ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

İSMAİL DURU MERAK EDİLEN SORULARA CEVAP VERDİ!

23 Temmuz 2014

Boluspor Profesyonel Futbol Şube Sorumlusu Başkanı İsmail Duru, merak edilen soruları yanıtladı. Birçok konuda açıklamalarda ...

Boluspor Profesyonel Futbol Şube Sorumlusu Başkanı İsmail Duru, merak edilen soruları yanıtladı. Birçok konuda açıklamalarda bulunan Duru, “Transferlerimizi 1.etap kamp sonuna kadar netleştirmek istiyoruz. Tomáš Borek ve Gunnar Heidar Thorvaldsson ile görüştük ama bu oyuncular Süper Ligde oynamak istiyorlar. Biz üç yabancı oyuncu istemiştik Konya’dan, şuan ki pozisyonda bir tek Kibong geldi” dedi.


Kırmızı-beyazlı ekibimiz Boluspor, yeni sezon hazırlıklarını sürdürüyor. Bir yandan iç transferi bitirmeye çalışan kırmızı-beyazlı yönetim bir yandan da dış transfer çalışmalarını sürdürüyor.


EMRE İÇİN RESMİ TEKLİF YOK

“Emre Kılınç’ın gideceği her sene konuşuluyor. Emre şuanda Boluspor kulübünün sözleşmeli futbolcusu. Evet, bazı teklifler geliyor ama bunlar menajerler vasıtasıyla kamuoyu oluşturmak adına geliyor. Boluspor kulübüne yapılan resmi bir teklif var mı? diye soracak olacaksanız eğer böyle de bir teklifte yok. Bunlar tamamen oyuncumuzun aklını çelmek için yapılan oyunlar. Şuanda kısacası Boluspor kulübüne gelen resmi bir teklif yok. Eğer iyi bir teklif gelirse de bunu yönetim kurulu değerlendirir. Ortak bir nokta bulur” dedi.


ABDULKADİR’İ GÖRÜŞMEYE ÇAĞIRDIK

“Abdulkadir Kayalı’nın sözleşmesinde şöyle bir madde var. Ayın 5’inde görüşmeyle alakalı. Kendisini defalarca telefonla aradık. Abdülkadir ben bugün geliyorum, yarın geliyorum diyerek bizi oyaladı. Daha sonra biz noter kanalıyla kendisini görüşmeye çağırdık. Abdülkadir şuanda kendince bir hareket içersinde. Bunun sonunda hukuki süreç olacak mı? olmayacak mı? bekleyip göreceğiz. Bizim için önemli olan şu, bizle olmak istemeyen oyuncularla bizim birlikte olmamız lazım. Bizle birlikte olmak istemeyen oyuncuyla bizim zaten işimiz yok. Bizim aile olabilmemiz için, oyuncu, basın, taraftar ve yönetim hep beraber bir olursak başarıyı yakalarız. Yasal süreci beklemek zorundayız” dedi.


ABDULLAH KARMİL İLE ŞARTLARDA ANLAŞAMADIK

“Abdullah Karmil ile görüştük. Belli konularda anlaştık. Son görüşmeler bildiğiniz gibi hep yüz yüze oluyor. Abdullah’ı Bolu’ya davet ettik ve Pazar günü buraya geldi. Daha sonraki gelişmelerde Pazartesi günü, az önce bahsetmiş olduğum Boluspor kültürüne, buradaki arkadaş grubuna faydası olmayacağını düşündük biz yönetim kurulu olarak. Kısacası şartlarda anlaşamadık. Bizim hedeflerimizle, Abdullah’ın hedefleri ortak noktada buluşmadığını gördük. Kendisine teşekkür ettik, oda teşekkür etti. Bundan sonraki futbol hayatında başarılar dilerim”


BOREK VE THORVALDSSON SÜPER LİGİ İSTİYOR

“Yabancı transfer çalışmalarımız devam ediyor. İşin özünü söylemek gerekirse, ayın 28’ine kadar transferlerimizi netleştirmek istiyoruz. Biran önce düşündüğümüz hem yerli hemde yabancı oyuncu transferler etmeyi hedefliyoruz. Tomáš Borek’in menajeri diyor ki, benim oyuncu 27-28 maç oynamış diyor. Ben oyuncumu ülkesine götüreceğim diyor. Tomáš Borek ve Gunnar Heidar Thorvaldsson transferinde büyük yol kat etmiştik. Çünkü ikisi de Konyaspor’dan ayrılacaktı. Thorvaldsson daha dün akşam Konya’ya geldi. Yeniden görüşme yaptık ama oyuncu eğer Süper Ligde oynayamayacaksam ülkeme dönerim diyor. Konya’da bonservis sorunu var. Konyaspor yönetimi de oyunculara Boluspor’a kiralık gidin demişti. Biz üç yabancı oyuncu istemiştik Konya’dan, şuan ki pozisyonda bir tek Kibong oldu. Biz sadece geçen sene yaşadığımız sıkıntıları yaşamayalım istiyoruz” diye konuştu.


17 yorum yapılmış
  • aliveli
    25 Temmuz 2014 • 05:38
    İsmail sönmez bey sizi biraz daha realist olmaya davet ediyorum. Hepimiz bolu sevdalisiyiz basinin her yazdiği tabiki dogru olmuyor maalesef o onlarin ayibi fakat bu haberler ya dogruysa bu vebalin altindan hangi yönetici kalkabilir? Kisilerin pesinden kosabilirsiniz saygi duymak gerekir ama köru körune savas abak ve yonetimine bu kadar bel baglamayin sonuc kotu oldugunda bunun sorumlusu yoneticiler kadar onlara koru korune destek veren taraftarlardir. Bekleyip gorecegiz..
  • Gökhan
    25 Temmuz 2014 • 04:21
    Abak cocukluk arkadaslarini kulübe doldurmus. bu arkadasin kapasitesi ne ki konustuklari mantikli olsun.
  • Mustafa Kırmızı
    25 Temmuz 2014 • 04:17
    İsmail Boluspor Futbol Şube sorumluluğu çoluk çocuk işi değil, bedavaya kaçırdığınız alp-Hakan-Sercan-Aldülkadir-Adem Alkaşi den belli siz bu işi yapamıyacanız. şans eseri hasbelkader geldiniz o mevkilere ama Bırakın bu işi
  • bolulu14
    25 Temmuz 2014 • 00:09
    biz lafa değil icraata bakarız, gördüğümüz kadarıyla da bu yönetimde icraat diye bir şey yok,gelen futbolcular için anlaşamadık bizim etik değerlerimize uymuyorlar diyorlar, evet sizin verdiğiniz simit paralarına uymuyorlar, birde çok merak ettiğim bir şey var bilen varsa lütfen yazsın alınan futbolcular ALT YAPI İÇİN Mİ??:)))bu sene bu takımın ilk 11 ini sayabilecek olan var mı? not: YÖNETİM DE DAHİLDİR BUNA, saygılar...
  • gulyabani
    24 Temmuz 2014 • 21:55
    İSMAİL SÖNMEZ... Yaptığın yorumlara bakılırsa ya yöneticisin ya da yapılan hataları ve yanlışları göremeyecek kadar körsün. Gerçekçi ol, Boluspor'un selameti açısından doğruları söyle. Yakana riyay gerek yok. Boluspor'un içine ettiler.
  • melih
    24 Temmuz 2014 • 17:55
    iyi bir forvet ve orta saha almazsınız sezon sonunu malesef goremeyiz.ben bi de 8 agustosta oynayacağımiz ilk hazirlik macini merak ediyorum.neden mi gecen seneki hazirlik maclarinda balikesirden 5 yiyen tavsanliya malup olan takim yil icinde dusmemeye oynadi.bi bakima hazirlik maclarinda persembenin gelişi çarşambadan belli oluyo
  • Rıdvan
    24 Temmuz 2014 • 18:09
    Bu takımın düşmesine sebep olacak bunlar ben taraftar olarak hakkımı helal etmiyorum kafalarına göre parayı car cur edıyorlar 2015 yılına kadar sozlesmesı olan adam abdulkadırle hakan takıma katılmıyor boşa cıkıyor yonetım tff ye bıle başvurmuyor bu kadar acız bı yonetım olamaz ısın ılgınc tarafı bazı taraftarlar acı gerceklerden rahatsız olup bolusampiyon spor14 bolspor gıbı sıtelerını okumayın vb yayınlar yapıyor bu takım sezona bu yonetımle başlarsa oyuncu kadrosuyla yerımız ikinci ligdir.
  • gulyabani
    24 Temmuz 2014 • 21:55
    İSMAİL SÖNMEZ... Yaptığın yorumlara bakılırsa ya yöneticisin ya da yapılan hataları ve yanlışları göremeyecek kadar körsün. Gerçekçi ol, Boluspor'un selameti açısından doğruları söyle. Yakana riyay gerek yok. Boluspor'un içine ettiler.
  • yılmaz
    24 Temmuz 2014 • 17:50
    ismail duru emreye teklif gelmedi diyorsun bir hafta önçe kendin söledin geldi diye kayalıya gelinçe bolulu menejerin topçusu diye kendin almadın karmile gelinçe bu takımda oynamam kariyerim biter ben burada oynamam dedi hocaya dedi ki seninde kariyerin biter hoca dedi istifa edin gidin lütfen takımı rezil etmeyin
  • Remzi KIRICI
    24 Temmuz 2014 • 17:04
    Sayın İsmail Duru bey aldığınız futbolculardan ilk 11'e girecek 11 DEĞİL, BİR futbolcu ismi ver lütfen. Geçen sene çok uğraştınız takımı bir alt lige düşüremediniz. Bu sene o isteğinizi yerine getireceksiniz. Takımın içini boşalttınız, nerede ucuz veya kiralık 3ncü lig futbolcusu var aldınız.
  • yılmaz
    24 Temmuz 2014 • 17:25
    ismail duru yalancı milleti kandırma hepsi yalan benim agzımı açtırma ben neyin ne oldugunu biliyorum doghu söyle
  • BOLUSPOR
    24 Temmuz 2014 • 15:09
    hepsi takıl tukul içlerinden 1 tane futbolcu yok takımın kalecisi kim forveti sayın yönetci bunları yazın yeter
  • aliveli
    24 Temmuz 2014 • 01:46
    günlerdir taraftarların sitede haberler altına yapılan yorumları takip etmesem yoneticinin yapmış olduğu açıklamayı ayakta alkışlayacağım. yahu abdullah karmil transferinin neden gerçekleşmediğini taraftarlar bile sizden iyi biliyor sayın duru? neyin peşindesiniz? madem bu futbolcuyu almak istemediniz niye o zaman taraftarları imza törenine davet ettiniz. Adam çekip gidince sezon başından beri kampta olan 2 futbolcuya neden imza attırdınız?
  • tarafsız
    24 Temmuz 2014 • 14:33
    senin kişisel egoların yüzünden ve transfer görüşmelerindeki tavırların yüzünden hiçkimse kulüpte kalmak istemiyor boluspora transfer olmak istemiyor sen futbolculara başka konuşuyorsun yönetimdeki arkadaşların futbolcuları ofislerine çağırıp başka konuşuyor
  • İsmail Sönmez