ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Güller fena gürledi...

23 Ekim 2012

Boluspor,  iki günlük izinin ardından deplasmanda oynayacağı K.Erciyesspor maçı hazırlıklarına dün akşam yaptığı çalışmaya başladı.

Boluspor,  iki günlük izinin ardından deplasmanda oynayacağı K.Erciyesspor maçı hazırlıklarına dün akşam yaptığı çalışmaya başladı. Teknik Direktör Serhat Güller, futbolcularına kısa bir konuşma yaptı ve “Herkes kendine çeki düzen versin. Kimsenin gözünün yaşına bakmam” dedi.

 

Boluspor, önümüzdeki hafta pazartesi günü deplasmanda oynayacağı K.Erciyesspor maçı hazırlıklarına 2 günlük izinin ardından başladı. Bayramda izin yapmayacak olan kırmızı-beyazlılar, hafta sonuna kadar hazırlıklarını kendi tesislerinde sürdürecek.

“GÖZÜNÜZÜN YAŞINA BAKMAM”

Günü tek çalışmayla tamamlayan kırmızı-beyazlılar, yenileme çalışması yaptı. Antrenman öncesi kırmızı-beyazlı oyuncularla 10 dakikalık bir toplantı yapan Güller “Konyaspor maçında kötü futbol ortaya koyduk. Herkes kendine çeki düzen versin. Boluspor'a bu oyun yakışmıyor. Artık üstümüzdeki kara toprağı atmamız lazım. Kimsenin gözünün yaşına bakmam. Herkes ayağını denk alsın. Eğer bizimle olmak istemeyen veya oynamak istemeyen varsa kapı orada gidebilir” dediği öğrenildi.

JENERASYON ÇALIŞMASI YAPTIK

Kırmızı-beyazlılar antrenmana düz koşuyla başlarken, açma germe hareketlerinden sonra jenerasyon çalışması yaptı. Yenileme çalışmasına sakatlığı bulunan kaleci Serdar Kulbilge takımdan ayrı 15 dakika düz koşu yaptıktan sonra soyunma odasına gitti. Antrenmanda kırmızı-beyazlı oyuncuların morallerinin bir hayli bozuk olduğu gözlemlenirken, kırmızı-beyazlılar, yaklaşık 1,5 saat süren çalışmada yenileme çalışması yaptı. Soğuma hareketleriyle antrenmanı sonlandıran kırmızı-beyazlılar, bugün yapacağı çalışmayla K.Erciyesspor maçı hazırlıklarını sürdürecek.

13 yorum yapılmış
  • 34 istanbul
    23 Ekim 2012 • 22:05
    serhat hocam bu futbolcularda bolu ruhu yok bunlar takım değiştire değiştire alışmışlar ismi duyulmamış futbolçular bunlardan daha iyi oynar sana KOLAY GELSİN HOCAM
  • erhan atabay
    23 Ekim 2012 • 23:45
    güller sana burda çok dedik geç oyuncu değiştiriyorsun,oyuna müdahale etmiyorsun,takım durarak oynuyor,duran toplardan başka gol pozisyonumuz yok dedik.sen hiç bizi dinlemedin.erciyes maçında yine 60 dk.beklersin oyuncu değiştirmek için.anlaşılan gitmeye de niyetin yok.erciyes maçını kazanman şart.yoksa seni orda kimse tutamaz.sonrası adana maçı taraftarla yüzleşeceksin.bence senin boluda görevin bitti.boşuna zaman kaybı.
  • yılmaz çelik
    24 Ekim 2012 • 01:45
    serhat hocam bana kalırsa asılsende ruh yok futbolcuların hakkını yeme en iyisi sen pılını pırtını topla defol git hocam futbolcuları motive edemiyorsun oyunu okuyamıyorsun korkak futbol oynatıyorsun...yani hocam anlayacağın ruhsuz teknik direktörün bu takımda yeri yok onun için sen ikile hocam...anladın sen onu...
  • alp
    24 Ekim 2012 • 02:46
    varsa takımı bozan dinamitleyen kadro dışı bırak.yarar bekleme yoksa kendin gidersin.
  • Objektif
    24 Ekim 2012 • 18:45
    Hoca taraftardan tepkiyi yiyor , geliyor futbolculara baskı uyguluyor. Hocanın gitmesi yakın meşaleleri yakın.
  • ciğerci abdulcabbar
    24 Ekim 2012 • 13:58
    serhat taraftarın sesine kulağını tıkarsan,taraftar tepkisini başka yolla verir.Gömleğin ilk düğmesi yanlış iliklenince diğerleri de yanlış gider.C. Brund.gömleğin ilk düğmesi sensin serhat.
  • erol
    25 Ekim 2012 • 18:49
    ercıyes ve adana macı sonu serhat yolcu ama olan bolusporumuza olacak.çunku bu hocayla bu ıkı mactan hıç puan alamaz bu takım.sonra yonetım nasıl hesap verecek bu ıkı hafta kaybına.herkes soyledı hocayı hemen gönderın dıye göndermedıklerı gıbı arkalarında durdular.ben acıkcası ne ercıyes nede adana macından umtlı değilim.eger bu ıkı macı kaybedıp halen hocayı gönderemzlerse bu takımı sampiyonluğa değil 2 lıge göndermeye calışıyorlar demektır.
  • hüsamettin aydın
    24 Ekim 2012 • 23:10
    üçüncü lig hocasından çok şey beklemeyin arkadaşlar,takımı küme düşürmeden hoca da başkan da rahat etmeyecek,çünki onlar bi üst ligi yönetmeden aciz işiler,7,5 milyon euro luk takım değeri ile 5, sıradayız herkese göre favori biziz,oyuncular kaliteli başkan ve hoca işinden yoksun,birisi ilaç satsın birisi pazarda limon.Bolu muza zarar vermeye bunların hakkı yoooook !!!
  • no name
    24 Ekim 2012 • 23:45