ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

ALİ BEYKOZ'U TOPA TUTTU!

29 Aralık 2013

Gazetecilerle bir araya geldiği toplantıda en büyük hatasını açıklayan Başkan Mehmet İnceayan, “Ali Beykoz'un arkasında ...

Gazetecilerle bir araya geldiği toplantıda en büyük hatasını açıklayan Başkan Mehmet İnceayan, “Ali Beykoz'un arkasında durmakla en büyük hatayı yaptım. Bolu'nun çocuğunun arkasında dik duruşum, bizi bu hale getirdi” dedi.

Başkan İnceyan, basın toplantısında eski Teknik Direktör Ali Beykoz'a adeta sitem etti. Takımın şuanda bulunduğu yeri hak etmediğini söyleyen Mehmet İnceayan, “Biz şuanda bulunduğumuz yeri hak etmiyoruz. Daha yukarılarda olmamız lazımdı. Bu da benim dik duruşum, Bolu'nun çocuğuna sahip çıkmamın hatasıdır. Bunu kabul ediyorum. Yönetim kurulu olarak genel kurula giderek bunun bedelini ödüyoruz. İçimizde elbette fikir ayrılıkları olabilir. Parasal konularda toplantılara gelmeyenler olabilir. Ben kalabalık bir yönetim yaptığım için pişmanım. Necdet Gören kongrede ne dedi? '50 kişilik yönetimler fazladır.' Bakın genel kurula gittik. Yine de yol arkadaşlarımı satmadım. Benim kabahatim bu oldu. Ben insan satmayı sevmem. Attığım imza, verdiğim söz benim için namustur. Yol arkadaşımı satmam. Ölüme gideceksem onunla giderim” diye konuştu.

“ALİ HOCA GÖREVİ KABUL ETMEYECEKTİ”

Teknik Direktör Ali Beykoz'un sezon başında teklifi kabul etmemesi gerektiğini ve yetersizliğini kabullenmediğini ifade eden İnceayan, basına da sitem etti “Boluspor'a basın da zarar verdi” diyen İnceayan, “Ben her zaman sizlere bir şey söyledim. Ağzımdan çıkmayan hiçbir söze itibar etmeyin dedim. Her yazıp, çizdiğinizden kamuoyu etkilendi. Yeni teknik direktör geldi. Adam 50 dakika koşan takımı 70-80 dakikalara çıkardı. Allah rızası için, farkı gördünüz mü, görmediniz mi? Demek ki biz burada yanılmışız. Güvendiğimiz arkadaşımız bize şunu söylemesi lazımdı. 'Başkanım, ben iki sene bu işin dışında kaldım. Boluspor'un transfer grubunda yurt dışına gidip futbolcu izledim. Benim iki sene eksiğim var. Bana bu kulübü layık gördünüz ama ben yapamam' deyip bizim yolumuzu açması lazımdı. 2001'de tanıdığım, gelişmeye açık Ali'ye güvendiğim için Boluspor'u gözüm kapalı teslim ettim. Benim hatam bu” şeklinde konuştu.

“HEPSİ BİRBİRİNİN ARKASINDAN SALLADI”

Boluspor'da görevi bırakan Ali Beykoz ve ekibinin istifadan sonra birbirlerinin arkasından konuştuğunu vurgulayan Başkan Mehmet İnceayan, “Kadronun teknik patronu Ali Beykoz'dur. Teknik heyet kendi arasında anlaşamadı. Bir uyum yakalayamadılar. İş kopup gittikten sonra bir baktık ki üç hoca da birbirleriyle samimi değiller. Birbirlerinin aleyhinde birbirlerinin arkalarından konuşuyorlar. Demek ki yukarısı ise aşağısı arasında fark varmış. Biz yukarda olanları görmemişiz. Bizim görevimiz nedir? Duman çıkmazsa biz dumanı göremeyiz. Görevden ayrıldıktan sonra her gelen teknik görevli birbirleri hakkında konuştu. Kondisyoner bu takımdan ayrılırken, 'bu takım 6 maç sonra aşağı düşer' dedi. Adamın kehaneti çıktı. 6 maç sonra takım küme düşme potasına kadar indi. Ali hoca iki yıl boyunca ülke ülke gezdi. Türkiye'yi gezdi. Bolu'ya kaç tane futbolcu geldi” ifadelerini kullandı.

“BEN İDAMA GİDERKEN ALİ NEREDE?”

İdam sehpasına çıkarıldığını söyleyen İnceayan, “Bugüne kadar söylenecek hiçbir şeyi sizler söylemediniz. Sizler söylemeyince her şeyi konuşmak bize kaldı. Neden? Suçlu benim. Teknik kadroya en ufak bir laf yok. Kimse bir şey yazmadı. Gazeteler, Gazeteciler Cemiyeti'nin üyesi. Ağabeyleri gazeteci. Ali Beykoz benim dünya ahiret kardeşim. Ama ben burada idam sehpasına asılırken haksızlık olmaması gerekiyor” ifadelerine yer verdi.

17 yorum yapılmış
  • Abdullah bostancı
    29 Aralık 2013 • 23:12
    Allah aşkına sen hocanın yeterli olup oladığının bilmiyormusunda şimdi hocanın arkasından salıyorsu mehmet başkan
  • dursun
    30 Aralık 2013 • 01:50
    baskan takimi senmi alimi kurdu cok yanlis kurdunuz sag bek yedegin varmi onliboran varmi yok 8, 10 9 numaran varmi 5 numara veya 4 numara yedek yok takim cok yanlis ali hoca bulikde kimi calistirdi hoca bastan yanlisti
  • vaybeeee
    30 Aralık 2013 • 12:12
    50 lerdeyken urfaya 4 attıkta 70lere 80 lere çıkıncamı tavşanlıya onun için mi yenildik başkannn saçmalama daaaaaa.... ne besimi bizle kafamı yapıyon adam ilk galibiyetini aldı 5 maç sonra de git hadiiiiii
  • muharrem sezen
    30 Aralık 2013 • 13:17
    at suçu Ali Hocaya ey Bolu Spor sevdalıları yuttunuzmu bunları.....
  • Mert asım serez
    30 Aralık 2013 • 13:22
    Aynen mehmet inceayan, ali beykozun en büyük şansızlığı sizin gibi bir yönetimle çalışmak oldu. Takımın ali beykoz ile ve sonrasın da oynadığı futbol ortada. Siz kalitenizi bu açıklama ile bir kez daha belgelediniz. Transferleri damadın ervani alemdar ile yaparken çıkıp açıklamadın da şimdi neler anlatıyorsun? Otelin sözleşmesini el altından uzattığın doğru mu?
  • samet ersoy
    30 Aralık 2013 • 14:08
    Başkan saçmalama . Kendi akrabaların bile söylüyor Ali hocanın en büyük şanssızlığının seninle çalışmak olduğunu onlar bile terketti seni gerçekleri görünce . Bütün suç senin ve damadının . Mahvettiniz şehri menajerlerle .Tek suçlu sen ve amatör damadın şimdi suçu başkasına atıp kurtulmanın peşindesin ama yemezler .Beş para vermeden başkanlık yapıyorsun utanmadan . Çavuşoğlu haklıymış sen gerçekten yaşlısın ....
  • ercan uyar
    30 Aralık 2013 • 14:11
    Sen boşver onu bunu başkan açıkla bilelim Boluspor başkanısın ve buraya gelen rakip takımlar senin otelinde kamp yapıyor ne iş ?
  • Cabbar
    30 Aralık 2013 • 15:30
    Yorumlar bizi mahvetti demişsin. Damadın ervani akraban olan seçkin kavarnanın deplasmanlarda yaptığı çapkınlıkları sitelerde yorum olarak yazdırtmadı mı?
  • Cemalkiremitci
    30 Aralık 2013 • 15:35
    Maradona Ali ve Ceyar Mehmet..Zaten her şey şu lakaplarınızdan ortada.Ali Beykoz a bu ligde şans veren sensin,söylediği bir tane transferi yapamayan sensin borç borç diye tutturup bir adım ileri gidemeyen,hocamızın arkasındayız diyip geri dönen kaypak sensin hala daha açıklama yapıyorsun utanmadan.Bak Mehmet Bey,Besim durmuş 5 maçta 1 galibiyet aldı.Erdoğan arıca canlı yayında Boluspor çok kötü Ali hoca gittikten sonra istek ve ruhda gitti dedi herkes her şeyin farkında.Burası otel değil BOL ...
  • Ciga
    30 Aralık 2013 • 15:40
    Sayın İnceayan,Bolu'ya kaç futbolcu geldi demişsin.Verdiği raporları mı okudun tamam dediği futbolcuları mı getirdiler.Yol arkadaşım kardeşim demişsin sen gerçekten insanları arkasından bıçaklayan ceyarmışsın lakabın cuk oturmuş.Ali Beykoz yetersiz olsaydı gittiği takımlarda ki başarıları yakalayamazdı.Burada idam sehpasında tek kaldıysan eğer nedeni herkesin senin yetersiz olduğunu bilmesidir.50 dk koşan takım 80 dk koşmuş :))) Alex koşmadan neler yapıyordu bir düşün futbolu bilmeyen ad ...
  • sezgin
    30 Aralık 2013 • 15:45
    sezon başında Tanju Çolak Ali Beykoz için yetersiz dediğinde herkesin tepkisini çekmişti. sayenizde adam haklı çıktı.Ben idama giderken Ali nerde diye soruyorsun. Ali hocayı 4 hafta önce kendi ellerinle idam ettiğini ne çabuk unuttun ..
  • Ciğerci Abdülcabbar 2
    30 Aralık 2013 • 16:32
    Başkan dediğimiz adama bak Ali Beykoz hocayı iki dakikada sattı,bu adama boşuna ceyar dememişler! Bolusporun bu seneki en büyük dezavantajı başkan ve yönetimdi bunu sezon basindan beri yaziyorum buraya.beni yaniltmadin baskan bravo sana!
  • Tufan
    30 Aralık 2013 • 16:50
    başkan aynen sonunda anladın.sen onun ardında durdun o ne yaptı?ve 2 yıldır geze geze bize kazandırdığı bir oyuncuyu gösterin.başkan bunları söleyince ceyar oluyor.sanki ali hoca takımı liderken bıraktı da kör öldü badem göz oldu valla.ayrıca aşadaki yorumlara gülüyoruz :)) beykozlar kalabalık bir aile :))
  • Ertan Ekinci
    30 Aralık 2013 • 17:39
    Tufan ben taraftarım ve boluda beykozlar sevilir kardesim bunu bil Ali kardesımızde bu takıma her zaman hızmet etmiş ve arkasında durmustur! Ali beykozun bu takıma transfer yaptrmadıgını butun cadde yaren bılıyor. İnsanları bu kadar kolay topa tutmak hos degıl!aynı sehırde yasıyorsunuz ve kalbalık her zaman üstündür bunu unutma! Baskan daha fazla eline yuzune bulastırmadan cekıp gıtsın!sezon basından berı de bunu soyluyoruz!yonetım baskan ve kadro farklı olsaydı herkes ali hocayı o zaman gorurdu
  • harbi Bolulu
    31 Aralık 2013 • 02:50
    Bolunun bi cocugu varsa o da Cuneyt Karakustur! ali beykozla olan tutumuna katılıyorum inceayanın. abisi gazeteci diye basın harcamadı aliyi tanju colak bıle bunu basında gordu bende heryerde dedım bundan bı cacık olmaz dıye oylede oldu! sımdıye kadar Bolusporun parasıyla orda burda gezen ali neden hic topcu cıkaramadı getıremedı Boluspora inceayan okadar arkasında dururken sımdı cıkıp nıye ıkı laf edemıyor?!
  • harbi Bolulu
    31 Aralık 2013 • 02:54
    ali fatih sen icin kulubun parasını kullanıp ev actırdı okadar kotu oynamasına puan kaybettırmesıne ragmen kesemedı nıye cunku bukadar becereksız soz gecıremeyen bırı futbolcular hıc takmadıkı aliyi o gittikten sonra taksınlar da moralleri bitsin
  • Ahmet Sanlı
    31 Aralık 2013 • 16:10
    başkan ve hoca boluspora zarar verdi. Para ve kariyer için bolusporu kullananlar, şahsi menfaatleri için bolusporu bu duruma düşürenleri boluspor tarihi unutmayacak.