ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

ÜMİT ÖZAT BOMBALADI...

15 Temmuz 2015

Boluspor ile 2 hafta antrenmanlara çıkan teknik direktör Ümit Özat hakkındaki iddialara twitter hesabından cevap ...

Boluspor ile 2 hafta antrenmanlara çıkan teknik direktör Ümit Özat hakkındaki iddialara twitter hesabından cevap verdi.

İşte o açıklama: 

"Bugünkü Bolu medyasında çıkan haberleri üzülerek takip etmekte ve bir konuya açıklık getirmek zorunda olduğumu belirtmek isterim.

Öncelikle Boluspor'la sözleşmem olmadığı  için olmayan biR şeyin feshi söz konusu olamaz .İkincisi ayrılma kararım çoğu insanların bildiği gibi hem yazılı hem de sözlü olarak aslında 10 gün önce tarafımdan iletilmişti. Bir takım fikir ayrılıklarından dolayı yapamayacağımızı ve yol yakınken ayrılmamız gerektiğini ifade etmiştim.

Kendilerinden gelen rica üzerine belli bir süre daha devam edip işlerin yoluna girmesini bekledim, bu arada yine bir arpa boyu yol kat etmedigimizi düşündüğümden 7 haziranda iletmiş olduğum yazılı ve sözlü bırakma kararımı ekibimle beraber gözden geçirdik ve bu kararı aldık.

Hayatımın hiç bir döneminde bir yerle çalışırken kimseyle görüşmediğim gibi ayrıldıktan sonrada gelebilecek olası teklifleri değerlendirmekte her teknik adamın olduğu gibi benimde hakkımdır .

Kamuoyunun bilgisine, saygılarımla...

11 yorum yapılmış
  • halit canbaz
    15 Temmuz 2015 • 16:49
    madem sözleşme imzalamadı.ben yapamam sizide yarı yolda bırakan adam olmak istemem insanlar benide sizide yanlış anlarlar diyerek 12 gün önce kabul etmeseydi ya adi herif gelmeseydi ya bu kadar süslü şaşalı söze ne gerek vardı.sanki boluspor değilde fenerbahçenin başına gelmiş gibi konuşuyordu.yada 16 sene şampiyonluk özlemi çeken gsnin başına gelen bir hoca havasındaydı.BEN BU ADAMA DELİ DUMRU DEĞİL DELİ ÜMİT DERİM
  • halit canbaz
    15 Temmuz 2015 • 17:05
    HAYALLERİM VAR.SÜPER LİG MUHABİRİ OLMANIZI İSTERİM DİYEN KİMDİ BOLU SPOR MUHABİRLERİNE HANGİ TEKNİK ADAMDI SEN BAZI ŞEYLERE GÜVENEREK VAADDE BULUNDUN ELİNDEN GELİR GELMEZ AYRI?AMA KAÇARCASINA GİTMEK BATAN GEMİYİ FARELER TERKEDER SÖZÜNE YAKIŞIR.AMA SÖZ DEDİNMİ KONTRAT DEDİĞİN BİR PAÇAVRADIR.BUGUN İNSANLAR BİRİBİRİNE GÜVENİ AZALDIĞI İÇÇİN BAĞLAYICILIĞI OLSUN DİYE YAPILIR.AMA söz vaat gibidir vadinden dönen kustuğunu yiyen gibidir diyor efendimiz(S.a.v.)yani neye benzetiyor ümit efendi biliyormusun
  • bolusporlu
    15 Temmuz 2015 • 17:28
    rica ne demek? ya 50 yıllık bolusporun düşdüğü duruma bak. Şözleşmesi olmayan bir hoca 12 gün takımı çalıştırırmı? gelecek gidecek oyuncu raporu verirmi? basının karşısına çıkıp şampiyonluk istiyorum dermi? hedeflerim var dermi? kimseyi yarı yolda bırakmam dermi? böyle yönetime böyle hoca Bolusporda heyecanı bitirdiniz ya boluda kimse bolusporu konuşmuyor. hocaların menejerlerin oyuncağı olan aciz bir yönetim var istifa da bir erdemliktir 50 yıllık bolusporu küçük düşürmeye kimsenin hakkı yok.
  • Mehmet Ali
    15 Temmuz 2015 • 19:20
    Yönetimin acizliği ve becerisizliği başka diyecek bir şey yok.
  • halit canbaz
    15 Temmuz 2015 • 22:31
    uzun lafın kısası çarıkçıyla kör topal bolu gidiyordu.semerci geldi arabayı uçuruma sürdü.abay patinaj yapmaya çalışsada beceremedi.abak acemiliği ile çarıkçı dönemindeki bolus evdalısı idarecilerde olmayınca bolusporda süpere çıkmadan sefilleri oynuyor.transfer merkezinde hüseyin karabacak bile diyorki adamların altyapısı iyi başarılı adamı kovuyorlar.başarı yok daha bir antrenörü bulamadılar.her gün yeni bir adayla yatıp kalkıyorlar.eee adamda haklı*sezon bitti kaç kişinin ismi yazıldı boluyla
  • halit canbaz
    16 Temmuz 2015 • 06:19
    BANA GÜVENENLERİ YARI YOLDA BIRAKMAM DİYEN KİMDİ.BİR MECZUPMUYDU YOKSA BU SUTUNLARA YAZANLARMI YALANCIYDI?
  • halit canbaz
    16 Temmuz 2015 • 15:10
    ben olsam bolu gazeteciler derneği olarak ortak deklerasyon yayınlar sen bana güvenenleri yarı yolda bırakmam demedinmi?sizi süper ligde görmek istiyorum demedinmi derim.herşeye rağmen bolusporun başındakilere rağmen ortak paydam boluspor diyerek bu deklarasyonu yayınlardım.hiçbir antrenör müsveddesi 12 gün kalıp eski takımından adam aldırıp olmadı olmuyor olmayacak diye kontrat yapmadım yapmadığım şeyin feshi söz konusu olamaz diye çekip gidemez.sen boluya geldiğinde sözdemi vermedin.
  • halit canbaz
    16 Temmuz 2015 • 15:15
    peki ..nek herif sözünden niye dönuyorsun?birde diyorsunki bu ismin ağırlığı var.ismin ağırlığı sozunun arkasında duruşuyla olur.mert oluşuyla olur.çekip gitmekle olmaz.takımların insanların oyuncuların ekmeğıyle onur gurur haysiyetiyle ve taraftarın beklentileriyle oynamakla olmaz.
  • ali
    16 Temmuz 2015 • 19:03
    yönetim istifa.......becikoğlu görve gelin kurtarın şu bolusporu
  • halit canbaz
    16 Temmuz 2015 • 22:51
    son söz:CESUR ADAMLAR RİSK ALIR İNANARAK SONUNA KADAR GİDER.KORKAK ADAMLARSA YOLUN BASINDA GEMİYİ TERKEDER.CESUR ADAMLAR EN KÖTÜ OLMAZ DENİLEN OYUNCUDAN BİR ŞAHESER YARATIR.KORKAK ADAMLAR BİR ŞAHESERDEN HURDA YARATIR.CESUR ADAMLAR SONUNU DÜŞÜNMEZSE KAHRAMAN OLUR.KORKAK ADAMLAR SONUNU DÜŞÜNÜRSE YOLUN BAŞINDA DÜŞER KALIR.
  • halit canbaz
    18 Temmuz 2015 • 22:34
    SAMSUNLA ANLAŞMIŞ.BOLUYU OYALADI.BİZİMKİLER SAĞOLSUN SAYELERİNDE TEK ANTRENÖRSÜZ TAKIM BOLUSPOR KALMIŞ.BEŞ PARA ETMEZ ADAMLARIN DİLİNE DÜŞTÜ BOLUSPOR.BELKİDE HAYATLARINDA FUTBOL OYNAMAMIŞ ADAMLARIN DİLİNE DÜŞTÜ. YAZIK YAHU EDEP YAHU?