ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

OSMAN'IN YERİNE FIRAT

28 Şubat 2020

..............................

Haber: Adnan KARABULUT

Boluspor’da, Osman Özköylü’den boşalan Teknik Direktörlük görevine Fırat Gül getirildi.

Boluspor, bugün Teknik Direktör Osman Özköylü ile karşılıklı anlaşarak yollarını ayırmıştı. Bu akşam saatlerinde Özköylü’den boşalan teknik direktörlük görevine Fırat Gül getirildi. Fırat Gül ile anlaşan Boluspor, Kulüp Başkanı Necip Çarıkcı’nın katıldığı basın toplantısında 35 yaşındaki Teknik adam ile 1,5 yıllık sözleşme imzaladı. Fırat Gül en son TFF 1. Lig takımlarından İstanbulspor’u çalıştırdı.

  • OSMAN'IN YERİNE FIRAT
  • OSMAN'IN YERİNE FIRAT
  • OSMAN'IN YERİNE FIRAT
10 yorum yapılmış
  • halitcanbaz
    28 Şubat 2020 • 20:12
    anlaşıldı.çarıkçı takımı bu sene düşürmeye yemin etmiş bu adamda nerden çıktı tanıyan varmı bilen varmı iyi olsa istanbulspor elinde tutardı.daha iyi takımlarda çalışırdı boluspor kariyer yapma yeri değil boluspor şu anda can veren hasta tedavi edecek sakin sevimli güleryüzlü bir doktora yani iyi sinerji yayan antrenöre ihtiyacı var buda bu adam olamaz.inşallah ben yanılırım
  • yldrm
    28 Şubat 2020 • 20:21
    Başkana hayırlı uğurlu olsun.Sezon sonunda 2.lig kırmızı gurupta mücadele ederiz.
  • MT
    28 Şubat 2020 • 20:35
    Kimse düşüren TD olup karizmayı çizdirmek istemez Canbaz kardeş. Ben açıkcası şaşırdım hazırda bekleyen TD varmış :) Kumara gelmiş hoca. Takımı ligde tutarsa piyasa yapacak. Ha düşersek adamda zaten çizilecek bir karizma yok.
  • Salih
    28 Şubat 2020 • 20:53
    MASADAKI KISILERE BAKIN BOLUSPORU BU HALE DÜŞÜREN 4 KIŞI YA BU ADAMDAN BŞK. FALAN OLMAZ YAZIKLAR OLSUN BU ZAVALLIYA TAKIMI BUHALE GETIRENLERIN BASINDAKI ZAT HAKKI ORTABAĞ ACILEN ISTIFA ETMELI YOKSA DEĞİŞEN BIRSEY OLMAZ.BU CAHILLER BOLUSPORU BATIRDILAR
  • Yakup
    28 Şubat 2020 • 21:10
    Yapma be başkan bu adamdan baska tek.direktor bulamadinmi duruşunda bu isi yapacak bir görüntü yok gibi. Çok ucuza mi aldin hadi hayirlisi.
  • RemziKrc
    28 Şubat 2020 • 21:56
    Yönetimdekilerin hepsi istifa ederse ancak o zaman Çarıkcı'dan Boluspor kurtulur. Çarıkcı kafaya takmış ''kendi alacaklarını kurtarmak'' için Boluspor'u amatör liğine kadar götürecek. Bizim Yılmaz Özen hocamız varken bu teknik direktörde nereden çıktı.Takım 2nci lige düştüğünde de yine bu kişi çalıştıracak. Adam işi garantiye almış, ağlanacak durumumuza adam gülüyor.Bu şehrin bu takıma sahip çıkacak birisi yok mu????????
  • smail
    29 Şubat 2020 • 12:42
    Bu kadar. Bolu spor un kaderiyle oynanmaz.ben yetmişli yıllardan beri Bolu sporun taraftarıym böyle yönetim anlayışı görmezdim bırakın bu ısı bılenler yasın beceremedik deyin mertlik gösterin.buda bir erdemlikdir, u hocaları siz mumla arayarakmı buluyorsunuz. Altyapı hocaları bından kat kat bu İşi daha iyi yapar futbol şube sorumlusunun değişmesi gerekir, bu hocaya. Vereceği iz parayı futbolculara prim verin hocasız oynasınlar Bolu spor küme düşmmez
  • enolkuru