ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

KARA GÜNLER DEVAM EDİYOR

30 Ekim 2017

....................

Boluspor’a teknik adam değişikliği de fayda etmedi. Geçtiğimiz hafta içinde Teknik Direktör olarak göreve başlayan Sait Karafırtınalar idaresinde Çaykur Rizespor deplasmanına çıkan kırmızı beyazlı ekibimiz sahadan penaltı golüyle sahadan 1-0 mağlup ayrıldı. Boluspor’un net bir penaltısı verilmedi. 

8 yorum yapılmış
  • AYDINLIYuksel
    30 Ekim 2017 • 20:24
    Bolusporluyum demekten igrenmeye başladım.Ruhsuz futbolcular
  • AYHANAYIRLI
    30 Ekim 2017 • 20:29
    HOCA BİR AYSONRA GİDER UMUT MARAŞ HARİÇ TAKIM DÖKÜLDÜ
  • bakentli
    30 Ekim 2017 • 20:54
    BOLUSPOR AYNI HAMAM,AYNI TAS,değişen bir şey yok,ufuktada gözükmüyor.Sait Hocam yeni göreviniz size ve Bolusora hayırlı olsun.Rize maçındaki enaz 4 hatanızı size sıralayacağım.1-İrfan Başaran tam bir halı saha oyuncusu,takım onunla 10 kişi sahaya çıkıyor,o top oynamıyor oynarmış gibi yapıyor,sahte oynuyor yani.Sakatlanmamak için topa girmiyor,rakipten kaçıyor,kısacası sizi kandırıyor.
  • Bolusportaraftar
    30 Ekim 2017 • 21:01
    Sporda da adalet gerek.
  • bakentli
    30 Ekim 2017 • 21:05
    2-Sefa yılmaz ise tam bir artist.Bu takımda oynayacak kapasitede değil,onu kurtarıcı olarak takıma skuyorsun,yazık.3-Renato çok hata yapıyor,onun yerine neden Franco yok hocam? 4-Poepon ileride çok yalnız kalıyor ,böyle sabaha kadar top oynasak gol atması çok zor.Hocam elnde Akabueze diye bir oyuncu var,arkası kaleye dönük oynayabiliyor,ayağında çok iyi top saklayabiliyor.Neden onu ileride Poepon ile ikili oynatmıyorsun.
  • bakentli
    30 Ekim 2017 • 21:19
    Bu tür yanlışlara sizde devam ederseniz,biz çok bekleriz başarıyı.Yazık olur Boluspora.Hocam Burak gibi genç oyuncuları koy sahaya,çatır çatır oynasınlar bu futbolu..Yenileceksekte öyle yenilelim,bize yürekten oynayan topçular lazım.Sahte futbolcular ve artistlerle işimiz olmaz bizim.Hocam size kolaylıklar diliyorum,kredinizi çabuk tüketmeyin lütfen.**Özgür İleri'yede tebrikler,sahanın en iyisiydi.Tüm Boluspor camiasına sevgiler saygılar sunuyorum,bozmayın mor
  • Dursun