ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

BOLUSPOR AĞIR YARA ALDI!

29 Mart 2014

Ligin 32. Haftasında Boluspor ile Karşıyaka karşı karşıya geldi. Bolu Atatürk Stadı’nda oynanan karşılaşmada gülen ...

Ligin 32. Haftasında Boluspor ile Karşıyaka karşı karşıya geldi. Bolu Atatürk Stadı’nda oynanan karşılaşmada gülen taraf Karşıyaka oldu. Karşıyaka 90 dakika sonunda 4-1’lik skor elde ederek 3 puan alan taraf oldu. Karşıyaka’nın gollerini 34. dakikada Berkan Emir, 58 ve 67’ dakikalarda Chico Ofoedu, 90. dakikada Ahmet Arı kaydetti. Boluspor’un tek golünü 84. dakikada Alican Karadağ kaydetti.

2'nci dakikada çalımlarla ilerleyen Ahmet'in ceza sahası dışından sert şutta topu son arda Adem önledi.

30'uncu dakikada Emre'nin sol köşeden kullandığı korner atışında Dixon'un kafa şutunda top auta çıktı.

35'inci dakikada Berkan'ın sağ köşeden kullandığı korner atışında Atacan'ın elinden kaçan top ağlarla buluştu: 0-1.

56'ıncı dakikada Ahmet'in sol köşeden kullandığı korner atışında Ofoedu topu kafayla ağlara bıraktı: 0-2.

60'ncı dakikada Mustafa'nın attığı pasta topla buluşan Alican'ın sert şutunda David topu tokatladı.

66'ıncı dakikada orta sahaya yakın bir alana kadar gelen Atacan'ın hatalı pasında topla buluşan Ofoedu'nun orta sahadan çektiği sert şutunda meşin yuvarlak ağlarla buluştu: 0-3.

81'inci dakikada Emrah'ın pasıyla topla buluşan Dimitrov'un ceza sahası içerisinden çektiği sert şutunu David kurtardı.

83'üncü dakikada Emre'nin sol kanattan pasında Alican topu ağlara gönderdi: 1-3.

90'ıncı dakikada orta sahada çalımlarla ilerleyen Ahmet'in ceza sahası içinden çektiği şut Atacan'dan döndü. Topu takip eden Ahmet'in ikinci şutunda top ağlara gitti: 1-4.

Karşılaşma Karşıyaka'nın 4-1 galibiyeti ile sona erdi.

15 yorum yapılmış
  • gokhantekkol
    29 Mart 2014 • 17:43
    elveda 1.lig hos geldın 2.lig kırmızı grup kına yak atacan ve yonetım ıste sızın eserınız
  • S.A
    29 Mart 2014 • 17:46
    İnceayan başta olmak üzere, 2-Atacan sen memursun kaleci filan değilsin at o eldivenleri.3-Alp Ergin senden ne topçu olur nede popçu.4-Hakan Arslan süper lig kulübümü istiyormuş seni seni kırmızı gruptan takım almaz bitiksin hacı sen.Son Ey yönetim Engin Korukır kimdir? Ne başarısı vardırda sen yılmaz hocayı yolladın bu yaşlı başlı adamı getirdin.Ey mehtap senin parkın batsın gelirin batsın.İŞTE SUÇLULAR!!!
  • gokhantekkol
    29 Mart 2014 • 17:46
    bravo tebrıkler yonetım koşar adım 2.lıge gıdıyoruz haftayada 0 puan lığın dıbıne demır attık helal olsun gonderın su teknık dırektoru hıc olmazsa son maçları yılmaz hocayla oynayalım
  • birisi
    29 Mart 2014 • 17:47
    inceayan allah senin belanı versin allah senin evine ateşler salsın
  • yaren7074
    29 Mart 2014 • 17:47
    yönetim istifa et hemen... gerçekten bolusporu seviyorsan, biraz olsun haysiyetiniz, onurunuz varsa istifa edersiniz... çarıkçı geç başa düşecekse senin elinden düşsün bu takım... ruhsuzlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr yazıklar olsun..................... herhafta sonumuz kötü geçiyor bu ruhsuzların yüzünden............
  • Hidayet Ergin
    29 Mart 2014 • 17:53
    RUHSUZLAR ALLAH BELANIZI VERSİN ALDIĞINIZ SON KURUŞ DAHİL HARAM OLSUN ÖMRÜMÜZDEN ÖMÜR ÇALDINIZ HARAMZADELER BİR KENTİN KADERİYLE BÖYLE ŞEREFSİZCE OYNAMAK KİMSENİN HADDİNE DEĞİL UMARIM BUNDAN SONRA A2 TAKIMI ÇIKASA BUNLARDAN DAHA İYİ OYNAR
  • gokhantekkol
    29 Mart 2014 • 17:57
    kümeye kümeye boluspor kümeye sımdı yonetım tebrıklerr ıste sayenızde bolusporun halı gurur duyun eserınızle atacanla bu takım kümeye gıder ancak bu oyunla lıgde kalmak artık sadece hayal
  • 141414
    29 Mart 2014 • 18:05
    BAŞKAN DİYE 38 YŞINDA TEŞRÜBE OLMAYAN İNCEAYANIN DEVAMI ÇIKTI KONĞEREDAN OLACAĞI BUYDU ÇARIKÇIYI MUMLA ARARSINIZ
  • Gökhan
    29 Mart 2014 • 18:12
    Lig B hayirli olsun. haftalar önce yazdim bu takim K.maras haric kimseyi yenemez.
  • yaren14
    29 Mart 2014 • 18:41
    yahu hala çarıkçı diyenler var hala uyanamamışlar Boluspor bu haldeyse en büyük vebal Çarıçıdadır Bolupor üzerinden zenginleşti servetine servet kattı menajerle ahbap çavuş ilşkileriyle bitmiş topçuları Boluspora getirip,bunun üzerinden cebini doldurdu..Nerde şimdi ? Baktı Bolusporda birşey kalmadı yiyecek,,meclis üyesi olup yemeye devam edeck..Bunları nasıl görmezsiniz ya..Takımın bu halinden Boluporu rant kapısı,sıçrama kapısı olrak görem her kim vrsa hepsi sorumludur..
  • ibrahim yaman
    29 Mart 2014 • 18:46
    Bu Atacan denen kaleci den top toplayıcı bile olmaz.Sağlam karakterli iyi insan denildi,kendisine verilen kredi çoktan doldu taştı.Allah Aşkına hemen şimdi Boluyu terket ve bir daha yakınından dahi geçme.kendi kendine gol atan kaleci olarak anılacaksın.Azıcık onurunuz olsun.
  • mustafa
    29 Mart 2014 • 18:56
    ŞU İŞTE ATACAN BU DİYENLER BİR ÇIKSIN ORTAYA HELE KAFALARINI NERELERE SOKTULARDA SAKLANMAYA ÇALIŞIYOLAR ŞU AN ! İKİNCİSİ ALİCAN VE DİĞER TOPCULAR MC DONALDS IN ORALARDA BUNDAN SONRA TAKILINDA GÖRELİM BAKALIM KARILARLA !
  • objektif
    29 Mart 2014 • 19:15
    mustafa, milletin karısına kızına laf etmek kimseye düşmez.Zaten öyle bir terbiyesizlik yapacak insan bolulu olamaz.
  • ibrahim akfidan
    29 Mart 2014 • 22:22
    bugun bolusporun top toplayıcısı olarak cıktım ve bır arkadasımız sahada top varken baska bır yop atılmayacagını biliyordu alp geldi ve topu istedi arkadaşımız sahada bir top ar zaten deyince alp sinirlendi ve arkadaşa bagırdı iste bu kadar duygusuz bir bolusporumuz var 5 haftadır yenemıyo bu kadar kotu bir takım olurmu be verdigimiz paralara yazıklar olsuunnnn
  • ciğerci abdulcabbar
    30 Mart 2014 • 04:19
    bolusporun durumunun mehtapla bilmem neyle ne alakası var?belediye başkanı a.yılmaz çeşitli oyunlarla becikoğlunu engellemedi mi?kendi istediğini başkan yapmadı mı?gidin ondan hesap sorun.çarıkçıdan,inceayandan,abakdan hesap sorun.