTAR. ÇOLUĞUNUN ÇOCUĞUNUN RIZKINDAN KESİP MAÇA GİDEN KOMBİNE ALAN TARAFTAR. YAZIKLAR OLSUN HEPİNİZE. ALDIĞINIZ PARALARIN HESABINI ALLAH SORAR BEYLER. AYDIN ÇETİN DENEN ADAM TOPCUYSA BENDE FUTBOL ADINA HİÇBİŞEY BİLMİYOMUŞUM!!!
  • Mehmet Ö.
    19 Şubat 2012 • 23:27
    Allahın izniyle şu 39-40 puan barajını aşsak ta DÜŞME tehlikesi yaşamasak bari.
  • arda
    19 Şubat 2012 • 23:27
    Ya abi bi hoca bu kadar mı oyunu okuyamaz krdsm aydını aldı top oynayamadık yani gomisi alda görelim su adamı.. Özcan hoca Kötünün iyisi..
  • MST
    19 Şubat 2012 • 23:27
    Ne kadar uyumsuz bir takım futbolcular kendilerini bir seyretsin biz daha fazla dayanamayacağız maçı seyredemiyoruz.aşcı değişmesi lazım malzeme iyi.
  • ozer
    19 Şubat 2012 • 23:28
    ben geldıgı gun dedım ozcan hocadan boluya bırsey olmaz dedık.bız bu lıgte sampıyon olamayız.belkı bır ıhtımal play off oynarız.ferhat caner wade aydın ne bunlar ya.gomız s neden alındı sormak lazım.o kadar ugrastınız.yıne umıdın varmı sayın edıtor.gecen hafta var dıyordun.boyle kotu futbol olurmu.haftalardır oynayamıyoruz.bız taraftar olarak her hafta uzulmek zorunda degılız.baskan ne olur ozcan hocayı gonder.en azından play off ıcın yucel hoca gelebılır EDİTÖR: BAK ÖZER SANA HERKESİN ÖNÜNDE BİRŞEY İTİRAF EDEYİM. ARIK SON SANIYELERDE BU HOCA GİDECEKSE YENİLELİM DEDİM YANIMDAKİLERE. YOL YAKINDAKEN ACİL ÖNLEM ALMAMIZ GEREKİYOR. YOKSA İLK 6'DA GİDECEK...
  • yaren
    19 Şubat 2012 • 23:32
    canere nasıl dayanabildin ya her topu öldürdü ne pas yapabildi ne top verebildi ne alabildi.al gomiside görelim madem aydın kim ya o mu kurtaracak sahada gezindi sadece kenan sakarya macında oynadı sezon sonuna kadar yatar artık ikinci yarı adını duyan var mı?
  • bolulu
    19 Şubat 2012 • 23:32
    BU AYDIN ÇETİN,İ TRANSFER EDEN ZİHNİYETTEN NE BEKLERSİNİZ ARKADAŞLAR.NECİP ÇARIKÇI KENDİ EGOLARINI TATMİN EDİYOR.ASLINDA BİR B.KTAN ANLAMIYOR.RECEP NE DERSE ONU YAPIYOR.NE YÖNETİMİ DİNLİYOR NEDE TARAFTARI.
  • selçuk ipek
    19 Şubat 2012 • 23:38
    sayın editör abimiz sana bir şey diyimmi ? Sakaryamı daha büyük camia yoksa biz mi ? Ya bu yılmaz vural boşta iken biz neden almadık. Başkan demekki bize bu tip hocaları fazla görüyor.
  • ozer
    19 Şubat 2012 • 23:39
    sayın edıtor begenmedıgımızcıhat hoca boluda bundan daha ıyıydı.yaa ne olur baskanla konusun.nereye kadar.bızımde bır seı yapmamız lazım.ama umıdım hıc yok.acıl onlemler derken sızce ne onlemler alınması lazım.sayın baskan bu mactan mutlak galıbıyet beklıyordu.sımdı ne yapacak bakalım.
  • gökhan
    19 Şubat 2012 • 23:40
    bu takımı çıkaracak bi hoca yokmu türkiyede Allah aşkına.
  • Mehmet Ö.
    19 Şubat 2012 • 23:43
    Tek suçlu Özcan hoca mı arkadaşlar. Editör bile takılmış peşinize gidiyor. Bak ne güzel başlık atıp haber yapmışsınız:"manken gibi gezindiler" diye. Tespitlerde çok güzel. Hırsızın hiç mi suçu yok?
  • selim özcan
    19 Şubat 2012 • 23:43
    boluspor her sene bu haftalarda aynı sorunla karsılasıyor ? bu saatten sonra kimse ümitlenmesin benim içinden gecen futfolculara ceza ise ceza taraftar ve basının bu konuya gereken tepkisini göstermeli ya bırakın ferhat ve kenan sanki hazırlık macı oynuolar aldıkları paralar zehir zıkkım olsun:::::::(
  • emre
    19 Şubat 2012 • 23:56
    vallahi ben Bolusporun nasıl oynayacağını tahmin ettiğim için maça bakmadım yanılmamışım keşke yanılsaydım ama bu sene de geçti maalesef artık maçlardan da soğudum
  • ozer
    19 Şubat 2012 • 23:44
    boluspor cocuk oyuncagı degıldır.boluspor sahıslara aıt degıldır.bırde cıkmıs ben takımı bu sene super lıge cıkaracagım dıyor.artık karsınızda cocuklar yok sayın baskan.herkes neyın ne oldugunu bılıyor.elazıg aldı basını gıttı.lıderın 10 puan gerısıne dustun .sımdı ne dıyeceksın bakalım sayın baskan.
  • Mengen li Osman
    19 Şubat 2012 • 23:46
    İşi Allaha emanet etmiştik (takımı Özcan Hoca ya verince) çalışmayınca olmadı tabi LÜTFEN BIRAK çok doğru bi başlık
  • Rafet arıkan
    19 Şubat 2012 • 23:48
    BOLUSPORUMUZ:necip çarıkcının çiftliği ve bu çiftliğe öyle bir hoca bulduki daha bırakmaz nede olsa her dediğini yapıyor..
  • yaren
    19 Şubat 2012 • 23:48
    yılmaz hocayı almadı çünkü ozaman istediğini yapamazdı para yiyemezdi çarıkçı efendi şimdi sallabaş hoca aldı takılıyor onunla cihat hocada başını sallamadı gönderildi!yok 8 yardımcısı varmış çok pahalıymış e hani sakarya bu güçlükle nasıl aldı ozaman?
  • yaren
    19 Şubat 2012 • 23:49
    başkan olarak YILMAZ BECİKOĞLU teknik direktör olarak KEMAL ÖZDEŞ gelmeli bence.BECİKOĞLU bu duruma el atmalı artık!
  • mehmet uslu
    19 Şubat 2012 • 23:51
    yılmaz vural diyolar hala adam ilk macında yenıldı konyaya gelse ne olucak 3 mac kazansa 4uncu macını kaybetse bu seferde ona aynı baslıgı atacanız aynısnı ona söylüyeceniz hocalık ne var kacıncı hoca bu. bu takımın kapasitesi bu ne bekliyosunuz ki daha fazla olabilecegi en iyi yerde sanki hersene ilk 2 ye oynuyoda bu sene kötü
  • S.A
    19 Şubat 2012 • 23:54
    Aslında şöyle bir gerçek var ; bu takıma kim gelirse gelsin, bu takım ihya olmaz. Nedeni şu ; bu futbolcularda kondisyon yok, işe sarılma yok, sabır yok, pozisyon bilgisi yok, taktik idmanı yaptıran yok, iki düz koşuya fifti olan futbolcu var, sahada 30.dkdan sonra biten futbolcu var, oyunu okuyamayan t.direktör var, susup bekleyen yöneticilerde var..Ha birde birşeyler bekleyen taraftarda var.
  • Levent
    20 Şubat 2012 • 00:04
    NE BİR SİSTEM NE BİR OYUN KURGUSU BU TAKIMDA TEKNİK DİREKTÖR VAR MI BELLİ DEĞİL.YAZIK BU TARAFTARA,SEZON BAŞINDA MİLLETİ HAVAYA SOK ONDAN SONRA KIVIR. KALAN MAÇLARIMIZI A2 TAKIMI OYNASIN HİÇ OLMAZSA ZEVK ALIRIZ.HİÇ KİMSE HEVESLENMESİN BU OYUNLA İLK ALTI BİLE HAYALLL.ÖNÜMÜZDEKİ SENE İÇİN BİR AN ÖNCE KONGRE KARARI ÇIKMALI VE İŞ BİTİRİCİ BİR YÖNETİM GELMELİ.BU TAKIMI YILMAZ BECİKOĞLU ÇIKARIR.
  • dursun
    20 Şubat 2012 • 00:04
    sayin kiziltan lutfen birak bolusporu. boluya gelince istifa et lutfen carikci beyle birlikde lutfen onurun varsa birak lutfen. bir kere sen hoca olsaydin iyi adamlarimiz vardi elde. yollatmazdin aydın cetini kabul etmezdin. daha kaliteli adam aldirirdin. demekki sende iyi hoca deyilsin. kabul ettigin icin senin iyiligin icin topu topcuyla oynanir. bunlarla deyil golcu yok elde sen gitin cetini aldirdin. turkiyede yokmu baska adam almayasa birakaydin onurluysan birak lutfen baskan kendi yapsin hocalik
  • lütfi hoca
    20 Şubat 2012 • 00:09
    BEN BULDUM! HOCA OLARAK BENİ ALSINLAR. BENMİ!....LÜTFİ HOCA!.........HA HA HA!....
  • murat yıldırım
    20 Şubat 2012 • 00:14
    lütfi sen gitte camide hoca ol imam lütfi :(
  • gökhan
    20 Şubat 2012 • 00:15
    bu takımda aydın ve sercan oynuyosa tribündeki herhangi biri de oynar , farkeden bişi olmas sanki, sırıtmaz anladınmı
  • bolulu
    20 Şubat 2012 • 00:15
    bu yonetımın degişmedıkden sonra terımde gelse takımın başına onuda uydurular kendılerine oyuzden taraftar olarak tepkımızı hep bırlıkde ya maca gıtmıyecez yada gıdıp 90dakıka protesto edecez yoksa hersene aynı fılımı izleriz lıg bıtmeden bırlık olup tepkımızı verelım artık sustukca bunlar bırakmaz uyan bolu
  • erhan atabay
    20 Şubat 2012 • 00:57
    ohh iyisiniz valla.bulmuşsunuz gariban,sessiz,dürüst adamı suçlu hoca.hocanın sahaya çıkardığı kadro eldekinin en iyisi.ben olsam aynı kadroyu çıkarırdım.zaten benim 11 im dşye yazdım da.kardeşim elimizde messi,ronaldo,fabregas,rooney var da hoca mı oynatmıyor.bu takım s.lige çıkamazsa bana göre bu saatten sonra tek sorumlu çarıkçıdır.editör 3 golü birarada göremeyen cihatın arkasında durduğunuzun 5 de biri kadar bu hocaya destek olsanıza.
  • erhan atabay
    20 Şubat 2012 • 01:01
    özcan hoca ismi ortaya çıkınca şiddetle karşı çıktım.gelinen noktada oynanan futbol tatmin edici değil ama şu saatten sonra hoca değiştirmek fayda sağlamaz bize.ancak çok kariyerli bir hoca gemileri yakacak bir hoca olursa.örn.ziya doğan.başkan 15 günde getiremedi böyle hocayı şimdimi getirecek.arkadaşlar sene sonuna kadar desteğe devam.sonrasına bakarız.bu benim fikrim tabi.
  • Adem
    20 Şubat 2012 • 01:02
    Neden kiziyorsunuzki cihat-serhat-ozcan gibi hukmedecegi hoca aliyor baskan bak husnu hocayi hukmedemeyecegi icin gonderdi adam elazigda harikalar yaratiyor su soruya nasil cevap verirsiniz; bolusporun mu kadrosu iyi yoksa elazisporun mu . Arada kac puan fark var,,, tesekkurler
  • mustafa
    20 Şubat 2012 • 01:46
    bu futbolla ilk 2 çok zor ilk 6 şansımız ise yüzde 50 takımda Atacan,Veli,Cemil,Onur ve Alp her hafta istikrarlı futbol oynuyor diğer futbolcular ise canları isteyince futbol oynuyor.Gelecek hafta Veli sarı kart cezalısı,Onur kırmızı kart Cezalısı,Cemil de Adana maçında sakatlandı inşallah durumu iyidir ve Göztepe maçında oynar eğer Cemil de oynamazsa bence kimse Göztepe maçını izlemek için stada gitmesin o maç ya berabere veya Göztepe alır
  • bolusporlu
    20 Şubat 2012 • 01:50
    Hani bazen diyolar ya tarafta maça gelmiyo bu takımı izlemeye gelcek takım top oynamıyoki sakarya taraftarı destekliyo deniliyo takımını evet sakarya kotu top oynuyo ama hiç olmassa mucadele ediyo adamlar bi sistemleri var BİZİM TAKIM KOTU DAHİ TOP OYNAMIYO RESMEN BANA KALIRSA TOP OYNAMIYO
  • Kerem
    20 Şubat 2012 • 02:05
    O Omar'ı izleyen,rapor eden,aldıran ve alınmasına vesile olan,bunlara inanıp Omar'ı alan,bu adamları Boluspor'da euro zengini yapan zihniyete sormak istiyorum;o Adana'ın zencilerini izlediğinizde ne hissettiniz?Siz nerenizle izleyip Omar'ı aldınız?Yazık ya valla çok yazık
  • mehmet
    20 Şubat 2012 • 02:35
    Arkadaşlar ne hocası lütfen bırak git özcan kızıtan demiş bülent... ama hocanın suçu yok çünkü bu hoca değil bi şey bilmiyo yani kapasitesi belli ... BİR SUÇLU VARSA ODA NECİP ÇARIKÇI EFENDİDİR .... ANLADINIZMI ARKADAŞLAR.......
  • can14
    20 Şubat 2012 • 03:20
    adam taca bile itiraz ettin yazık be hoca...
  • yusuf akçay
    20 Şubat 2012 • 08:36
    bir göztepeli olarak sizleri çok iyi anlıyoru.biz kurtulduk.darısı başınıza.
  • fuat
    20 Şubat 2012 • 10:18
    bolusporda yönetim,oyuncular,stadyum,değişmedikçe boluspor şampiyon olamaz..boluspora gelen oyuncular neden birden futbolu unutuyorlar gençlerbirliği macında harika oynayan omara neler oldu bence kamuoyu bunu sorgulmalı...Şu an boluspor kötü oynamıyor bence resmen maçlarda bank asyanın en kötü futbol oynayan takım görüntüsü veriyor.boluspor bence acilen önümüzdeki sene için takım içinde köklü revizyonlar yapmalı yoksa daha cok bekleriz süper lig için..
  • MUDURNU
    20 Şubat 2012 • 10:41
    denemeyle alırsan yabancıyı denerler seni takımın bir şutu yok birtek veli gerisi boş
  • Aykut Burak
    20 Şubat 2012 • 11:24
    İlk 2 iyice zora girdi. Oyun yok,Mucadele yok,hırs yok. Hoca zaten yok. Sn. Necip efendi nin oluşturduğu kadroyu sahaya sürüyor. Bir ne iş yaptığını anlayamadığım Kazım bey var. Hoca nın çalışma sistemi,taktiksel anlayıoşı vb hakkında Yönetime nasıl rapor veriyorlar acaba? Yoksa hepsi maaşımı alırım gerisine karışmam mı diyor?.
  • serdar tunç
    20 Şubat 2012 • 11:48
    Sevgili dostlar ,zamanı gelince her şey ortaya çıkacak amma lakin Hüsnü Özkaranın selamı var, birilerine .Adamı büyük tazminat alacak diye organize olup yollayan lar şimdi hesabını versin çünkü Hüsnü hocanın gitmeye niyeti yoktu .Şunu çok net ifade edeyimki Elazıg kadrosu ,boludan iyi degil adam 10 puan fark attı herkese geçmiş olsun .
  • Özer ÖZEN
    20 Şubat 2012 • 13:24
    Necip Çarıkçının niyeti yokki süper lige çıkmak için...Boşyere üzülmesin..
  • duman14
    20 Şubat 2012 • 14:29
    ya arkadaşlar boluya gelen hocaların mı hepsi kötü yönertimmi bence yönetim hocada bi suç yok niye diye soracak olursanız bu adam bolunun çımasını istemiyor artı dediğini yapmayacak hocayıda yolluyor dah çok sular akar bu köprüden
  • duman14
    20 Şubat 2012 • 14:34
    şu kadroyu fair play yaşar oynatsa adanaya 5 atmıştık
  • paşaköylüsami
    20 Şubat 2012 • 17:01
    sayın necip çarıkçı rizesporun hocası boşta onu getirsene bolusporun başına ama sana uymaz o kafana göre degil degilmi içkisi varsa almazsın sen onu asıl içen adam iş yapar hacıdan hocadan yıllardır bıktık yahu
  • qwerty
    20 Şubat 2012 • 18:21
    boluspor çiftlik necip gidermi gitmez tabikide şuan alattin yılmaz,necip çarıkçı ve mücahit kutlu ortak kümes yapıyorlar adamın işi var bırakırmı bolusporu ozaman bütün kapılar kapanacak yüzüne
  • Tarumar Kırbaç
    20 Şubat 2012 • 18:46
    Özcan Kızıltan ilk geldiğin gün yaptığım yorumda, Boluspor'un başarısız bir ikinci yarı geçireceğini söylemiştim. Eleştirilerimizin doğru oludğu yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. Bu hoca falan değil. Amatör takımı bile çalıştıramaz. Bunu bi tek N.Ç göremiyor. O sadece Tarumar kim, öteki kim, beri kim diye uğraşsın dursun.
  • ZEKİ AYDOĞAN
    20 Şubat 2012 • 20:24
    bırak git hoca daha fazla zorlama...
  • GöztepeLi ahmet
    20 Şubat 2012 • 21:51
    Özcan hoca bizi sinir hastası etmişti krizlere sokmuştu biz çok dayandık sizde dayanın :)
  • erol
    20 Şubat 2012 • 22:09
    şu anda buca kartal macını seyredıyorum dak.53 buca 0 kartal 1 gol dk 51 erman ergın ve bu kartal formasıyla 2.golu futbolu çok bılenlere duyurulur
  • gökhan
    20 Şubat 2012 • 22:30
    sayın çarıkcı bu yorumları okuyormu,yada yönetımden bırıleri okuyormu,okumuyorsa lutfen bırıleri okuyup ulastirsın,sayın baskan ue yöneticıler, Allah askına cıkarın artık şu takımı.yenı bır hocamı getırırsıniz,hocanın kulagınımı cekeceksınız,topcuların dıkkatınımi cekeceksıniz,bıseyler yapın bunu siz yapacaksınız.bu takım yemın ederım bu lıgın en ıyısı.12 hafta var.Allah askına bısıler yapın.eue alacağı ekmek parası ıle mac bıletı alanlar tanıyorum..bu buyuk şanlı taraftar icin bısıyler yapın.
  • hakan
    20 Şubat 2012 • 22:49
    BOLUSPORUMUZDAN erman engin ile burak akdiş ayrılmıştı ya hani bakın bakalım neler yapıyorlar takımlarında yada adam olmaz denen adem büyük yada ümit tütinci veya cafercan nduka uyanın arkadaşlar uyanın bu takımı hersene birileri yakıyor bu takımda atacan dışında oynayan yok..!!
  • Özcan Dinleme
    20 Şubat 2012 • 23:18
    Size haftalardır yazıyom dinleme özcanı saldır yönetim yoksa sana saldıracaklar ve taraftar gurupları sizde dinlemeyin hiç sesiniz çıkmıyor hiç yorum yapmıyorsunuz noldu sizdemi satın aldılar ey Yarenler ey 1965 liler ey Cadde ciler nerdesiniz takım elden gidiyor çıt yok korkuyonuz hepiniz lafa geldimi mangalda kül bırakmazsınız yazıklar olsun Koca Boluspor u Amatör bir hoca çalıştırıyor Daha çok yazacak şey varda nasılsa kimse gaye almıyor
  • halit canbaz