ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

BU OYUNCUYA BU TEPKİ VERİLİR Mİ?

24 Kasım 2013

Bolusporumuz kendi evinde Manispor’a 1-0 mağlup olurken, yediğimiz golde hatası olan kaptanımız Fatih Şen’e bir ...

Bolusporumuz kendi evinde Manispor’a 1-0 mağlup olurken, yediğimiz golde hatası olan kaptanımız Fatih Şen’e bir grup taraftar tarafından büyük terbiyesizlik yapıldı. Tecrübeli oyuncuya bazı taraftarlar tepki gösterdi bir kısmı da tezahüratla sahip çıktı.

Futbolda zaman zaman futbolcuların yaptıkları bariz hatalar yüzünden takımlar gol yiyebilir. Bunlardan biri de Boluspor Manisaspor maçında yaşandı. Kaptanımız ve başarılı oyuncumuz Fatih Şen, Boluspor ceza sahasına gelen topu kafa vuruşuyla kalecimiz Atacan Öztürk’e vermek isterken, tam ortada bulunan Perovic’in afa vuruşuyla top Boluspor ağlarıyla buluştu.

YARENLER MORAL VERDİ…

Golden sonra bazı kendini bilmez taraftarlar Fatih Şen’in ayağına top geldiğinde “Yuh” diye bağırınca tecrübeli oyuncunun morali iyice bozuldu. Boluspor Teknik Direktörü Ali Beykoz Fatih’i oyundan alırken, bazı taraftarlar tekrar yuhlamaya başladılar. Fatih oyun alanından çıkarken maraton tribününden genç oyuncuya destek tezahüratı geldi. Fatih Şen’de Yarenler’in olduğu tribüne teşekkür ederek alkış gönderdi.      

24 yorum yapılmış
  • objektif düşünce
    24 Kasım 2013 • 23:43
    bak baak,basına baak ortalığı karıştırıyor.siz böyle devam edin millete akıl verip birilerine yüklenin.. HERKESİN KİŞİSEL DÜŞÜNCESİ OLABİLİR İNSANLARI RENCİDE ETMEYE HAKKINIZ YOK BUNU CEVABINI VERECEK FUTBOLCULARDIR SİZ MUHATTAPI DEĞİLSİNİZ !
  • NİHAT AYHAN ÖZMEN
    24 Kasım 2013 • 23:44
    tamamda takımında taraftarında morale ihtiyacı var bu kaçıncı maglubiyet, bu moralde ancak galibiyetle gelir, hoca ne yapsın takım sanki gönülsüz gibi oynuyor bunu herkes görüyor başarı için çok geç olmadan ne gerekiyosa yapılmalı
  • taraftar
    24 Kasım 2013 • 23:49
    senin takımın küme düsüyor nerdeyse. 2 haftadırda geri pastan gol ye bırakta bazılarınıda ıslıklayalım yuhlayalım 2 hafta sonra hoca ve takım hakkındaki mansetleride hatırlatırım size
  • yaren14
    24 Kasım 2013 • 23:58
    Bu takım düşerse tek sevineceğim bolu basınının bank asya 1.ligde olduğu kadar prim yapmayacak olması.Bolunun yerel basınının boluspor üzerinde bir gram pozitif etkisi yoktur....
  • ceeh
    25 Kasım 2013 • 00:02
    topcuya yalakalığı bırakında ruhsuzlar ordusunun mücadelesine, hocasına, yönetiminin yanlışlarını adamsanız adam gibi yazın. adam kaybettirdiği 3.maç....
  • Remzi KIRICI
    25 Kasım 2013 • 00:12
    Seyirci- taraftar uyan. Yönetim, teknik heyet ve yalaka basın bir olmuşlar, takımı 2nci lige götürüyorlar. İlk devrenin telafisi var; bu yönetimden ve bu teknik heyetten takımı kurtulmak gerek. Yönetimin ve teknik heyetin "BİZ BU TAKIMI 2NCİ DEVRE KURTARIRIZ" yalanına KANMAYINIZ. 2nci devrenin telafisi YOK.
  • 2214
    25 Kasım 2013 • 00:22
    Fatih şen bu zamana kadar ne yaptı takıma?takıma katkısı yok hiçbir şekilde bide artist artist top oynuyo. Tepki iyi olmuş dahamda fazlası gerekiyor hem emreciksin hemde Fatih şen için. Editör Fatih şenden beklediğin yarar ne? Sende Haber yapıp çekilme kenara . EDİTÖR: BİZ ADAMCI DEĞİLİZ. SADECE FATİH GİBİ YÜREĞİLE OYNAYAN BİR OYUNCUYA BU TEPKİNİN AĞIR OLDUĞUNU DÜŞÜNÜORUZ
  • bolulu14
    25 Kasım 2013 • 00:40
    Bu fatihe tepki gösteren kendini bilmezler kaç dakika bağırdıda suçuyosunuz ?çok biliyosan sen çıkıp oynasana. çekirdek çitliyip kartonla oturmaya benzemez bu. oda bi insan napsın bilerek mi attı sen hayatında hiç mi hata yapmıyorsun ? yuhlamaya gelince yuhlarsın ama bağırmaya gelince gıkınız çıkmaz iyi gün taraftarı sizleri
  • ergün çiftci
    25 Kasım 2013 • 01:18
    Bu oyuncuya bu tepki neden verilmesinki.Manisanın 88 numarasına bakın nasıl akıllı adam kıyaslamak yeterli isteyen istediği haberi yapıyormu evet isteyende istediği tepkiyi verir bir allahın kuluda karışamaz eski çılgınlığımız yok Allahtan takımımıza yazık oluyor bence artık tepkilerin önceden verilmesi gerekiyor işişten geçince değil takımı satacak adam şimdiden belli olsun yok tepki verecez adam oynamaz falan diye düşünmemek gerek takıma zarar verdiğinin kendiside farkında olması gerek
  • best
    25 Kasım 2013 • 01:41
    Fatih sahadan ayrılırken tezahurat yapan seyirci neyin kafasını yaşadı anlamıyorum, bu oyuncunun desteklenecek elle tutulacak hiçbişeyi kalmamışş.
  • objektif14
    25 Kasım 2013 • 03:34
    Editör taraftardan 11 kişi koy inan onlarda yüreğiyle oynar maksat yüreğiyle oynamak değil fatih şen gibi oyuncular bir takımı üst lige çıkaramaz.Ama suç fatihtede değil fatih,çağrı gibi oyuncuları bu takıma kazandıranlarda...Metin depe ve sinanı 6 ay yedir içir parasını ver sonra yolla.Yazık değilmi bu paralara niçin bu konulara değinmiyorsunuz?
  • ramo
    25 Kasım 2013 • 04:14
    Sız mı adamcı degılsınız edıtor?kım yuregıyle oynuyo fatıh sen mı?adamın kaybettırdıgı 3.mac bu tek tek sayayım ıstersenız 1)balıkesır macı penaltıyı kalecıye nısanladı maglup olduk 2)ordu macı kendı sahamızda ayagındakı topu rakıbe kaptırdı golu yedık maglup olduk 3)bu mac onunde duran perovıc ı gormesıne ragmen kalecıye kafayla gerı pas vermeye calıstı adam golu yaptı yıne maglubuz.sımdı bu mesajıma cevaben edıtor sende fatıh sen ne katkı yaptı bu takıma onları sırala bakalım. adamcısınız sız.
  • yücel yıldırım
    25 Kasım 2013 • 10:47
    bu nasıl yazı siz nasıl basınsınız hala gerçekleri görmüyor şakşak yapıyosunuz takm oynamıyor tepki olunca sanki hakszlık yapılmış gibi haber yapıyosunuz takım oyunmu oynuyor ?ruhsuzlar ordusu sanki fatihi alkışlayanlar emre kılınca neden destek vermedi..yönetim bişi yapmıyor hoca hala mücadele ettik diyor iyide biz neden görmüyoz..bu takım düşerse onlara bişi olmaz ama siz gerçekleri yazmazsınız herkesin menfaati var değilmi...tekrar söylüyoruz önce yönetim sonra bu hoca yeter artık..gidin..
  • saldıray 14
    25 Kasım 2013 • 11:46
    bu oyuncuya bu tepki verilirmi derken???oyuncumu bunlar ruhu bitmiş bu topçuların ruhu takım düşüyor halen şakşakçılık peşindesininz yazıklar olsun size.!
  • Gölyüzülü
    25 Kasım 2013 • 12:58
    Bolunun gözünden düşme şampiyon bolu gazetesi milleti kurtarnaya çalışma fatih şengider sonra yine biz bize kalırız bıluspor kalır takım gidiyor haberiniz olsun..
  • Mehmet Ö.
    25 Kasım 2013 • 13:07
    Bir günah keçisi aranıyorsa bu adam kesinlikle Fatih ŞEN değildir. Fatih aslında takımın son dönemdeki bir özeti gibi... "İleriye atarsam rakibe gidebilir endişesiyle geriye Atacan'a vereyim şeklindeki yarım saniyelik kafa karışıklığı" başta Fatih ŞEN'i kahretmiştir. Aslında başkanın,teknik heyetin futbolcuların hepsinin kafası karışık. Bizi bu kafa karışıklığından ancak futbolcular çıkarabilir. eksik adamın yerine girecek adam yok. Zaten giren de çıkanı aratıyor.Yani suçlu ...
  • gökhan
    25 Kasım 2013 • 14:10
    ya editör tepkinin nesi ağır allah aşkına?taraftar sahaya mı indi arkasını mı döndü ne?sadece yuhaladı bundan güzel tepki i olur?kusurabakma ama siz bu haberle boluspor dostu olmadığınızı göstermişsiniz objektif olun adam gibi haber yapın fatih şen yalakalığı yapmayın fatih şen e koşuyo diyosunuz geçen sene beğenmediğiniz barbaros 4 misli daha fazla koşuyo fatih ten bunları görün kör olmayın
  • mustafa kaplan
    25 Kasım 2013 • 22:07
    Fatih şen şen şen senin ölün yeter aslanımmm bi kaç kendini bilmezin tepkilerine bakma sen ! YÖNETİM VE BEYKOZ İSTİFA !!
  • Emin
    25 Kasım 2013 • 22:21
    MANİSASPOR GOL ATAMAYINCA KENDİ KALENİZE ATTINIZ BU OYUNLA SEYİRCİ NASIL GELİR? kARŞIYAKA MAÇI AYNI ORDUSPOR MAÇI AYNI MERSİN İDMAN YURDU AYNI YENİLMİYORSAN YENECEKSİN DİYORSUN FAKAT HER HAFTA YENİLİYORSUN YAKINDA KÜME DÜŞECEKSİN ali beykoz
  • sercan
    26 Kasım 2013 • 12:47
    bizde taraftarız fatih şen kahramanmıdır kaç tane maç kazandırmış bu sene hoca başkan futbolcular emre hariç hepsi sıfır taraftarız diye birilerini kahraman ilan etmeye gerek yok yarenlere sormak lazım fatih şen kaç maç kazandırmış fethiye maraş hariç bütün takımların oyunlarına bakın sonrada birilerini pofpofluyosunuz iyi günde kötü evet kötü günde yalnız kötü gün para pul olmadığında taraftar sahip çıkar sakız gibi ankaragücü örneği veriliyor ankaragücünde para yok bizde var fark bu
  • sercan
    26 Kasım 2013 • 12:56
    alkışlanacak tek adam varsa oda emre'dir gerisi hikaye yarenler bizlerin vazifesi fatih şen i pofpoflamak değil bolusporumuza artık 5 yıldızlı tatile topçu gelmemesidir 18 takım var el insaf bakın maçlara sonra gelin fatih şen i alkışlayın bizler olmayan kahramanları kahraman gibi göstermeyelim ligin dibine demir atıp her maç kaybedip tek maç bile alamayan iki serbest atış iki hareketle bir kişi kahraman olmaz
  • Halil ibrahim yavaş
    26 Kasım 2013 • 14:24
    Hoca dün gitti zaten bu gün istifa diyorsunuz ne kadar bolu sporu sevdiğiniz takip ettiğiniz belli yorum diye yazıyosunuz sanki başka boluspor varda verdiğiniz bi paket sigara parasının bile lafını ediyorsunuz ne büyük taraftarız be!
  • yaren1414
    27 Kasım 2013 • 02:05
    Bolusporun en zayıf halkası fatih Şendir.Teknik yok,sürat yok.Barbaros fatih şenden çok daha faydalı bir oyuncuydu...
  • mustafa kaplan