ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Biz böyle oyuncu istiyoruz

19 Şubat 2012

Boluspor’un vazgeçilmez isimlerinden Onur Bektaş, 90’ncı dakikada kırmızı kart görünce gözyaşlarına boğuldu. Tecrübeli futbolcu Göztepe ...

Boluspor’un vazgeçilmez isimlerinden Onur Bektaş, 90’ncı dakikada kırmızı kart görünce gözyaşlarına boğuldu. Tecrübeli futbolcu Göztepe maçı öncesi cezalı duruma düştü.


Sezon başında Tavşanlı Linyitspor’dan transfer edilen ve ilk 11’in vazgeçilmez isimlerinden biri olan Onur Bektaş, Adana deplasmanında yine sahanın en dinamik isimlerinden biriydi. Ön liberoda Emre Toraman’ın yokluğunda Alp Ergin’le birlikte görev yapan Onur, karşılaşma boyunca mücadeleci tavırlarıyla dikkat çekti. Rakipleri durdurabilmek için orta sahanın her alanında gezen Onur, tam maç bitti derken takımını yalnız bıraktı.


Sahadan ağlayarak çıktı


Karşılaşmanın 37’nci dakikasında Kibong’a yaptığı faul sonrası sarı kart gören Onur, 90 dakika boyunca sakin tavrıyla sahada kalmayı başardı. Ancak dakikalar 90’ı gösterdiğinde rakibin taç atışı kullandığı sırada topun önüne geçen Onur, ikinci sarı karttan kırmızı kartı görerek oyun dışı kaldı. Hakemin ucuz kart göstermesine sinirlenen Onur, gözyaşlarına boğulurken, Göztepe maçı öncesi cezalı duruma düştü.

13 yorum yapılmış
  • yaren
    19 Şubat 2012 • 23:54
    işte bu adama daha ne söylenebilirki herşeyiyle oynuyor adam geldiğinden beri helal olsun be sana ONUR BEKTAŞ!
  • yaren
    19 Şubat 2012 • 23:56
    hakem eliyle kesti diye verdi kartı saçma sapan işler yaptı maç boyunca penaltıyıda vermedi.adanasporlu bı topcu yere yattı ona neden sarı vermedı?hakemler hep rezalet hep bıze mı denk gelır boyle dandık hakemler ya yeter artık!adamın ekmeğiyle oynadı resmen böyle bir kırmızı kart olmaz ya yazık valla ya yazıklar olsun sana kutluhan bilgiç!
  • Bolu14
    20 Şubat 2012 • 00:10
    Başlığa %100 katılıyorum
  • ahmet kar
    20 Şubat 2012 • 00:19
    böyle oyuncu dolu 3.liglerde 2.liglerde sadece koşun sert oynasın bi tane ara pası atmasın defanstan top almasın afrikada dolu koşan faullu oynayan orta saha top alır pas yapar ara pası atar orta açar. aldıgı topu şişrince siz iyi oynuyo sanıyosunuz defasntakılerı o yüzden övğyosunuz aldıgı topu şişiriyo bam güm mücadelesi iyi takdir edilir ama 2 pas yapamıyo orta shada
  • erhan atabay
    20 Şubat 2012 • 00:40
    varsın şampiyon olmayalım.yeter ki hepsi senin gibi forma için oynasın.şimdiden bu taraftarın gönlündesin onur kardeş.
  • volkan soyaydın
    20 Şubat 2012 • 00:50
    öncelikle %100 başlık süper yenilsek te bizler takımda oyununu efendi gibi oynayan oyuncular istiyoruz veli cemil onur gibi oyuncular vazgeçilmez bakınız aydın çetin ferhat kiraz omar vabe bu oyuncuları sahada gören varmı? 50 tane antrenör getirsen bu oyuncular oynamaz gönder gitsin ya da parasını verme adam gibi oynasınlar istesek beşiktaşa galatasaray a kök söktürürüz aa oynamak istemiyor takım çokmu sewdiniz bank asya yı
  • bolulu
    20 Şubat 2012 • 01:46
    yalandan ağlamıyorsa şerefsizim!!!
  • izzet
    20 Şubat 2012 • 02:27
    ADAM GİBİ ADAM ONUR BEKTAŞ
  • yaren
    20 Şubat 2012 • 02:32
    o ağlamayı gördün mü arkadaşım sence sahtemiydi içtenmiydi öyle bir ağlama sahte olamaz!ayrıca biz tamam şampiyonluk istiyoruz süper ligde olmak ama varsın olmayalım playoffa bile kalamayalım ama bi mücadele bi oyun bi hırs görelim bunu istiyoruz şu formanın hakkını verin istiyoruz çok mu şey istiyoruz!
  • halit canbaz
    20 Şubat 2012 • 04:40
    BEN BOŞUNAMI DİYORUM.BANA ONUR BEKTAŞ VELİ KIZILKAYA EMRE TORAMAN CEMİL VATANSEVER GİBİ RAMAZAN SAL GİBİ ADAMLAR LAZIM DİYE?ferhat kiraz sakarya maçından beri yine kayıplarda?ben ölümüne oynayacak yenilgiyi kabul etmeyen beraberliği hazmedemeyen adam arıyorum.gerekirse sinirlerini bile dizginleyip hakemide yenecek.varsın argo konuşsun.ama sahada formanın hakkını versin.sahada maç bitince hakemin elini sıkan topçu puan kaybedince üzülmeyen topçu formanın hakkını vermeyen topçudur bence?
  • ahmet14
    20 Şubat 2012 • 12:15
    onur bank asyanın en kalıtelı defansıf ortasahasıdır futbolu gözünüzle seyretın baska yerınızle degıl bır oyuncunun karakterıst özelligi sahayada yansır demekkı adamm gıbı adam nerde bası sıkısan var onur hemen yanında tekrara seyretın ama gözünüzle
  • ibrahim
    20 Şubat 2012 • 14:10
    ONUR sahada on çok mücadele eden oyuncularımızından. takdir ediyorum onu..AMA ismi aydın ÇETİN mi nedir bilmiyorum ama adam resmen geziyor sahada ve de ilk onbir çıkıyor maça..İnanamıyorum.. profesyonel futbolcu bunlar insan utanır, 2 pas yapamıyorlar...çıldırmamak elde değil..Futbolcularımızın çoğu paramı alır yatarım havasında...hangi maçı alacak bunlar?
  • ZEKİ AYDOĞAN
    20 Şubat 2012 • 19:29
    ruhsuzlar takımında dimdik ayakta ADAM gibi ADAM ONUR BEKTAŞ aldığın para sonuna kadar helal olsun...