ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

NEYİ SAVUNUYORSUNUZ!

29 Mart 2014

Boluspor'un kendi sahasında farklı yenildiği Karşıyaka maçında taraftarlar kaleci Atacan Öztürk'e büyük tepki gösterdi. Bütün ...

Boluspor'un kendi sahasında farklı yenildiği Karşıyaka maçında taraftarlar kaleci Atacan Öztürk'e büyük tepki gösterdi. Bütün stat ayağına her gelen topta yuhaladı. Tecrübeli futbolcuyu maç sonu hocası ve takım arkadaşları savundu.

HABER: MURAT ÇELİK

Ateş hattında can çekişen Boluspor, tabiri caizse, 'ölmek var, dönmek yok' denecek bir maçtan boynu bükük ayrıldı. Ne sahadaki futbolcular ne de yedek kulübesindeki teknik heyet kazanmak adına hiçbir şey yapmadı. 2-0 geriye düştüğümüz maçta desteğe rağmen gol gelmeyince hatalar zinciri boy göstermeye başladı. Sinirlerin tavan yaptığı maçta kaleci Atacan'ın bir anlık hatasıyla 3'üncü gol gelince stat alevlendi. Bütün tribünler hep bir ağızdan kaleci Atacan'ı tepki yağmuruna tuttu. Biri kornerden diğeri orta sahadan olmak üzere 4 gol yiyen Atacan'a yenilginin faturası kesildi.

ARKADAŞLARINDAN DESTEK

Karşılaşma sonrası ise tecrübeli kaleciye destek geldi. Teknik Direktör Engin Korukır, tek bir futbolcuya kabahat bulmanın doğru olmadığını söyleyerek, asıl sorumlunun kendisi olduğunu belirtti. Kırmızı beyazlı futbolcular Alican Karadağ ve Emre Kılınç da hocaları gibi Atacan'ı savundu. “Takımı bu duruma biz getirdik. Sadece Atacan oynamadı” diyen Alican Karadağ, “Bu takım küme düşmeyecek” dedi. Emre Kılınç ise, “Atacan ağabeyi iyi tanısalar özür dilerler” diyerek sözlerini tamamladı.

17 yorum yapılmış
  • Mehmet Ö.
    29 Mart 2014 • 19:38
    Atacan'ın adamlığına bir lafımız yoktu zaten Emre efendi. Böylesine önemli bir maçta hadi hata yaptın 1 gol yedin, kimse birşey demedi. Hadi bir tane daha yedin, yine kimse birşey demedi. 3. golü de yiyince kusura bakmada, yıllardır Atacanı savunan ben bile çıldırdım. Altında birşey aradım artık. Böylesine önemli bir maçta böylesine hata yapılmaz. Seneye Atacan KSK demi acaba demekten kendimi alamıyorum.
  • Gökhan
    29 Mart 2014 • 19:49
    Emre Kilinc`in da mantik iyiymis. Iyi insansan iyi futbolcusun? futbolcu milleti kadar cahil adam bulmak zor. biraz kendinizi gelistirin.
  • Burak
    29 Mart 2014 • 19:51
    Son söz ne demiş emre " Atacan Ağabeyi iyi tanısalar özür dilerler" Emre kardeş, dışarıda ne olursa olsun istediği kadar iyi insan olsun, yardımsever, hayırsever olsun. Saha içini ilgilendirmez. Sahada iyi olacaksan, maçta bu insan iyi bir insan buna gol atmayalım demiyor rakip takım oyuncuları. Dikkatle takip ettim sezon başından beri hatalı goller yiyor takım, oyuncularda moral de kalmıyor geri düşünce. Malesef artık iş işten geçti. Hele bazı anlar oldu ki kale boş kalsa Takım puan ...
  • hakan14
    29 Mart 2014 • 20:20
    Emre kardeş öncelikle Boluspor taraftarının kime ne tepki vereceğini senden öğrenecek hali yok. Asıl siz Bolusporu biraz tanısaydınız ona göre oynardınız. Özür dilemesi gereken varsa o da sizsiniz...
  • ciğerci abdulcabbar
    29 Mart 2014 • 21:21
    atacanı savunuyorsun da sen de yaydın iyice emre efendi.defansif anlamda hiç bir katkın yok takıma.hücumda son haftalarda saçmalamaya başladın.çabuk havaya girdin.bu halinle senden bir şey olmaz.
  • ciğerci abdulcabbar
    29 Mart 2014 • 21:24
    bir maçta yenen dört golün üçünde direk atacanın birinde de dolaylı hatası vardı.bu takım 3 gol atsa ne olacak kalecimiz kova.biz atacan yetersiz dedikçe atacan düşmanı olduk.alın işte atacan sizin olsun doya doya kullanın.eğer sen de birazcık gurur varsa atacan efendi o formayı bir daha giymezsin.
  • BOLULU POLİS
    29 Mart 2014 • 23:18
    atacan sadece bu maç değilki birader 20haftadır bedava gol yiyo,yeterki top kaleye gelsin.bal liginde bile böle gol yiyen kaleci yok.kesin kardeşim ipini.bu maç adamların pozisyonu yok 3golde hatası var.şaka gibi
  • can14
    29 Mart 2014 • 23:19
    tamam 4 gol yedin be maç sonu neden rakip takımı tek tek tebrik ediyorsun.Böyle bir maçta ortaklık gergin bizi kışkırtıyorsun.Kusura bakma Atacan ayıb ettin hatta herşeyin içine ettiniz.Siz gidicisiniz biz boluspor taraftarı olarak kalıcıyız.Bu takım düşerse biz hiçbir tepki vermezsek buna katkı sağlamış oluruz.Yazık...
  • mmehmet
    29 Mart 2014 • 23:33
    atacan tenis oynayacağina idmandan sonra biraz yan top çalışsaydın şimdi boluspor da sende bu durumda olmazdın
  • TATAFTAR
    30 Mart 2014 • 00:36
    EMRE SEN SAĞA SOLA LAF YETİŞTİRECEĞİNE İŞİNE BAK.O ALTINDAKİ (54 RA...)PLAKALI ARABANLA ÇARŞIDA BEKAR EVLERİNDE CİRİT ATMAKTAN KARI KIZ PEŞİNDE DOLAŞMAKTAN SAHADA YÜRÜYECEK ADIM ATACAK HALİN KALMIYO AKLINI BAŞINA TOPLA YOKSA ADMIN AKLINI BOLUDA ALIRLAR.
  • alp
    30 Mart 2014 • 02:16
    bizim için nasıl insan olduğu önemli değil,bir kaleci olarak toplanan 28 puanda payı nedir.kaç puanın kaybedilmesine sebep olmuştur.
  • TARAFTAR
    30 Mart 2014 • 14:58
    ATACAN HANGİ YAN TOPU KURTARMIŞ BİZE GELEN HER YAN TOP KESİN GOL OLUYOR :AYRICA İLK GOL DE HAKANIN AGZININ İÇİNDEN ADAM TOPA VURUYOR BİZİM HAKANDA HAMLE YOK :RUHSUZLAR:ANCAK SİZ HACI HOCA AYAĞINA TAKILIP MİLLETE ŞİRİN GÖRÜNÜP EN BÜYÜK TEHLİKELERSİNİZ:SAHTE İMAM KILIKLI RUHSUZLAR ORDUSU.
  • TARAFTAR
    30 Mart 2014 • 14:58
    ATACAN HANGİ YAN TOPU KURTARMIŞ BİZE GELEN HER YAN TOP KESİN GOL OLUYOR :AYRICA İLK GOL DE HAKANIN AGZININ İÇİNDEN ADAM TOPA VURUYOR BİZİM HAKANDA HAMLE YOK :RUHSUZLAR:ANCAK SİZ HACI HOCA AYAĞINA TAKILIP MİLLETE ŞİRİN GÖRÜNÜP EN BÜYÜK TEHLİKELERSİNİZ:SAHTE İMAM KILIKLI RUHSUZLAR ORDUSU.
  • TARAFTAR
    30 Mart 2014 • 22:50
    BAŞKAN VE YÖNETİCİLER AKILLI OLUN .KULÜBE SOKTUĞUN TEOMAN VE RAFİYE ADLI BAYAN KULÜP PERSONELİNİ SIKINTIYA SOKUYORMUŞ İŞTEN ÇIKARMA VE İSTİFALAR BAŞLAMIŞ ÖNCE GETİRDİKLERİN İSTİFA ETSİN .MÜDÜRLE RAFİYE 7.8.PERSONELİN BİR AYDA ALDIĞI MAAŞI NASIL ALIR BİR AYDA BOLUSPOR KİMSENİN ÇİFTLİĞİ DEĞİL.
  • Levent
    31 Mart 2014 • 14:57
    Evet Atacan hatalıydı ama allah aşkına Emre dahil takım dökülüyordu.Düşmemeye oynayan bir takım savaşır yahu bunların hepsi ruhunu yitirmiş.Takım için mücadele eden Zlatkov ve Adem dışında.
  • G.D
    31 Mart 2014 • 15:50
    Gribim öksürüyorum demeden maça gittim büyük bir adam veya büyük bir abi değilim küçücük bir kızım inandım ve maça gittim ama atacan abiye söylenecek söz bitmez 1 gole sesim cikmadı üçede hiçbirşey demedim ama 4. Golde ağladım tutamadım kendimi bolusporu sevmesem inanmasam evde çekirdek yer ve izlerdim ama ben hastayım demeden statta izlemeyi tercih ettim maçtan sonra atacan abinin annesine küfür eden çocuklar vardı annesine küfür edilirse gerçekten bunu ben kabullenemem
  • boluluhakan
    2 Nisan 2014 • 21:05
    Bizi kandırmaya çalışan yöneticiler ve futbolcular ligin bitimine 6 hafta kala ne demişler di? Şimdi bu hafta ne yapacaksınız bakalım bizi kandırma utanmayın soylenen ve edilen laflara mı kırıldınzı vah vah vah üzüldüm valla insanda bıraz boluspor forması sevgisi olsa bu takımı bu duruma düşürdüğüme uzulurum.