ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

"Maç sonunda yapılanlar utanç vericidir"

13 Mart 2012

Boluspor'un son oynadığı Kasımpaşa maçı sonrası yaşanan olaylarla ilgili yönetim kurulu tarafından bir açıklama yapıldı.

Boluspor'un son oynadığı Kasımpaşa maçı sonrası yaşanan olaylarla ilgili yönetim kurulu tarafından bir açıklama yapıldı. Kasımpaşa maçının ardından yaşanan olaylarda "Bazı taraftarların yaptıkları utanç vericidir" denildi. Açıklamada ayrıca, "Ancak Kasımpaşaspor maçı sonunda kendini bilmezlerin , bir yöneticimize yönelik çirkin davranışları, Boluspor’un seyirci kültürüne tezat oluşturmuştur" ifadeleri şaşkınlık yarattı.

İşte o açıklama

Değerli Boluspor Dostları;


Kasımpaşaspor maçı bitiminde birkaç kendini bilmezin, insanlıkla ve taraftarlıkla alakası olmayan davranışları son derece utanç vericidir.

Aldığımız mağlubiyet hepimizi üzmüştür. Ancak bu maçta futbolcularımızın gösterdikleri kazanma istekleri, geride kalan maçlarımıza umutla bakmamızı sağlamıştır.

Ancak maç bitiminde sayıları az olsa da taraftarlıkla alakası olmayan birkaç kişinin, yöneticimize karşı yapmış oldukları çirkin davranışlar, aldığımız yenilgi kadar bizleri ve yarınlarda Bolusporda yöneticilik yapmayı düşünenleri derinden yaralamıştır.

Göztepespor maçından sonra mağlubiyetin etkisi ile seyircimiz, başkanımızı ve yönetimimizi istifaya davet etmiştir. Yönetimimizde bu demokratik isteğe kayıtsız kalmamış ve gereğinin yapılmasını kararlaştırmıştır.

Ancak Kasımpaşaspor maçı sonunda kendini bilmezlerin , bir yöneticimize yönelik çirkin davranışları, Boluspor’un seyirci kültürüne tezat oluşturmuştur.

Seyircinin, demokratik hakkını kullanarak ve medeni bir yaklaşımla başkanı ve de yönetimi istifaya davet etme hürriyeti vardır. Ama hiçbir taraftarın Boluspor yönetiminde görev yapan bir insana, küfür ve hakaret etme hürriyeti yoktur.

Bu çirkin davranış, Boluspor da şu an görev yapan yöneticilerin çalışma azimlerini körelttiği gibi, yarınlarda yönetici olarak görev yapmayı düşünen insanları da bu düşüncelerinden uzaklaştırmaktadır. Esas dikkat edilmesi gereken konu da budur.

Bolusporumuzun önünde oynanmamış 9 maçı daha vardır. Başkanından, aşçısına kadar hepimiz, iddiamızın devam ettiği son haftaya, son maça , son dakikaya kadar, ilk 6 ya kalma ve oradan da Süper lige çıkma inancımızı sürdürmeye devam edeceğiz.

İnanıyoruz ki; çıkmış olduğumuz bu yolda, Boluspor Dostları da Bolusporun menfaatlerinin yanında duracak ve mücadelemize ortak olacaktır.

Saygılarımızla...

Boluspor Yönetim Kurulu


16 yorum yapılmış
  • BOLU VEFA
    13 Mart 2012 • 15:41
    AÇIKLAMAYI OKUYUNCA Bİ TARAFTAR OLARAK KENDİMİ ÇOK EZİK HİSSETTİM. YÖNETİCİLER ZEYTİNYAĞI GİBİ ÜSTE ÇIKMIŞLAR YİNE BÜTÜN SUÇLU TARAFTAR. TAKIMIN BU DURUMUA GELMESİNİN SEBEBİ DE TARAFTAR
  • night14
    13 Mart 2012 • 17:10
    ne diyelim yazıklar olsun yaptıkları açıklamaya bak.Seyircinin yaptığı utanç vericiymiş tamam bizde kabul etmiyoruz seyircinin küfür etmesini felan ama senin yöneticin koşarak seyircinin üstüne atladı bunları kaldıramayacaksa zaten neden yönetici olmuş yaptığınız açıklamaya bak yazıklar olsun hepinize yönetim gibi artık gidin hergün batıyorsunuz...
  • Remzi KIRICI
    13 Mart 2012 • 17:34
    Boluspor Yönetim Kurulu "Kendini bilmez, insanlıkla taraftarlıkla alakası olmayan" gibi sözlerle bir kısım taraftarı kötülüyorsunuz. Hiç bir kişi küfür edenin yanında olamaz. Ancak; basın açıklamanızda, O kaba kuvvet uygulayan yöneticiniz, kötülediğiniz seyirciden hiç bir farkı olmayan, kendinin yönetici ve sorumlu olduğunu unutan, toplum psikolojisini bilmeyen O zat hakkında tek kelime yok. Bu durum yöneticinizin yaptıkları davranışları "ONAYLIYORSUNUZ" a ...
  • mesut
    13 Mart 2012 • 19:17
    ya arkadaşlar gitmeyin maça falan ne işiniz var kandırılmaktan bıkmadınızmı boşuna kendi moralinizi bozmayın
  • halit canbaz
    13 Mart 2012 • 19:34
    taraftarın yaptığı ne kadar yanlışsa yöneticininde yaptığı o kadar yanlıştır.yumruğa yumrukla karşılık verilmez.benim ceddim taş atana ekmek at derdi.yapmak zor ağır gelir belki insana ama gönül fethetmek için değmezmi?
  • ankaralı yaren
    13 Mart 2012 • 19:39
    seyircileri çileden çıkardınız birde konuşuyorsunuz önce siz kendinize bir bakın bu olayların tek sorumlusu başkan
  • Tarumar Kırbaç
    13 Mart 2012 • 20:21
    Boluspor yönetimi, yapmış olduğu bu açıklama ile cefakar taraftarlara "siz kimsiniz, yönetici olmazsa takımda olmaz, taraftarda olmaz" demiştir. Bu açıklamanın anlamı "taraftarı iplemiyoruz" dur. Boluspor taraftarları, bu yönetime ve bu açıklamaya en güzel cevabı verecektir, vermelidir. Böyle haysiyetsiz ve basiretsiz bir açıklama olmaz. Bu açıklamayı kim kaleme aldıysa, ya da kimin talimatı ile yayınladıysa büyük bir hata yapmıştır. Bu açıklama Boluspor tarihine KARA LEKE ol ...
  • yılmaz çelik
    13 Mart 2012 • 21:03
    YAZIKLAR OLSUN SİZE.BU DEMECİNİZLE GERÇEK YÜZÜNÜZÜ ORTAYA ÇIKRDINIZ.KARDEŞİM BAŞARISIZ OLAN SİZ,ORTAMI GEREN SİZ,TARAFTARI DÖVEN SİZ ZEYTİNYAĞI GİBİ SU ÜSTÜNE ÇIKAN YİNE SİZ...SİZİN GİBİLERİN NE İŞİ VAR BOLUSPOR'DA...BURASI SİZİN ÇİFTLİĞİNİZ DEĞİL KİMSE BOLUSPOR TARAFTARINI DÖVEMEZ EL KALDIRAMAZ SİZ KENDİNİZİ NE ZANNEDİYORSUNUZ?ASIL SİZ OLMASAYDINIZ BOLUSPOR ŞİMDİ SÜPER LİGDEYDİ...SİZ DAHA NE DURUYORSUNUZ TOPLUCA İSTİFA ETMİŞTİNİZ NEDEN TÜKÜRDÜĞÜNÜZÜ YALADINIZ?TARAFTAR DÖVMEK İÇİNMİ GERİ ...
  • a14
    13 Mart 2012 • 22:13
    BOLUSPORUN bu durumlara düşmesinin tek sebebi SEYİRCİDİR.Yönetim sütten çıkmış AK KAŞIK.Haklısınız Sayın Çarıkçı ve ekibiÇünkü hala size sabır gösteriyoruz...
  • bolulu
    14 Mart 2012 • 01:56
    bolutaraftarı buna enguzel cevabı verecektır carıkcı efendı beşiktaş macında parayı kazanmak isteyecek ama otaraftar maca gelmeyerek enguzel cevabı verecektır haydi bolu macı atv izleyelım
  • yaren
    14 Mart 2012 • 02:08
    yönetici haklı yani oraya çıkıp TARAFTARA vurmasında!?var ya size daha laf edilmez ya bu kadar yüzsüzlük olmaz.takımın bu halde olmasınıda taraftara bağlayın tam olsun.TARATARIN bir suçu varsa o da size HALA TAHAMMÜL ETMESİDİR!gelecek hafta tribünleri boşaltalım madem tek suçlu BİZİZ kendi başınıza izleyin bakalım nasıl olacak?yandaşlarınızla beraber izleyin bakalım maçı.
  • Muhuttin
    14 Mart 2012 • 09:55
    Yoneticinin yaptıgı son derece yanlış Erdal gören gibi konuşarak isleri cozmeliydi fakat cuvaldizi kendimize batiriyorumda taraftar olarak sene basından bu yana hangi macı cevirmekte takıma yardımcı olduk her maçta daha ilk yarısı bitmeden küfür edenler var icimizde bence gidip Sakarya'ya taraftarlık dersi almalıyız o macı bize ayrılan yerden izlerken adamlara 7 tane attık ve hala Sakarya diye bağırdılar. Peki biz yedi tane yeseydik Bi takımdan ne yapardik
  • S.A
    14 Mart 2012 • 11:16
    Komedi gibi basın açıklaması bir kere bu metni hazırlayan şahsa hürriyet nedir öğretmek gerek. Birde, yönetici kimliğinide öğretmek gerek. Hürriyetten bahsedenler taraftar dövmeyi sevimli hale getirmiş.Unutmayalım ki, bugün sen taraftara tokat atarsın, yarın o taraftar sana karanfil atacak değil. Kimsenin hesabı dünde kalmaz rahat olun.
  • erhan atabay
    14 Mart 2012 • 11:53
    bu açıklamayı BOLUSPOR değil de başka bir kulüp yapmış olsa çoktan tesisleri basardı taraftar.işte sizin beğenmediğiniz ve BOLUSPORUN her türlü başarısızlığını sırtına yüklemek istediğiniz taraftar bu kadar sabırlı,bu kadar efendi,bu kadar bilinçli.bir kere açıklamada geçen seyirci kelimesi BOLUSPOR taraftarına hakarettir.başkanlar,yöneticiler gelip geçicidir varolan,kalıcı olan taraftardır.siz olmasanız da bu camia bir şekilde ayakta kalır ama taraftar olmadan siz SIFIRSINIZ.
  • erhan atabay
    14 Mart 2012 • 12:00
    aynı zamanda bu nasıl bir yönetim şeklidir ki;kendi taraftarını beğenmez,kendi taraftarını karşısına alır,kendi taraftarını dövmeye kalkar.idare etmek,idareci olmak kriz anlarını iyi yönetmekten geçer yoksa iyi günde iyi sonuçlarda herkes yönetir.yönetici olmak birleştirici olmaktır,camianın tüm parçalarını düzene sokmak,bütünlüğü oluşturmaktır.kendi başarısızlığını örtmek için hedef saptırmak değildir.hele ki ben istifa ettim deyip 2 saat sonra ''yine ben!!!''demek hiç değildir.
  • BonusKafa
    14 Mart 2012 • 18:41
    Dimi yaa. Olması gereken yöneticinin çirkin davranışlar göstermesidir, taraftar susmalı lafını yemeli gitmeli(?) Bu yazıyı yazan yada yazdıran beyler ne gibi bir düşünce içindeler bunuda açıklamak zorundadırlar. Bir yönetici çıkıpta mağlubiyet hakkında konuşmaz iken konu atlatılıp geçiştirilmek istenmiştir. Boluspor yönetiminin şu anda izlemiş olduğu politika Türkiyedeki hiçbir takımda uygulanmamaktadır.