ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

BOLUSPOR'DA FLAŞ GELİŞME

22 Ocak 2019

...................

Ziraat Türkiye Kupası son 16 eleme turunda Boluspor-Galatasaray maçında Bolusporlu taraftarlar tarafından yuhalanan İsmail Haktan Odabaşı kulüpten kovuldu.

Ziraat Türkiye Kupası son 16 turu eleme turu ilk maçında Boluspor, sahasında Süper Lig ekibi Galatasaray ile karşılaştı. Bolu Atatürk Stadı'nda oynanan karşılaşma Galatasaray'ın penaltıdan bulduğu golle 1-0 sona erdi. Maç sırasında Bolusporlu İsmail Haktan Odabaşı kaçırdığı goller ve kötü futbolu nedeniyle Bolusporlu taraftarlar tarafından yuhalandı. Taraftarlar maç sırasında "İsmail dışarı" diye bağırarak tezahürat etti. İsmail Haktan Odabaşı da taraftarlara el kol hareketleri yaparak tepki gösterdi.

YÖNETİMLE BİR ARAYA GELDİ

Karşılaşmanın ardından Boluspor yönetimi İsmail Haktan Odabaşı ile bir araya geldi. Karşılıklı anlaşmaya varılarak Odabaşı'nın sözleşmesi feshedildi. Boluspor'dan yapılan açıklamada, "Profesyonel Futbol Takımı oyuncularından İsmail Haktan Odabaşı ile karşılıklı anlaşılarak sözleşmesi sona erdirilmiştir. Kendisine hizmetlerinden dolayı teşekkür ediyor, futbol kariyerinde başarılar diliyoruz." denildi.

11 yorum yapılmış
  • RemziKrc
    23 Ocak 2019 • 00:10
    İsmail Haktan Odabaşı'nın gönderilmesi yerinde bir karar, Can Özcan da gönderilsin. Bu yönetimin ne kadar yanlış-hatalı transfer yaptığı ortaya çıkıyor. Bütün sorumluluk başkan ve yönetimin. 3- 4 futbolcu Boluspor formasına layık.Takımı süper lige çıkarmak isteyen bir yönetim Emre Kılıç, Umut Meraş gibi futbolcuları satar mı? Geçen sene başarısız olan takıma 3-4 nokta transferi yaparak kuvvetlendirileceği yerde, daha da zayıflattık.
  • BSK
    23 Ocak 2019 • 00:22
    Yönetimin derdi takımı süper lige çıkartmak değil ki! Sadece para. Herkes cebini doldurma dersinde...
  • bolulu
    23 Ocak 2019 • 00:58
    admin bi şey rica ediyorum.başkanın dün açıklamasında cüneyt hoca takımın başında çıkacaktı... neden daha sonra bahadır hoca çıktı....bu konuyu bir araştırırsan gündeme getirirsen sevinirim...çok merak ettimmm.iyi geceler...
  • Sercanolak
    23 Ocak 2019 • 01:33
    Yönetim istifa
  • Mus
    23 Ocak 2019 • 09:47
    Seyirciler yönetime de tepki göstermiş ti istifa gelecekmi
  • Levent
    23 Ocak 2019 • 11:41
    Bu kadro şampiyonluğa ve hatta playoffa oynayacak kadro değil. Başkan ucuz bir sürü topçuya vereceği parayla kaliteli 2-3 nokta transfer yapmalıydı. Özgürcan, Ismail Haktan,Umut bunlara verilen paraya yazık.Para hesabı yaparken parayı çar çur etmek diye buna denir. Çok acemice hareketler bunlar.
  • erdal
    23 Ocak 2019 • 12:55
    ya baştan yapılmıcak boş bi transferdi.bolusporun 2 santraforu var ikiside 3 ligde oynucak kapasiteye sahip değiller.başkan nerde transfer ne kadar boş beleş adam varsa doldurdunuz takıma şimdi bide bahadır kıyakmıdır nedir o çıktı adam gibi bi hoca getirin takımın başına guıdo yusuf emre özgürcan batuhan gönderin gitsinler .adamlar alışmış ekmek elden su gölden karışan yok tepki yok paranı al ne güzel dünya DEFEDİN GİTSİN bu nedir la her maç yenik tepki yo
  • kazm
    23 Ocak 2019 • 15:22
    necıp bşk.son demecınde kongreye 5-6 ay var dıye demec verdi nıyetı şoyle anlaşılıyorki artık ilk 2 hayalde play off dan da ümidini kesti sadece kümede kalmak için ocak sonuna doğru 1-2 kimsenin almadığı ıskarta oyuncu transfer edip küme düsmezse tekrar başkanlığa aday olmak.BİZLERDE BOLU ŞAMPİYON OLACAK DİYE HAYALALEMİNDE YAŞAYIP DURALIM
  • kazm
    23 Ocak 2019 • 15:31
    Kulüp başkanı azcok futbol bilgisi olması lazım.necip bşk.biraz futboldan anlasa çok farklı şeyler olurdu.maalesef futbolun "f"sinden anlamıyor.
  • Halitcanbaz
    23 Ocak 2019 • 20:35
    Gönderilmesi ne kadar hem zamanlama hemde alınması kadar yanlışsa başka yapılan yanlışlar da var.dün sahada attığı sut isabet yüzdesi 4te bir olan takım vardı yani lakayt şut çeken çoğuda İshak çakmak agırlıklıydı.yusuf emre sahada yoktu.yani yusuf emre ve İshak çakmaktada bir sıkıntı var bence isteksiz oynuyorlar
  • a1414ist