ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Bahri Kaya Boluspor'da

1 Mart 2012

Günlerdir teknik direktör arayışlarını sürdüren Boluspor, geçtiğimiz günlerde Giresunspor'dan ayrılan Bahri Kaya’yla sezon sonuna kadar anlaşma sağladı. Kulüp ...

Günlerdir teknik direktör arayışlarını sürdüren Boluspor, geçtiğimiz günlerde Giresunspor'dan ayrılan Bahri Kaya’yla sezon sonuna kadar anlaşma sağladı.


Kulüp binasında düzenlenen törene Boluspor Başkanı Necip Çarıkçı, çok sayıda yönetici ve basın mensupları katıldı. İlk iki ve play-off şanslarının halen devam ettiğini söyleyen Başkan Necip Çarıkçı, “Bu sezon üçüncü hocamızla anlaşma sağlıyoruz. Sezon başında yaptığımız planlar tutmadı. Ne yazık ki bu tür gelişmeler yaşandı. Ancak hala ilk iki ve play-off şansımız devam ediyor. Bunun için tecrübeli hocamız Bahri Kaya’yla sezon sonuna kadar anlaşma sağladık. Kendisi hedefe giden yolda bize çok katkı sağlayacaktır. Bundan hiç şüphemiz yok. Geriye kalan 11 maçta takımımızı en azından play-off’lara taşımak için uğraşacağız” dedi.


Teknik Direktör Bahri Kaya ise geçmişinin başarılarla dolu olduğunu ifade ederek, “Ben son bir buçuk yıldır Giresunspor’da görev yaptım. Ligde kalma mücadelesi veren bir takımı çalıştırdım. Ancak geçmişimde hep hedefe oynayan takımların başındaydım. Görev yaptığım 8 takım başarı sağladı ve üçü şampiyon oldu. Burada neden olmasın. Camianın desteğiyle Boluspor’u hedefine ulaştırmaya çalışacağız” dedi.

25 yorum yapılmış
  • AKTAŞLI YARENLER
    1 Mart 2012 • 13:34
    TEBRİKLER BOLUSPOR YÖNETİMİ. ADAM GİBİ ADAM, HOCALARIN HOCASINI GETİRİYORSUNUZ. BAHRİ KAYA BU TAKIMI ADAM EDER. TOP OYNATIR. GENÇLERİ KAZANIR. BOLU'YA FAYDALI OLUR. HAYDİ HAYIRLISI, BİZ BOLUSPORLU OLARAK DESTEKLİYORUZ. YÖNETİMDE ARKASINDA DURSUN. YETER ARTIK. SEYİRCİ BIKTI. futbol görmek istiyoruz. inşaallah arkasından ŞAMPİYONLUK GELİR.
  • ahmet çelik
    1 Mart 2012 • 13:36
    ya bu bahri kaya denen adam boluspor taraftarına laf söyleyen emre toraman hakkında atıp tutan adam değilmi şakamı bu ya adam giresuna ne verdi ki???
  • Analiz
    1 Mart 2012 • 13:47
    Cihat hoca ile Özcan Kızıltan ile eşdeğer bir hoca. Boluspor-Giresunspor maçından sonraki açıklamalarıda enteresandı. Allah büyük, Dünya küçük.
  • ERKAN
    1 Mart 2012 • 13:47
    giresunspor bolu macından sonra emre toroman hakkında nasıl konuştuğunu herkes biliyor. boluspor la ilgili taraftarlarla ilgili olumsuz görüşünü herkes biliyor. Aydın çetin banko oynar artık. Maca gelmiyorum artık kalp krizi gecirecem yoksa...
  • alp
    1 Mart 2012 • 14:02
    geçmişi bırakalım.bahri hocam takıma futbol oynatın,gençlere şans verin.çalışana formayı verin.maç başını alsın diye oyuna sokmayın.papazlık yapanı kadro dışı bırakın.
  • birisi
    1 Mart 2012 • 14:07
    yazıklar olsun başkan. bula bula bahri kaya yı mı buldunuz. ikinci Aydın ÇETİN vakası. Allah tan puanaımız bu sene bizi kümede kalacak kadar, yoksa seneye 2. lig deyiz.
  • dursun
    1 Mart 2012 • 14:21
    SAYIN BAHRI BEY, AYDIN CETINI SENDEN IYI TANIYAN YOK. BAKALIM CARIKCI BEYIN PRENSINI GORECEGIZ SENLEDE SEN BASTA TRANSFER ZAMANI OLSAYDIN ALIRMIYDIN. UMIT GIBI ELINDE ADAMI YOLAYIPDA CETINI TERCIH ETMEK NASIL BULUYORSUN. ADAMA DELI DERLER UMIT YERINE CETINI TECIH ETMEK BU SENE BU TAKIMDAN SOYLIYORUM BIR SEY OLMAZ. FORVETSIZ ORTA SAHASIZ BASKAN HEPSINI YOLADI ELDE SIFIR KALDI GOLCU YOK ORTASAHAYOK GELENE KIMAMAK LAZIM BASKANA KIZMAK LAZIM
  • melih
    1 Mart 2012 • 14:31
    ben olumlu düşünüyorum...bolusporumuza hayırlı uğurlu olsun...Allah'ım ne olur haftasonu şu elazığ bi apışıp kalsın..boluspor ruhu geri dönsün..şimşekler essin...
  • Mut
    1 Mart 2012 • 14:42
    Özcan hocadan daha iyidir.Giresunsporu kısıtlı imkanlarla bu günlere taşıdı.Bence geçmişe sünger çekip kenetlenelim.Başka boluspor yok.Bolusporda görev alanlar geçici biz traftarlar kalıcıyız.Bahri hocanın gençlere önem vermesini alt yapıda yetişen futbolcularımızada sanş vermesi ümidiğle kendisine başarılar dilerim.
  • fanatik bolulu
    1 Mart 2012 • 14:45
    hangi hoca gelirse gelsin futbolcular profosyonel değil ne yönetimin ne nede hocaların bu durumda suçu yok tek suçlu futbolcular oynamıyorlar bizim yapmamız gereken takıma destek vermek başka bolu yok tekrar 3.lige düşmektense bank asya iyidir biz maçlara gidip sonuna kadar destek verelim
  • envr
    1 Mart 2012 • 15:21
    Sayın boluspor yöneticileri siz takımın başına başarılı bi hoca getirmek isteseydiniz HÜSEYİN KALPAR gibi bi hocanın önüne gecmezdiniz tabiii işinize gelmedi hüseyin hoca sizi çözdügü için son an da eklediginiz maddenin ne demek oldugunu iyi biliyodu siz ipleri sizde olan her istediginizi yaptıracagınız birini arayodunuz ve buldunuz BAHRİ hocanın eski takımınında durumu belli ben sadece çoluk cocugunun nafakasından kesip boluspor aşkıyla bolusporu destekleyen kardeşlerime üzülüyorum
  • night14
    1 Mart 2012 • 15:39
    Ne oldu ? hani yücel ildiz,hüseyin kalpar,metin diyadin,ziya doğandan biri geliyordu ama getirirlermi sezon sonuna kadar adam bulmuşlar farketmez dime.Bize bolusporun parasından dime bütçe yok diyosun ama maşşallah saçıyosun başkan. insanları kandırın göztepen sonra diğer kümeye oynayan giresunun hocası bundan sonra sıra kimde güngörenin hocasında mı necip başkan .
  • ERTAN
    1 Mart 2012 • 16:27
    çarıkcı istifa
  • erhan atabay
    1 Mart 2012 • 16:30
    hocaya falan gerek yoktu.çarıkçı hem başkanlık hem de hocalık yapardı.
  • erhan atabay
    1 Mart 2012 • 16:32
    madem bu hocayı getirecektiniz özcan hocayı neden yolladınız?
  • ayhan aygün
    1 Mart 2012 • 16:52
    başkan bravo sana,bolusporun hangi çıkarlarını düşünerek getirdin bu hocayı İSTİFAAAAAAAAAAAAA
  • İstanbul"lu YAREN
    1 Mart 2012 • 17:39
    Geçici bir süre (Necip Çarıkçı görevi bırakana kadar) maça gelmiyorum artık bunlar galiba kendilerini kulübün sahibi zannediyor... YAZIKLAR OLSUN HEPSİNE....
  • ZEKİ AYDOĞAN
    1 Mart 2012 • 17:45
    hayırlı uğurlu olsun başka BOLUSPOR yok...
  • yaren
    1 Mart 2012 • 20:51
    bu adamı ne düşünerek aldınız merak ediyorum Boluspora laf eden bir adamı buraya getirerek ne amaçladınız?hala söylüyorum mayısı beklemeden istifa edin siz kura çekimine gitmekten bile acizsiniz şampiyonluk transfer gibi işler neyinize be sizin yazıklar olsun daha ne yüzle orada oturuyorsunuz be defolun gidin!
  • ahmet14
    1 Mart 2012 • 19:12
    Giresunsporun kullanmadığı ne varsa al necip efendi hocasını al işe yaramayan topcularını al sen bu işi iyi biliyon senin futboldan ne kadar anladığın aydın cetin adlı gol atamayan golcüden belli daha ne deyim ya giresunda eski don bulsan alcan sen ne bicim bi anlayışın var ya işe yaramayan ne varsa seni mıknatıs gibi çekiyo
  • yaren14
    1 Mart 2012 • 19:19
    hayırlı olsun,şampiyon bolusporrrr!!!
  • halit canbaz
    1 Mart 2012 • 18:40
    YAZIK OLDU BOLUYA ÇARIKÇININ BU KAÇINCI HATASI 2.NCİ YOĞURTÇU DEMİRBAKAN VAKASINA HAZIROLUN EY AHALİ YOĞURTÇU=EMRE TORAMAN DEMİRBAKAN=BAHRİ KAYA GÖZÜNAYDIN ÇARIKÇI BU SENİN ESERİN
  • muhuttin
    1 Mart 2012 • 19:21
    ya beyler bırakalım eleştirileri sezon sonuna kadar hep beraber hep birlikte bir bütün olalım tribünleri dolduralım şehri havaya sokalım bunu biz boluspor taraftarları yapar ancak bırakalım iç çekişmeleri dış çekişmeleri bolusporu şampiyon yapalım herkese herşeye rağmen rantı olanlar en azından bıraksınlar bu sezonluk rant peşinde koşmayı hedef en kötü play offdan çıkar bu takım gün birlik beraberlik günü gün boluspora sahip çıkma günü artık son viraj ne olur sahip çıkalım
  • selçuk ipek
    2 Mart 2012 • 01:19
    kimlere kaldık YA RABBİ
  • Tarumar Kırbaç
    2 Mart 2012 • 19:34
    Dayanamadım, tekrar yazmaya karar verdim. Necip, Bahri Kaya'yı getirmekle her zaman olduğu gibi yine hata yaptı. Özcan Kızıltan geldiğinde yaptığımız yorumların ne kadar doğru olduğu ortaya çıktı. Şimdi de aynı düşüncedeyim. İstikrar yoksa başarı da yok. O yüzden Boluspor'dan bu sene yine bi cacık olmayacak.