ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Gözler Hakan Arslan'ı arıyor

1 Eylül 2012

Geçen sezonun en dikkat çeken ismi Hakan Arslan, yeni sezonda formaya hasret kaldı. Engin’in sağ ...

Geçen sezonun en dikkat çeken ismi Hakan Arslan, yeni sezonda formaya hasret kaldı. Engin’in sağ bekten ileriye çıkarak ataklara katıldığı takımda, sol bek Mesut’un ise defansif ağırlıklı oynaması sol kanadı kullanamamamıza neden oldu.

Kırmızı beyazlı takımda gözler Hakan Arslan’ı arıyor. Geçtiğimiz yıl transfer edilen ve oynadığı maçlarda soğukkanlı tavırlarıyla dikkat çeken genç oyuncu, yeni sezonda formaya hasret kaldı. Teknik Direktör Serhat Güller, ligin ilk iki haftasında sol bekte yeni transfer Mesut Çaytemel’e forma şansı verdi. Her iki maçta da 90 dakika forma giyen Mesut, defansif oyunuyla dikkat çekiyor.

Mesut ataklara katılmadı

Sağ bekten Engin Aktürk’ün 90 dakika boyunca ataklara katıldığı Boluspor, o kanatta etkili oldu. Ancak sol bekte Mesut Çaytemel ise ileriye çıkmakta kararsızlık çekince vasatı aşamadı. Tecrübeli futbolcunun geride kaldığı anlarda kırmızı beyazlı ekip sol kanadığı kullanamadı. Genç oyuncu Hakan Arslan’ın, geçen yıl takımın en gözde isimlerinden biri olmasına rağmen yedek kulübesinde oturması bazı kesimlerden tepki çekti.

14 yorum yapılmış
  • erol
    1 Eylül 2012 • 22:30
    sayın şampiyon gazetesı edıtorlerı hakan ın oynatılmaması bazı keımlerın tepkısnı yol açtı demıısnız.evet yazınız doğru ama eksık her kesımın tepkısıne yol actı bırının bu başkanımız olur veya basın mensupları olur bırının hocanın kulağına HAKAN ın gecen yıl bank asyanın en ıyı sol bekı olduğunu fısıldıyıversın.
  • erhan atabay
    1 Eylül 2012 • 23:14
    hangi akla hizmet bu çocuk yedek kalıyor?fizik var,hırs var,soğukkanlılık var,teknik var bindirme var.mesutun sadece defansif yönü hakandan iyi.2 maçtır sol kanat işlemiyor biri buna dur desin.
  • İskender
    2 Eylül 2012 • 02:21
    Hakan gibi istekli ve yetenekli bir oyuncun varken mesutta ısrar etmek çok saçma geliyor bana,Serhat hoca geçen sene Hakanı hiçmi seyretmedi acaba?
  • paşaköy'den salih
    2 Eylül 2012 • 02:36
    Sabrediyorum ağzımı bozmamak için. serhat sen ne yapmaya çalışıyon. senin elinde gecen senenin en iyi sol beki var.Ne diye küme düşen takımın sol bekini oynatırsın ha.
  • melih
    2 Eylül 2012 • 05:20
    Bu haberi yaptığınız için çok teşekkür ederim.ben Bolu antremanlarınıda takip ediyorum Mesut orta bile yapamıyor inanın.hakanın takıma girmesi şart...
  • engin
    2 Eylül 2012 • 19:41
    BANK ASYANIN EN İYİ SOL BEKİ HAKANI İLK 11 DE GÖRMEK İSTİYORUZ DUY BİZİ SERHAT HOCAAAAAAAAAAAA
  • ferdi çetin
    2 Eylül 2012 • 22:16
    serhat hoca bu taraftarı karşına alma yapılan yorumları dikkate al hakanı kaybetme mesutdaki bu ısrarını anlamıyoruz idmanları seyreden varmı hakanın performansımı düşük hazırmı değil bu adam
  • no namer
    3 Eylül 2012 • 00:05
    Bu takımda Hakan'dan daha fazla çalışan yoktur.Ya böyle yaparak futbolcunun inacını kırıyosun hoca çalışan adama hakkını ver.Bu takımın en iyi sol beki HAKANdır.
  • Halit canbaz
    3 Eylül 2012 • 04:37
    UZUN LAFIN KISASI SENEYE ALP GİBİ HAVALANMASIN DİYE HARCANIYOR.
  • erol
    3 Eylül 2012 • 18:19
    sayın başkanım herhalde sızde bu yorumları okuyorsunuzdur.göztepe macında hakan oynatılmassa bence hocayı gönderın gıtsın.eger hakan kuserse ınan bana onun gıbı geleceği ıyı olan ve satıldığında kulube para kazandıracak futbolcu zor buluruz.bu kadar yorum yapıldı demekkı herkes hakanı ıstıyor.lutfen konuya bır el atın.serhat gıbı hocaları ıstetdiğimiz zaman buluruz ama bır hakan gıbı futbolcuyu zor buluruz..
  • bolulu