ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

BOLUSPOR'DA HOCA BELLİ OLDU

27 Ekim 2017

.......................

Boluspor’da Fuat Çapa’nın istifası sonrasında teknik direktörlük görevine Sait Karafırtınalar getirildi.

Boluspor, teknik direktör Futa Çapa ile yolların ayrılmasının ardından yeni teknik direktör arayışları son buldu. Boluspor yönetimi tarafından yapılan görüşmelerin ardından Sait Karafırtınalar ile anlaşmaya varıldı.

12 yorum yapılmış
  • Centilmen1481
    27 Ekim 2017 • 18:00
    İçinizi karartmak istemem ama gidenle gelene baktığımızda bir üstünlük göremiyorum.Şimdiden 2.lig hayırlı olsun.
  • AL14
    27 Ekim 2017 • 20:52
    HOCA YOKDEMESİNLER DİYEMİ ALINDI YIMAZ HOCA ŞANS VERİLMELİYDİ
  • ayhan
    27 Ekim 2017 • 20:56
    BİR BOLUSAPORUMUZ VARDI ONDANDA SOĞUTTUNUZ
  • AL14
    27 Ekim 2017 • 21:09
    GİTTİĞİ TAKIMLARDA BİR SENEDEN FAZLA KALMAMIŞ İYİ OLSA BIRAKMAZLARDI
  • levent
    27 Ekim 2017 • 22:59
    Süper lige çıkaran hoca çok para istiyor bu gerçek.Sende bu parayı vermiyorsan o zaman süper lige çıkmak istemiyorsun. İşin özeti bu.
  • levent
    27 Ekim 2017 • 22:59
    Süper lige çıkaran hoca çok para istiyor bu gerçek.Sende bu parayı vermiyorsan o zaman süper lige çıkmak istemiyorsun. İşin özeti bu.
  • Ankara
    27 Ekim 2017 • 23:38
    Bu hocanın başarısı ne bu sene işimiz zor Başkan aldığın topçulardan da hocalardanda ebedi hayır çıkmıyor bu adam ligin sonunu getiremez bunun da alacağı beş puan sen bir başka hoca hazırla
  • yldrm
    28 Ekim 2017 • 09:21
    29 ekim Cumhuriyet Bayramı şakası mı bu.Biri bana çimdik atsın.Yok yok tokat hatta yumruk atsın beni uyandırsın.Lütfen şaka yaptık deyin. Bu ne ya. takımından kovulan her hoca maddiyatını düzeltmek için bize geliyor. Sait hocanın kişiliğini bilmem ama başarısızlıkları ortada.Bırakın bari YILMAZ ÖZEN hoca kalsın.İçimizden biri,takımı tanıyor,hiç olmazsa sezon sonuna kadar kalsın.Necip başkan kulübün parasını bari kurtar,heba edilecek paramız yok.
  • RemziKrc
    28 Ekim 2017 • 10:07
    Yılmaz ÖZEN'le niçin devam etmiyoruz?
  • RemziKrc
    28 Ekim 2017 • 10:07
    Yılmaz ÖZEN'le niçin devam etmiyoruz?
  • RemziKrc
    28 Ekim 2017 • 21:04
    İnşallah bizi yanıltır. Keşke Yılmaz Özen ile devam edilseydi. Gönlümüz Yılmaz Özen hoca ile.
  • Drtdivanl
    29 Ekim 2017 • 02:06
    Bu herifin puan ortalaması bir yirmibeş miş ne bekleyecen Bolu'da misafir. Kış yiyeceğini aldınmı eyvallah der gider bizim yılmaz hoca bu işi tamamlar