ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Manken gibi gezindiler...

19 Şubat 2012

Adanaspor karşısında gole en yakın oyuncularımız sahada yoktu. İlk yarıda Omar Wade değil şut atmak ...

Adanaspor karşısında gole en yakın oyuncularımız sahada yoktu. İlk yarıda Omar Wade değil şut atmak topla bile oynayamazken, ikinci yarıda yerine giren Aydın Çetin'de rezil oyunu ile taraftarı çileden çıkardı.

Adanaspor deplasmanında oynanan kötü futbolla beraberliği zor kurtaran Boluspor'un golcüleri sahada yoktu. Maçın hemen başında Caner'in kaçırdığı pozisyon dışında pozisyon üretemeyen ve ileri uçta etkili olamayan kırmızı beyazlı ekibimizi ileriye taşıyacak olan isimlerin formsuz ve isteksiz görüntüsü maç sonunda oluşan skora şükrettirdi.

Oyuna ilk onbirde başlayan ve Boluspor'un gole en yakın isimleri olan Ferhat, Kenan, Caner ve Omar sahada sadece dolaşırken, oyuna sonradan dahil olan Aydın'da sahada manken misali gezindi.

FERHAT ÇILDIRTTI

Takımın gol silahı Ferhat'ın maç boyunca etkisiz oyunu ve aldığı topları kaptırması sonrası maçı izleyenler çileden çıktı. İleri uçta bir türlü etkili olamayan ekibimizde Ferhat'ın topu ileri taşımak yerine aldığı topları da kaptırması izleyenleri çileden çıkardı.

NEREDESİN KENAN!

Boluspor'a transfer olduktan sonra taraftarların çok şey beklediği Kenan geçen haftaki tutuk oyununu Adanaspor karşısında da sürdürdü. 90 dakika boyunca sahada kalan Kenan maç boyunca sahada yalnızca dolaştı. Maçın ikinci yarısında neredeyse hiç topla buluşamadı ve aldığı topları da rakibe teslim etti.

19 yorum yapılmış
  • yaren
    19 Şubat 2012 • 23:30
    veli cemil orhan hakan emre toraman onur bektaş ve alp dışındakileri yollayacaksın arkadaş hiç mi ruh gurur olmaz ya hiç mi hırs olmaz ONUR BEKTAŞ kırmızı kart gördüğü için ağladı be helal olsun adama diğerleri ne iş yapar!ferhat tribüne hareket yapacağına artık topunu oyna ikinci yarıda ikiye bir pozisyonda o topu nasıl harcıyorsun!
  • mehmet uslu
    19 Şubat 2012 • 23:46
    EDİTÖR SENİ TEBRİK EDERİM NE GÜZEL BAŞLIKLAR ATIYOSUN:) İYİ GAZ VERİYOSUN SENİ TÜM SAMİMİYETİMLE TEBRİK EDERİM :) GOL ATINCA EN İYİSİ FERHAT CANER ONLARA 500ER MİLYAR VERILI İYİ OYNAMAK GOL ATMAK ZORUNDALAR HALA FERHAT TRBNE HAREKET YAPACAGINA DİYO TAKIMIN OYNADIGI FUTBOLA BAK ADAMIN BAGLADIGI YERE BAK ÇOK İLGİNÇ GERCEKTEN BOLUDA OYNUYOLAR BANKASYADA O YUZDEN HER MAC IYI DEGILLER YADA GOL ATAMIOLAR YADA KAZANAMIYOLAR 2.LİGDELER HER MAC GOL ATSALAR ZATEN BANKASYADAKI BOLUSPORDA OYNAMAZLAR
  • özcan
    19 Şubat 2012 • 23:46
    Onur Bektaş, Veli, Atacan ve alp. Bu takımı ayakta tutan adamlar. Gerisini gözden çıkarın. Çarıkçı resmen harem kurmuş bizede izletiyor. Bundan sonra 5 kuruş vermem bu takımın hiç bir faaliyetine
  • S.A
    19 Şubat 2012 • 23:50
    Ya artık yorum bile yapılası durum yok aslında. Herşey apaçık ortada. Biryerde yada bir yerlerde bir hata yada hatalar var. Ama hatayı çözme anlayışı yok ne yazık ki. Tablo ortada, futbol ortada bu futbol ile play-off bile zor ki olursa adı bunun mucize olur. Peki eldeki veriler harcanan paralar ile kıyaslarsak bu takım lider ve çoktan süper ligi garantilemiş olması gerek. Ya biz uyutulmaya devam ediyor. Yada yöneticiler uyuyor..
  • Bolu14
    19 Şubat 2012 • 23:51
    Onur bektaş gibi ruhuyla oynayan futbolcular lazım sanki bolunun çocuğu inşallah seneye kalır bu takımda
  • yaren
    19 Şubat 2012 • 23:59
    çarıkçı seneye veli cemil orhan hakan emre toraman onur bektaş ve alp bu adamları yollar demedi demeyin ve yanlarında 5 6 kişi daha sonra alır yine dandikten adam yapılanma falan der uyuturlar tribündeki yandaşlar alkış tutarlar falan alıştık artık!ve uyanma zamanı haftaya protesto edilmeli başkan yönetim hoca ve bazı futbolcular!
  • emre
    20 Şubat 2012 • 00:13
    ikinci yrı ferhat kenan aydın wade caner hıc topla oynamak ıstemedı bunlar nasıl futbolcu.......
  • murat yıldırım
    20 Şubat 2012 • 00:24
    ferhat hızlı kenan hızlı bunların onune top atıcak adam lazım orta saha lazım bunu beceremıyosan gol posızyuna gıremıyosun begenemedıkleri ferhat posızyona gıremedıgı zaman takım bırak golu orta sahayı gecemıyo bu adamlara ara pası atıcak adam lazım yoksa bu takım pozısyona gıremez
  • volkan soyaydın
    20 Şubat 2012 • 00:53
    Onur Bektaş, Veli, Atacan ve alp. Bu takımı ayakta tutan adamlar. Gerisini gözden çıkarın. Çarıkçı resmen harem kurmuş bizede izletiyor. Bundan sonra 5 kuruş vermem bu takımın hiç bir faaliyetine
  • mehmet uslu
    20 Şubat 2012 • 01:23
    bu futbolla NASIL OLACAK BU İŞ .. eymen aga lazım bu takımın başına bizi bi o kurtarır eymen aga bize başkan olsana
  • yaren
    20 Şubat 2012 • 02:39
    mehmet uslu sen BOLUSPORu okadar küçük görüyosan yorum bile yapma zaten!adam artislik peşinde isteyen klüpler var dye şımardı ve artık oynamıyor kosmuyor mucadele yok hırs yok ilk senesinde nasıldı şimdi nasıl?
  • dursun
    20 Şubat 2012 • 10:09
    sayin carikci kefilya neye kefilse adam iyi santirafor olsaydi giresun duruma dusmezdi iyi adamini kim verirki sana dusunmek lazim busene ferhata is yok veysel yasli bundan bukadar olur dinlemedi baskan kndi bildigini okudu simdi bizde okumak zamani elistirmek seyirci hakli bir de konusuyorsun maca gelindiye ozel seyirciye zevk verecek seyredilecek adamimiz varmi baskan sorayim sana eskiden bazi fut bolucular seyretmeye giderdik zevkle havta sonunu iple cekerdik gelsindiye simdi yoki rezilre oy
  • zafer
    20 Şubat 2012 • 10:45
    evet yaren işte ferhatınız iki pas yapamayan koşamayan aylardır hiçbir iş yapmayan ferhatınız hani tirübünden bir maç sonu merabalaştığınız ferhatınız ve boluspor bu çarıkçı başkanın meşhur bolusporu
  • bolulu14
    20 Şubat 2012 • 11:24
    6 aylık transferler için Onur Türk gibi genç ve yetenekli bir oyuncuyu küstüren kaçıran özcen ve necip bu eser sizindir.
  • ibrahim
    20 Şubat 2012 • 14:04
    Adanaspor maçında ikinci yarı gerçekten rezil ve utanç verici bir futbol izlettirdiler bize! Sayın başkan Hedef olarak Süper Lig diyor ama bu takım ya ben yanlış görüyorum ya da başkaları bu takımı göremiyor! Gerçekten bir BOLUSPORLU olarak kalbim dayanmıyor, her maç mı stres;üzüntü;sıkıntı, biz hiç mi rahat bir maç izleyemeyeceğiz:( O SENE BU SENE OLAMAZ...Değil 20 yıl; biz daha çok seneler Süper lige hasret kalırız... Bence yönetim anlayışından mı bilmiyorum ama peşin para futbolcuya yaramıyor
  • BonusKafa
    20 Şubat 2012 • 16:23
    Başkann senin Yücel İldiz aşkın takımı bu hallere getirdi. Onu takımın başına oturtucam diye Cihat'ı gönderdin sonra Özcan'ı hangi akılla ve niye aldın? Omar fiyasko Gomis'te öyle olucak gibi görünüyo bu yüzden oynatılıp dahada fazla tepki çekilmek istenmiyo, Boluspor'u yemeye devam.
  • Mehmet Ö.
    20 Şubat 2012 • 17:01
    Ya Gençlerbirliği maçındaki Omar'a ne oldu? Yoksa gerçek Omar orada bir maç oynayıp göz boyayıp gittide ona benzeyen birinimi kakaladılar(biraz argo oldu özür)?
  • Tarumar Kırbaç
    20 Şubat 2012 • 18:52
    Güzel başlık olmuş. Tebrik ediyorum. Hak kedene hak ettiğini vermeyi bileceksin. İnşallah bu sitedeki haberleri çok bilmiş N.Ç'de takip ediyordur.
  • turuncu
    21 Şubat 2012 • 01:26
    aydın çetin 2 tır degil traktör etmez traktör