ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

"KENDİ KAFANA GÖRE OYNARSAN..."

7 Aralık 2019

......................................

Boluspor Teknik Direktörü Osman Özköylü deplasmanda oynadığı ve 3-0 kaybettiği maçın sonrasında açıklamalarda bulundu. Özköylü, “Benim takımım böyle olamaz” dedi.

Boluspor Teknik Direktörü Osman Özköylü kaybettikleri Hatayspor maçının ardından açıklamalarda bulundu. Sahadan 3-0 yenilgi ile ayrılan Özköylü’nün takımı sahadaki silik futbolu ile taraftarından tepki aldı. Teknik patron Özköylü’nün maçın ardından açıklamalardaki sinirli tavırları gözlerden kaçmadı.

“OYUN CANIMI ACITIYOR”

Özköylü, "Bir takım maç kaybedebilir. Yüreksiz ve korkak kalamaz. Benim takımım böyle oynayamaz. Sahada küçük düştük. Oyun canımı acıtıyor. Bizim söylediklerimizi yapmazsan ve kendi kafana göre oynarsan sonuç bu olur. Rakip yanından giderken bir adam tepki vermez mi? Geldiğimiz günden beri ilk defa oyuncularımı eleştiriyorum” dedi.

Osman Özköylü’nün açıklamalarından sonra bazı oyuncular ile yolların ayrılabileceği yönündeki soru işaretlerini akıllara getirdi.

8 yorum yapılmış
  • BOLU
    7 Aralık 2019 • 18:23
    Hocam bu senin takımın değilki bu başkanın takımı . Guido , Bently , İshak , Gökhanı gönderip takımda Batuhan , Umut gibilerini tutarsan böyle olur.Takımın küme düşmesini mi istiyorlar acaba???? Sizin işiniz bu oyuncu gurubu ile zor.
  • RemziKrc
    7 Aralık 2019 • 18:45
    Hocam insana demezler mi? Günaydın!!! Yeni mi farkına vardınız? Üst sıralardaki takımlarla farkımızı yeni farketmeniz acı. Sayın Çarıkçı'nın eseri bu. Hocam; sizin elinize yönetim;akşam pazarından kalan futbolcuları verdi, siz bu güne kadar sabrettiniz, acınacak durumumuzu herhalde bu maçta söylemek zorunda kaldınız.
  • Emre
    7 Aralık 2019 • 19:02
    HOCA NE SOYLESEN HAKLISIN SUÇLU SEN .HIC DEGILSIN .SOYLENECEK COK SOZ VAR TAKIMA ZARAR VERMESİN DIYE SUSUYORUZ OSMAN HOCA BU TAKIM KUME DUSMEMELI SABIR HOCA SABRIN SONU SELAMET...
  • Yakup
    7 Aralık 2019 • 19:32
    TAKIMDA GEÇEN HAFTAKI ISTEK ARZU YOKTU.ACABA FUTBOLCULAR PARAMI ALAMIYOR.BIR SORUN SIKINTIMI VAR BU GIDIS PEK HAYRAALAMET GÖZÜKMÜYOR ILGILILERIN BILGISINE ARZ OLUNUR...
  • Kibrisciklimucahit
    7 Aralık 2019 • 21:27
    Sanki biz bi alt ligdeyiz hatay ust lig takimi walla arada ucurum var bi dusunun futbolcu kardeslerim hatayin topculari milyon dolarlarmi aliyo hatayspordan bu nasil bir acizlik daha pas yapamiyoruz organize bi atağimiz yok bu ne yaw Allah askina devre arasi en az 4 5 topcu alinmali yoksa bu takim kirmizi gurubu boylar sonuncu eses bile bizden iyi adana ve biz ligin en kotuleriyiz.
  • MT
    8 Aralık 2019 • 00:40
    Sayın hocam; sözde isim yapmış, sözde tecrübeli,sahada varlığı yokluğu belli olmayan, isteksiz,gamsız,ocak gelsede kurtulsam hissiyatıyla oynayan 4-5 futbolcunun yerine (isimlerini vermiyorum siz bizden iyi biliyorsunuz) U21 den oyuncu oynatın hatta U17 de bile var 2 tane. Daha önce hicbir hocanin yapamadığını sizin yapacağınıza eminim.Bizim U21 de bu adamlardan daha iyisini yapacak gayet iyi oyuncular var(isim vermiyorum).Sizin bu takımı düze cıkaracağınızdan zerre
  • Bolusporlu