ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Landry bugün resmi imzayı atıyor

27 Temmuz 2010

Boluspor'un geçtiğimiz hafta denemeye aldığı, Şanlıurfaspor ve Balıkesirspor karşılaşmalarında oynatılan Kongo'lu orta saha oyuncusu Landry ...

Boluspor'un geçtiğimiz hafta denemeye aldığı, Şanlıurfaspor ve Balıkesirspor karşılaşmalarında oynatılan Kongo'lu orta saha oyuncusu Landry Matondo bugün resmi sözleşmeye imza atacak.

Boluspor Başkanı Emin Semercioğlu Şampiyon Gazetesi'ne yaptığı açıklamada, oyuncu için gereken kararın Teknik Direktör Levent Eriş tarafından verildiğini ve resmi imzanın bugün öğleden sonra atılacağını söyledi. Antrenmanlarda gösterdiği performansla teknik heyetten tam not alan Landry Matondo bugün resmen Bolusporlu olacak.

11 yorum yapılmış
  • erman cansever
    29 Temmuz 2010 • 15:45
    tmm işte cnm kardeşim bende diorumki forvet oyuncusu ile ön libero oyuncusunn takımı kattığı şeyler farklıdır sen diyebilirmisin cemil burak akdişden iidir die diemezsin neden çünkü takıma kattıkları şeyler farklı... bu arada bi kinim fln yok yanlış anlaşılmasın ...
  • bolulu
    28 Temmuz 2010 • 19:24
    noldu bunu damı kaçırdık yoksa imza yokmu
  • Murat Okur
    28 Temmuz 2010 • 19:59
    Erman kardeşim futbolcunun sahadaki oynadığı mevkiyi kasteden birşey yazdımmı? Hızlı ve atak futbolu ve oyuna olan katkısı açısından Debolayı örnek veriyorum. Hepimiz daha iyi bir kadro oluşsun, takım çıkıp rahat top oynasın diye çaba sarfetmiyormuyuz? Olay budur. Selamlar.
  • erman cansever
    28 Temmuz 2010 • 18:57
    bende diyorumki çok bilgili bilgi fışkıran murat arkadaşım forvet oyuncusu ile ön liberoyu nasıl karşılaştırıosun deboyu karşılaştırcaksan fabio ile karşılaştır... deboladan iyiyse diosun landry için biri ön liberö biri forvet.. debonun bizden kaynaklanan sıkıntısı olmadıki bolu ona herşeyi verdi kendi kaçtı o getirdi buralara konuyu... parada bile anlaşıldı..
  • CEMİL VATANSEVER
    28 Temmuz 2010 • 14:44
    orta saha
  • Murat Okur
    28 Temmuz 2010 • 14:28
    Herşeyden haberdar Erman Cansever kardeşim ben illaki Debola alınsın gibi bir diretmem yok. Klüp olarak düştüğümüz vaziyet hoş değil. Yoksa yazılarımda hep yazıyorum bizi istemeyen futbolcuyu biz hiç istemeyiz diye, bak Wasswa konusunda bile yazdım, aç oku, göreceksin. Debola olayının gelişimi ve sonucu hiç hoş olmadı. Tabii ki iyinin iyisi her zaman vardır. Ancak bizim klübümüz çok nezih ve köklü bir klüp. Bu tip olaylara meydan vermemek gerekir.
  • erman cansever
    28 Temmuz 2010 • 12:36
    çok bilgili murat arkadaşım debo forvetti landry ön libero bilmeden kaçırdık fln deme şunu bil adam kendi kaçtı ztn.. öyle karaktersiz adamla işimiz olmaz.. bu arada haluk kardeşim kongo asıllı fransız bu oyuncu valencienne alt yapısında yetişmiş bir sezon oynadıktan sonra geçen sezon bulgaristanda oynadı, geçen yaz birmingham city oyuncuyu denemeye aldı daha sonra bulgaristandaki mafya olaylarından dolayı transfer gerçekleşmedi bu sene kendi bir şekilde bonseervisini alıp bolusporumuza geldi...
  • Haluk Özcan
    28 Temmuz 2010 • 02:20
    Kongo'lu mu Togo'lu mu? her kafadan bi ses çıkmasın.
  • Murat Okur
    28 Temmuz 2010 • 02:20
    Deboladan daha iyi futbolcu ise sorun yok. Yoksa elimizdekini kaçırdık diyeceğim. İnşallah daha iyidir de takımın şampiyonluk yolunda yükünü hafifletir. Şampiyonluk yolu güçlü engellerle dolu. Ancak güçlü futbolcularla bu engeller aşılabilir.
  • Erhan
    28 Temmuz 2010 • 01:19
    Hangi mevkide oynuyor ?
  • suat taşkın
    28 Temmuz 2010 • 01:33
    şampiyon bolusporumuza hayırlı olsun umarım yararlı olur