ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

KENDİNİZE GELİN BEYLER!

7 Şubat 2021

....................................

TFF 1. Ligin 20 haftasında Boluspor deplasmanda Altınordu ile karşılaştı. Mücadeleye iyi başlayan Altınordu 8 ve 18. Dakikalarda attığı goller ile karşılaşmayı 2-1 kazandı. Boluspor’un tek sayısı 45+1’de Mustafa Çeçenoğlu’ndan geldi.

Kırmızı beyazlılar sahaya  Gentian Selmani, Fethi, Tugay, Gökhan, Oğuzhan, Papa, Edwin, Alican, Burak Bekaroğlu, Muhsin, Mustafa on biri ile çıktı. Maça iyi başlayan ev sahibi Altınordu 8. dakikada Enis Destan ile 1-0 ön geçti. Bu gole de reaksyion göstermekte zorlanan kırmızı beyazlılar yarı sahasından çıkmakta zorlanırken, Altınordu 18. dakikada Burak İnce ile serbest vuruştan farkı ikiye çıkarttı.

Ekibimiz ilk yarının uzatma dakikasında Mustafa Çeçenoğlu’nun serbest vuruştan attığı golle farkı bire indirdi ve soyuma odasına ev sahibi ekip 2-1 üstün gitti.

Boluspor ikinci yarıya Ali Can Özfesli, Haris Hajdarevic değişikliğine gitti. Bu yarıya iyi başlayan Boluspor bu devrenin ilk bölümünde rakip kaleye çektiği bir iki şutla etkili olmaya çalışsa da aradığı beraberlik golünü bulamadı.

İkinci yarı daha çok rakip sahada görünen Boluspor 70. Dakikada Emin Bayram Muhsin’in yerine, Kabongo Kassongo’da Papa Diouf’un yerine maça dahil olan isimler oldular.  Bu değişikliklerle biraz daha etkili olan Boluspor rakip kalede aradığı net gol pozisyonlarını bulamadı.  Mücadeleye ikinci yarı dahil olan , Haris Hajdarevic maçın 86. dakikasında rakibine yaptığı sert hareket nedeniyle gördüğü kırmızı kartla oyun dışında kalan isim oldu.

Mücadelenin kalan bölümlerinde başka gol olmayınca ev sahibi ekip Altınordu maçı 2-1 kazanmayı bildi. Bu sonuçla Boluspor 2. yarı oynadığı 3 maçtan da puan çıkartamadı. Kırmızı beyazlılar önümüzdeki hafta sahasında lider Giresunspor’u konuk edecek.  

  • KENDİNİZE GELİN BEYLER!
  • KENDİNİZE GELİN BEYLER!
  • KENDİNİZE GELİN BEYLER!
3 yorum yapılmış
  • BahtiyarAkman
    7 Şubat 2021 • 18:39
    Boluspor kümeye butakim amatör kümede oynar yönetime hayırlı olsun
  • Kbrsckl
    7 Şubat 2021 • 23:04
    Macın spikeri bile söylüyo ... mac 2 1 bolusporun gole ihtiyacı var ama futbolcular niye bu kadar yavaş hareket ediyoki diyo....Reha erginer 90 da arazı oyuna alıyo sanki galibiz yönetim kafayı kuma sokmus ortalarda yok Nasıl olacak bilemedim.
  • RemziKrc
    8 Şubat 2021 • 00:37
    Maçın skorunu bilmeyen bir futbolsevere; maçı videoda izletseniz, B.Boluspor 2-1 galip zanneder. Öyle bir takım kurulmuş ki, devlet memuru gibi mesainin bitmesini yani doksan dakikanın bitmesini bekliyorlar. Zerre kadar üzülme yok. Mustafa Durak'ı sat, Mutlu Güler'i kiralık gönder, sonra da başka takımlardan kiralık futbolcu al, B.Boluspor'da tecrübe kazansınlar diye.Otuz futbolcu trasfer et, ilk onbir belli değil. Takım Belediye başkanına kalacak gibi.
     Yorum yazın
Sayfada yer alan yorumlar kişiye ait görüşlerdir. Yapılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu değildir.
ANASAYFA HABERLER YAZARLAR ARŞİV FOTO GALERİ VİDEOLAR ZİYARETÇİ DEFTERİ KÜNYE İLETİŞİM
İzzet Baysal Cad. İncebey İşhanı Kat 2 No: 21   Tel: 0374 218 05 03