ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Olması gerekeni yaptılar...

23 Ekim 2012

Boluspor Yönetim Kurulu zor günlerde kenetlenmesini bildi. Boluspor Başkanı Abdullah Abat ve yöneticiler, teknik heyet ...

Boluspor Yönetim Kurulu zor günlerde kenetlenmesini bildi. Boluspor Başkanı Abdullah Abat ve yöneticiler, teknik heyet ve futbolculara gereken mesajı verdiler.

  

Haftayı Konyaspor mağlubiyetiyle kapatan Boluspor'da dün yapılan antrenmanı Başkan Abdullah Abat'ın yanı sıra yaklaşık 10 yönetici izledi. Antrenmanın tamamını saha kenarındaki banktan takip eden kırmızı beyazlı yöneticiler, daha sonra bir süre tesislerde durum değerlendirmesi yaptılar. Antrenmanı yaklaşık 10 yönetici izlerken, Konyaspor karşılaşmasında alınan yenilgi dolayısıyla da oldukça üzgün oldukları gözlendi.

www.boluolay.com HAMZA TÜRDÜ

10 yorum yapılmış
  • bolulu
    23 Ekim 2012 • 21:48
    izledur boşboş antıramandan anlayan kımvar onların ıcınndeboş boş bakıyorlar
  • erhan atabay
    23 Ekim 2012 • 23:50
    ne yani antremana katılınca takım iyi mi oynuyor,maç mı kazanıyor?asıl yapmanız gereken hocayı yollamak.bunu yapmadığınız sürece sonuç hüsran.ağzınızla kuş tutsanız nafile.pişman olacaksınız niye yollamadık diye.bu mesajımı not alın.
  • a14
    24 Ekim 2012 • 04:21
    başkan gerçekten üzülmüş baksanıza RESİMDE AĞLIYOR MUUU NEEEE
  • a14
    24 Ekim 2012 • 04:24
    NE YAPTILAR: Hocayımı KOVDULAR,,,Futboolculara cezamı kestiler İYİKİ YÖNETİMDE SAYIN BECİKOĞLU YOK BUNLARI DÖVERDİ...
  • tolga
    24 Ekim 2012 • 23:34
    şunlara bak sanki takım çok iyi durumda da siz hocayı göndermezseniz eğer taraftar bir kaç maç sonra yönetim istifa diye bağıracaktır başkan sakın bunuda unutma.
  • no name
    24 Ekim 2012 • 23:49
    Taraftar kombinelerini satmaya başladı çok samimi bir bildiridir.
  • erol
    25 Ekim 2012 • 21:00
    ya demekkı bız boşuna uzuluyoruz takım kötu sonuclar alıyor dıye.acaba bız yanlış fiksturemı bakıyoruz boluspor lıdermı yoksa.butun macları aldıkta haberimızmı yok.maşallah herkesın nesesı yerınde.
  • Halit canbaz
    27 Ekim 2012 • 04:24
    OLMASI GEREKEN ORTADA .... VAR TARZI İDMANLARI SEYRETMEK DEĞİL?SPORCULARLA BİREBİR İLGİLENMEK? GEREKİRSE ANKET YAPMAK?KİMİN KİMLE SORUNU VAR HANGİ OYUNCUYLA YADA VARSA ANTRENÖRLE SORUNU NE?ÇÜNKÜ BEN TWİTLER BAKTIM MESELA ALP ERGİN BOLUSPORLA YATIP KALKARKEN MESUT ÇAYTEMEL VE VOLKANIN AKLI HALA GİRESUNSPORDA YADA GÜNEŞLENMEK SPOR YAPMAK GEZİP TOZMAK VSDE BOLUNUN BSİ BİLE YOK.ENGİN AKTÜRKÜN AKLININ BOLUDA OLMADIĞINI GÖRMEK İÇİN BOLUSPORDA VE RİZEDE OYNADIĞI OYUNLARI KARŞILAŞTIRMAK YETERLİ?
  • Halit canbaz
    27 Ekim 2012 • 04:30
    SEZON BAŞI YAZDIM.1 SENELİK AMELELERDEN MENAJERLER VE TOPÇU KİRALIKSA KLÜBÜ KAZANACAK DİYE?VOLKAN NE KADAR FAYDALI OLDU.ALİ GÜZELDAL ANLAŞMASI 2 YILLIK ADAM OYNAMAK İSTİYOR.CAFERCAN 2 YILLIK OYNAMAK İSTİYOR.ABDULAZİZ GİDİCİ DOĞRUDÜZGÜN KATKISI YOK BİLE?ADAM 1 YILLIK SENEYE KİMBİLİR NERDE?SAHADA OYALANIYOR.OLMASI GEREKEN OYUNCULARIN SORUNUNU DİNLEYİP GİZLİ ANKETLE ÖNLEM ALMAK MESELA NEDEN VERİMSİZ FORMSUZMU YANLIŞ YERDEMİ OYNUYOR.GEREKİYORSA ÇOĞUNLUK MEMNUN DEĞİLSE HOCADA DEĞİŞİR.AMA HOCA DEĞİŞİP
  • Halit canbaz
    27 Ekim 2012 • 04:31
    DİĞER SORUNLAR ÇÖZÜLÜNCE HALA GALİBİYET GELMİYORSA BU KEZ BİLETİ TOPÇULARA KESERSİN.