ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

TEKNİK DİREKTÖRLÜĞE 5 ADAY...

15 Temmuz 2015

Teknik direktör Ümit Özat’ın şok istifasının ardından gözler transfer komitesine çevrildi. Yeni teknik arayışlarına ara ...

Teknik direktör Ümit Özat’ın şok istifasının ardından gözler transfer komitesine çevrildi. Yeni teknik arayışlarına ara vermeden başlayan transfer komitesi 5 isim üzerinde durduğu iddia edildi. Bu isimler, Tayfur Havutçu, Güvenç Kurtar, Sait Karafırtınalar, Özcan Bizati ve Hüseyin Özcan…

Reha Erginer’in takımdan ayrılmasının ardından teknik direktörlük görevine Ümit Özat’ı getiren yönetim kurulu 12 geçmeden Özat’la yollarını ayırdı. Transfer komitesinin daha önce görüştüğü Tayfur Hacutçu’nun tekrar gündeme geldiği iddia edildi. Genç teknik adamın Boluspor’a gelmeye sıcak bakmadığı gelen bilgiler arasında.

Özcan Bizati ve Güvenç Kurtar iddiaları

Boluspor’da her transfer dönemi gündeme gelen Özcan Bizati ve Güvenç Kurtar bir kez daha gündeme geldi. Transfer komitesinin Ümit Özat ile yaşanılan sıkıntının tekrar yaşanmaması için ince eleyip sık dokuduğu öğrenildi. Hoca transferini en kısa sürede bitirmek isteyen yönetim kurulu genç ve başarıya aç teknik adam profilinden vazgeçerse bu iki teknik adamdan biri ile anlaşmayı düşündüğü iddia edildi.

Hüseyin Özcan’da gündemde

www.spor14.com adlı sitenin Hüseyin Özcan’ın Boluspor ile dirsek temasında olduğunu iddia etti. Haberde, “Ümit Özat'ın ayrılmasıyla adı Boluspor'la anılan Hüseyin Özcan, daha önce Adana Demirspro'a playoff oynatmıştı. Kulübe yakın kaynaklardan alınan bilgiye göre tecrübeli teknik adamla Boluspor yönetimin dirsek temasında olduğu öğrenildi” şeklinde yer verildi.


İddiaya göre Sait Karafırtınalar yarın Bolu'ya geliyor

www.bolspor.com adlı sitenin haberine göre Sait Karafırtınalar yarın Bolu'ya geliyor. Haberde, "Boluspor’da dün gece yaşanan sıcak gelişmelerin ardından Ümit Özat ile yollar ayrılmıştı. Kırmızı beyazlı yönetim kurulu transfer komitesi bugün gün içerisinde birçok isimle temas kurarken tecrübeli teknik adam Sait Karafırtınalar’ı Bolu’ya davet ettiği öğrenildi" şeklinde yer verildi.
 

15 yorum yapılmış
  • yilmaz çelik
    15 Temmuz 2015 • 11:41
    Bu adaylar icinde en zayif yararsiz olani karafirtinalardir ou da Boluya cagirmislar yaziklar olsun size beceriksiz yonetim lig baslamadan kume dusecegimiz garanti
  • alp
    15 Temmuz 2015 • 13:18
    Ligde kalmanın hesaplarını yapın.Ümit Özatın gönderdiği ömer,genç enes var bunlar ne olacak.. Rekho ya gelen Hoca tekrar bakmalı.Gençlere önem veren Hoca Sait hocadır.
  • halit canbaz
    15 Temmuz 2015 • 17:06
    karafırtınalar olmazsa mecburen bizatihi son tercih ordunun hocası
  • Gökhan 14
    15 Temmuz 2015 • 19:59
    Tayfur havutçu kim , daha takım çalıştırmamış, gitsin bal liginde 4,5 yıl bi takım çalıştırsın sonra da burada yazın haberi
  • Mustafa
    15 Temmuz 2015 • 20:39
    Boluspor kaseti başa sardı Spor14 gore irfan buz ile anlaşılmış bolusporluyuza gore sait hoca imzaya geliyormuş bakalım görelim kasette ilk önce kimin ismi çıkacak inşaallah çıkan isim hayırlı olur çünkü ikinci bir hoca krizinde yönetimde gider
  • Sefa14
    15 Temmuz 2015 • 22:30
    Bence bu aşamada Sait hoca olmazsa Hüsnü Özkara hoca düşünülmelidir
  • Ahmet
    15 Temmuz 2015 • 22:31
    İnşallah hayırlı bir hoca gelir yoksa ben çıkıp geleceğim:)
  • halit canbaz
    17 Temmuz 2015 • 02:56
    transfer merkezinin verdiği haber doğruysa bizatihi ipekoğlu ve boluyu bitiren adamla yani ERİŞLEDE GÖRÜŞÜLÜYORMUŞ.
  • halit canbaz
    17 Temmuz 2015 • 03:23
    BİRAN ÖNCE HALLETSİNLER ŞU ANTRENÖR İŞİNİ GAZETECİ MÜSVEDDELERİNİN DİLİNE DÜŞTÜ 50 YILLIK BOLUSPOR FAHRİ BEYİN TWİTTERİNE TAKILAN İSMAİL ER DİYE GAZETECİ MÜSVEDDESİ NASIL SAYDIYSA LİG BAŞLAMADAN 8 ANTRENÖR DEĞİŞTİRDİ DİYE DALGA GEÇİYOR BİRDE SEVİNÇ GÖZYAŞI KOYMUŞ SONUNA?İNSANIN ANA AVRAT KÜFREDESİ GELİYOR.DAHASI HÜSEYİN KARABACAK HERGÜN BOLUSPORDA BU OYUNCU VAKALARI ANTRENÖR VAKALARI OLDUKÇA YAZDIKLARI CABASI AMA SADECE KUSUR ONLARDADA DEĞİL KUSUR O KENDİNİ YAZAR ZANNEDEN BU BİLMİŞ TAİFESİNE
  • halit canbaz
    17 Temmuz 2015 • 03:30
    BU FIRSATI VEREN YÖNETİMDE SEZON BİTTİĞİNDEN BERİ ANTRENÖR İŞİNİ HALLETMESİ LAZIMDI.İYİ YADA KÖTÜ TAKIMI ÇALIŞTIRACAK BİR ADAM KALMADIMI???SÜRÜSÜNE BEREKET İT SÜRÜSÜ GİBİ KAYNIYOR.ÇALIŞAN ÇALIŞMAYAN BOŞTA GEZEN ALT LİG TAKIMLARINA DÜŞEN OLMADI ALT YAPI HOCANLA ÇIK MAÇLARA?OYUNCU ALIYORSUN YA KİRALIK YA 1 YILLIK EL ALIYOR 2-3-5 YILLIK EL ALIYOR GENÇ 22-23-25-28 YAŞLARINDA ALIP SATAYIM DİYE SEN 30-32-34 NE YAPACAKSIN.ABİ OLACAK BIRAK ABİYİ SAHADAMI GEZECEK.TOP OYNAYACAK.SATSAN SATAMAZSIN
  • halit canbaz
    17 Temmuz 2015 • 03:35
    BAK PRİJOVİÇ KAÇ YAŞINDAYDI.SATTIN PARA KAZANDIN.BELKİ EMREYİ SATACAKSIN PARA KAZANACAKSIN.FERHAT KİRAZ KAÇ YAŞINDAYDI.SATTIN PARA KAZANDIN.ALP ERGİN KAÇ YAŞINDAYDI.SATTIN PARA KAZANDIN.ERDEM KAÇ YAŞINDAYDI.GALİBA ODA KAZANDIRDI.ŞİMDİ BAŞARABİLİRSEN EREN PAMUK UMUT MARAŞ İLYAS BUNLARI PAZARLAMALISIN SAVAŞ EFENDİ?BUNUN İÇİNDE İYİ BİR ANTRENÖR İYİ BİR TAKIM ŞART?GELECEK SENEDE ŞİMDİDEN 2-3 LİG TAKIMLARINI İZLE?ZİRVEYE OYNAYANLAR?AZ GOL YİYENLER ÇOK ATANLAR?DEFANSI İYİ OLANLAR FORVETİ İYİ OLANLAR?
  • necip carıkcı
    17 Temmuz 2015 • 05:57
    Giray Bulak çok şeyler katar Boluspora
  • selo14
    18 Temmuz 2015 • 12:27
    Engin İpekoğlu ile anlaşılmış.Hayırlı olsun.
  • Mustafa
    19 Temmuz 2015 • 20:21
    Millet transferi bitirme noktasına geldi biz daha hoca falı çekiyoruz yok o gelecek yok bu gelecek diye ligin başlamasına 1 ay kalmış hoca yok hazırlık maçlar oynanacak hoca yok futbolcu yok benim bu sene boluspordan bu yönetim sayesinde hiç umudum yok inşaallah dusmeyiz
  • bolu bolu