ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!

7 Şubat 2016

Yenilgiyi hazmedemeyen Adana Demirspor taraftarları, Gölyüzü Kavşağı'nda otobüslerden inip kahvehaneyi bastı. Yüzlerce taraftarın saldırısında bir kişinin kafası yarıldı.

 

Boluspor’un 1-0 kazandığı maç sonrasında polis eşliğinde otobüslere bindirilerek stattan ayrılmak üzere olan 400 kişilik Adanademirsporlu taraftarlar, Gölyüzü Kavşağı'na geldiklerinde bir anda araçlardan inerek kahvehaneye saldırılar. Kahvehanenin camlarını kıran taraftarlar içeride bulunan bazı kişilere de saldırdılar. Olay yerine çok sayıda polis ekibi sevk edildi. Otobüslere bindirilen Adanademirsporlu taraftarlar Gölyüzü Kavşağı’nda tekrar otobüsten inmek istedi. Yaşanan arbede sonrasında otobüsler polis eskortluğunda şehir merkezinden çıkartıldı.

 

Olaylarda kahvehanede bulunan ve başına aldığı darbeyle yaralanan Ömer Tabak isimli vatandaş İzzet Baysal Devlet Hastanesi Köroğlu Ünitesi’nde tedavi altına alındı. Tabak’ın sağlık durumunun iyi olduğu ifade edildi.

  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
  • MAÇ SONU ORTALIK KARIŞTI!
13 yorum yapılmış
  • ahmet
    7 Şubat 2016 • 16:11
    İşte bunları futboldan sileceksin terbiyesizlik yapmalarının anlami yok böyle takıma bilet satanda suç
  • midyatl
    7 Şubat 2016 • 16:11
    adana çirkefik yapma
  • Gkhan
    7 Şubat 2016 • 16:27
    bu yamyamlari hosgeldiniz diye karsilayan gerizekalilari dövmüslerdir insallah. adanalilar kaypak olur bunu ögrenin, gelecek sefere daha dikkatli olun.
  • ULUBEY
    7 Şubat 2016 • 17:06
    Babanızı da getirin lan serseriler...BURASI BOLU BURDAN ÇIKIŞ YOK.
  • Yarenler
    7 Şubat 2016 • 16:30
    Adam gibi geldiniz adam gibi gidin. Maglubiyetin acisini devlet malindan cikarmayin. Osman hocayi kovmazsaniz daha size cok takim kin besler. Kalan maclarda basarilar. Hayırlı yolculuklar. Biz galibiyeti kutluyoruz.
  • erdo
    7 Şubat 2016 • 17:11
    Magandaliga gerek yok bi topun pesine deli gibi kosan kisilerr icin kendinizi kiriyorsunuz burasi turkiye gerek yok sacmaliga
  • AydnAydn
    7 Şubat 2016 • 17:12
    Maallesef burda en büyük hata canımızdan çok sevdiğimiz polis arkadaşların. Kimse kusura bakmasın bizde deplasmana gideriz ama hiç bir deplasmanda bu kadar deplasman takımı rahat ettirilmez. Deplasman takımının otobüsü stadın önünden hareket ettikten sonra hiç bir şekilde o kapıların açılmaması gerekir ve bunu yapacak olan emniyettir. Ama bizim deplasman takımlarına ait otobüsler kapısı açık gidiyorlar. Bu inşallah sevgili emniyet arkadaşlarımıza ders olur..
  • enginy
    7 Şubat 2016 • 18:45
    mac baslarken hosgeldiniz dedik giderlerken hepiniz allaha emanet olun dedik yaptiklarina bak
  • metun
    7 Şubat 2016 • 20:35
    Sayın emniyet mensupları o kahvehaneye kadar ulaşan adanalı seyircileri nasıl ulaştırdılar hayret ömer abiye geçmiş olsun
  • Bolulu
    7 Şubat 2016 • 22:38
    Dayımda kahveye gıtmedın bır daha
  • ADANADEMRSPORLU
    8 Şubat 2016 • 13:15
    KAHVEDEN KUFÜR VE EL KOL HAREKETİ YAPANLAR YÜZÜNDEN ADANA DEMİRSPOR TARAFTARLARI AŞAĞI İNMİSLERDİR. KUL HAKKI YEMEYİN YALAN HABER YAPMAYIN. BİZİM BOLUSPOR TARAFTARLARIYLA HUSUMETLİGİMİZ YOK AMA KAHVEDEN ARTİSTLİK YAPAN GAVATLAR YÜZÜNDEN BU OLAY BU ŞEKİLDE GERÇEKLEŞTİ. KİMSE İNİPTE DURDUK YERE SALDIRMAZ BU AKIL MANTIK İŞİ DEĞİL. BİRŞEY OLMUSKI İNMİSLERDİR.... SAYGILARIMLA FANATİK ADANA DEMİRSPOR TARAFTARI.
  • halitcanbaz
    9 Şubat 2016 • 00:39
    demirin maganda köpekleri işte bunlar?yazık ha pkk ha bunlar aynı işte tek farkı bunların bir kademe altı
  • Songeredeli