ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

REHA HOCA İLK KEZ BÖYLE KONUŞTU!

27 Şubat 2015

Boluspor Teknik Direktörü Reha Erginer, maç sonunda çok çalıştıklarını ancak ancak bazı kesimlerin bu çalışmaya ...

Boluspor Teknik Direktörü Reha Erginer, maç sonunda çok çalıştıklarını ancak ancak bazı kesimlerin bu çalışmaya karşılık veremediğini belirtti. Bu açıklama bir anda kafaları karıştırdı.

Boluspor'un Bucaspor ile 2-2 berabere kaldığı maçın ardından sıcağı sıcağına yayıncı kuruluş TRT Spor'a açıklamalarda bulunan Boluspor Teknik Direktörü Reha Erginer, sert açıklamalarda bulundu. Maçın hakemi için konuşmayacağını belirten Erginer takımın çok çalıştığını ancak bazı kesimlerin bu çalışmaya karşılık veremediğini belirtti.

TARAFTARA TEŞEKKÜR ETTİ VERDİ VERİŞTİRDİ

Erginer "Maç sonu taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Takımı çağırıp alkışladılar. Bu da birilerine ders olsun. Takım üç dakika önce iyiydi de üç dakika sonra mı kötü oldu. Herkes şapkasını önüne koysun. Umarım vermek istediğim mesaj yerine ulaşmıştır" dedi.

SOYUNMA ODASINDA NELER OLDU?

Maçı anlatan TRT spikeri Yalçın Çetin, Reha hocanın bu cümlesinin üstünde dururken, röportajı yapan muhabire açıklama ile ilgili Erginer'in ne demek istediğini sordu. Canlı yayında Erginer ile röportaj yapan TRT muhabiri maç sonunda bazı yöneticilerin bu skor sonrası Boluspor soyunma odasına gittiğini, Erginer'in bu mesajı bazı yöneticilere verdiğini söyledi. Canlı yayında önce Reha Erginer'in açıklamaları daha sonra bu açıklamalar üzerine yapılan yorumlar gündemi değiştirdi.

www.spor14.com

10 yorum yapılmış
  • Gökhan
    28 Şubat 2015 • 00:56
    1 trilyonu aldi yatacak demistim ama bu camura yatmaya basladi. amatör yönetime yakisan hoca.
  • HALİT CANBAZ
    28 Şubat 2015 • 02:03
    PROFESYONEL YÖNETİMİDE SEN KUR GÖKHAN EFENDİ AHKAM KESMEK KOLAY İŞ İCRAATTA ELEŞTİRİ 2 KELİME İCRAAT????????????????????????????????
  • alakasizca
    28 Şubat 2015 • 03:00
    Yalçın Çetin Türkiye'nin sağlam iyi spikerlerindendir kabul ettim..işin ilginci bu maç dikkatimi çekti..neden hep Bucaspor lehine konuştu durdu ve maç sonrasıda Reha hocanın laflarını cımbızla çekip ortaya attı..Şöyle ki biz 71de golü atmışız dakika 80 olmuş diyor ki acaba Bucaspor gol bulabilecek mi, sonra dakika 90a yaklaşıyor diyor ki Bucasporun umutları bitmek üzere.. +4 dakika uzatma verilmiş Bucaspor son şanslarını kullanabilecek mi. ve maç içinde birçok yanlı anlatım.Bu akşam başk ...
  • Muhaliflere Cevaptır.
    28 Şubat 2015 • 04:11
    Gökhan kardeş sen necesin nesin. Allah aşkına bi söyle. Bak ben yorumlarına dayanamayıp yeni yorum atan bi üyeyim. Sen açık açık yaz şuraya sen necisin. Sen Boluspor mesela gol yediğinde ne kadar üzülüyorsun, Önce bunu açıkla. Önce bu insani bi taraftarlık değeri olan acı çekme duygusunu açıkla. Gökhan sen Bolusporlu falan değilsin diyen yorumlara inanma. Bence sen insanı değerlere bünyesinde taşımayan birisin.
  • Bolu14
    28 Şubat 2015 • 08:52
    beyinsiz Gökhan harbi aptalsın sen 30 saniye daha dayansak ilk 6 hedefi olucak Manisa 2 yıl önce son maçta Konya'ya kaybetti süper lige çıkmayı bu kadar düşük bütçeli Takım'ı ilk 6 ya oynatmış Reha daha ne yspsın yönetim primleri maaşları ödemesin zamanında sonra soyunma Odası'nı bassın sonra hangi futbolcu senın için oynuyacak futbolcuyu kaybedıyorsun zorla bolusporumuzu karıştırıyorlar Belediye merde vali nerde insan arada prim verir takıma destek olur
  • selo14
    28 Şubat 2015 • 13:06
    Gökhan sene başından beri burada provakatörlük yapıp duruyorsun ama artık yeter.Yaptığın yorumlardan belli oluyor ki kuş kadar beynin yok sadece amacın provakatörlük.Yeter artık defol git şu sayfadan yoksa başka türlü konuşacam.Bu nedir ya insanların sinirleri bu kadar zıplatılmaz senin amacın ne kardeşim.
  • HALİT CANBAZ
    28 Şubat 2015 • 16:57
    GÖKHAN BU ÜLKEDE KANSIZ O KADAR ÇOKKİ BOLUSPORUN ASLINDA HER SENE ALDIĞI PUAN ENAZ 55+60 ARASI AMA BUNUN ENAZ 15+20 Sİ BU KANSIZLARCA GASBEDİLİYOR.SONRA SENİN GİBİ UKALALAR AHKAM KESİYOR.YOKSA SENİN ALP ERGİN GİBİ VASAT ADAMLAR BİLE ASLINDA BOLUSPORDA DAHA BAŞARILI OLUYOR ASLINDA BAKMA SEN?BOLUSPORI-UN HAKKINI GASBEDEN KANSIZLARA GELİNCE BAŞTA METE KALKAVAN KUTLUHAM BİLGİÇ MÜRVET SEZER DENİZ ATEŞ BİTNEL ABDULLAH YILMAZ YUNUS YILDIRIM VOLKAN BAYARSLAN BAŞTA OLMAK ÜZERE AĞIRLIĞI İZMİR BÖLGE HAKEM
  • HALİT CANBAZ
    28 Şubat 2015 • 17:06
    LERİ OLMAK ÜZERE TRABZONLU MANİSALI HAKEMLERDE VAR.SEBEP PTT LİGİ EGELİLER LİGİ OLSUN.PTT LİGDE 8-10 ADET EGE TAKIMI OLSUN VE SÜPER LİGE ENAZ 2-3 EGE TAKIMI ÇIKSIN.AMA OLMUYOR İŞTE?YOKSA BOLUYA GELEN HEMEN HEMEN HER ANTRENÖRDE BAŞARILI ASLINDA AMA ONLARIN BAAŞARISINI HEP HAKEMLER GÖLGELİYOR.YA OYUNCULARA KART GÖSTERİP YILDIRARAK YA DÜNKÜ GİBİ PENALTI VEREREK YA GOLÜ SAYMAYARAK YA HER HALİKARDA DEMORALİZE EDEREK İŞTE DÜNKÜ MAÇIN SONUÇLARI ORTADA 1 PENALTI GİDEN 2 PUAN KLÜP KARIŞTI HAFTAYA NE OLA
  • HALİT CANBAZ
    28 Şubat 2015 • 17:08
    CAK.ALTINORDU MAÇINA NASIL MORALLE ÇIKACAK ALLAH BİLİR.BİRDE BU HAFTAKİ MAÇLAR NE OLACAK.YANİ 2 HAFTADIR LİGE AYAR VERMELER BAŞLADI.
  • Emre1414
    1 Mart 2015 • 01:54
    halit canbaz 1.lig de ki son sekiz senemizi ne güzel özetlemişin helal olsun