ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Moral bozmak yok ama bu futbol size yakışmadı

21 Kasım 2010

Bolusporumuz, Lider Denizlispor ve Orduspor'un mağlup olduğu haftada Çaykur Rizespor deplasmanında altın değerinde 3 puan ...

Bolusporumuz, Lider Denizlispor ve Orduspor'un mağlup olduğu haftada Çaykur Rizespor deplasmanında altın değerinde 3 puan bıraktı. Ekibimiz ikinci yarıda ki etkisiz oyunu sonrasında rakibine 2-1 mağlup oldu. Bolusporumuzun, ikinci yarıdaki futbolu göze hiç hoş gelmedi.

 

Boluspor karşılaşmaya üstün bir oyunla başladı. Rizespor kalesinde arka arkaya pozisyonlar bulan kırmızı beyazlı ekibimiz aradığı golü 33. dakikada Ramazan'ın ayağından kazandı. Golden sonra ekibimizin üzerine ölü toprağı serpildi. Çaykur Rizespor ilk yarının son 5 dakikasında Boluspor kalesinde arka arkaya tehlikeli ataklar geliştirerek belki de ikinci yarıda ki oyunun sinyalin verir gibiydi.

MİTHAT SAHNEDE

İkinci yarının başlama düdüğü ile Çaykur Rizespor'ûn baskılı oyunu kalemizde kendini göstermeye başladı. Özelikle Mithat'ın etkili oyunu sonrasında Rizespor aradığı golü buldu. 70. dakikada sahneye çıkan Mithat takımın beraberlik golüne imza attı. Tecrübeli oyuncu Mithat son dakika takım arkadaşı Clement'e verdiği pas sonrasında belki de galibiyette en büyük pay sahibi oyuncu oldu. Clement, arkadaşının güzel pasını sert bir vuruş yaparak takımını öne geçirdi.

KAPTAN YİNE YOK

Bolusporumuz özellikle ikinci yarıda oynadığı kötü futbolla taraftarını üzerken, Kaptan Burak'ın 85. dakika da kırmız kart görerek oyun dışında kaldı.  

Stat: Yeni Şehir

Hakemler: Hakan Ceylan xx, Engin Gökçe xx, Nurettin Çiçek xxx

Çaykur Rizespor: Ramazan xx, Yunus Murat xxx, Sezer xx, Evren xx, Mithat xxx, Ayman x (Dk.41 Volkan xx), Ersin xx, Serkan x (Dk. 67 Erkan x), Çağrı xx, Mehmet Al xx (Dk.90 İlyas ?), Clement xxx

Boluspor: Atacan xx, Erdem xx, Özgür xx, Doğan xx, Ramazan xxx, Caner x (Dk. 53 Cemil x), Matondo xx (Dk. 90 Fatih ?), Gökhan x (Dk. 76 Sefa x), Burak xx, Yaser xx, Ferhat xx

Goller: Dk. 70 Mithat, Dk. 88 Clement (Çaykur Rizespor), Dk.33 Ramazan (Boluspor)

Sarı Kartlar: Dk. 73 Evren (Çaykur Rizespor), Dk. 55 Burak, Dk. 82 Matondo, Dk. 90 Fatih (Boluspor)

Kırmızı Kart: Dk. 85 Burak (Boluspor)

11 yorum yapılmış
  • izzet
    22 Kasım 2010 • 02:41
    hiç kimse kusura bakmasın. biz 1 devrelik takımız. . BOLUSPOR un öne geçtiği tam 5 maçı kaybetti LEVENT HOCA. giresun,karşıyaka,erciyes, ordu ve rize . adam 1-0 oldumu maçı kazandım zannediyor. takımı hemen geri yaslıyor. 5 maçtır bu işi çözemedi sevgili levent eriş.yapmış olduğu değişikliklerin hepsi yanlış... bu oyun anlayışında 1 den sonra 2 yi bulamazsan kaybedersin.ve rakibimiz olan yani 6 puanlık maçları hiç kazanamıyoruz. (GBB maçı hariç) biz böyle şampiyon falan olamayız.anca ilk 6......
  • yaren
    22 Kasım 2010 • 01:50
    gollerde Atacanın yapabileceği ne vardı ezbere yorum yapmayalım.1-0dan sonra takım geriye çekildi ve yenildik adam ne yapsın???
  • gencer dere
    22 Kasım 2010 • 01:58
    Ümit Kayıhan maç sonu ropörtajında resmen boluyu anlatmış, levent hoca uyan artık uyan ,:bak ne demiş ümit kayıhan;Rakibimizin arkaya sarkan güçlü oyuncuları vardı. Üç forvetle oynadık. Bu büyük bir riskti. Rakibin defansif oyuncuları devreye girince bizim hücum gücümüz arttı. bu takım savunmay sevmiyor . ilerde oynadığımız maçlar Tavşanlı 5-0 , güngören 4-1, adana 2-1, ya hoca Allahını seversen küstürme artık bu taraftarı yeter artık yeter.
  • cezmi
    22 Kasım 2010 • 00:57
    kaptan ne yapsın 1mac ıyı oynadı dıye kendı transfer ettıgı yasın forvet oynatıyor onun arkasında burak adam kovalıyor senelerdı orta saha oynayan caner sag kenar oynuyor. 40 dk takımı one cıkartımıyor korkutan golu atarken sankı golu tuncer sengun atmıs gıbı kucagına alıyor 1 0ken kenarda ondan sonra2 1olunca ıcerde sov bıtıyor arkadaslar bırakalım kaptanı sezon basından berı ya atmıs ya attırmıs ne yaopsın adam fabıanayu cabuk unuttunuz o olsaydı ersın ordan cıkabılırmıydı cezası nerde yok
  • Şahin ERTEM
    22 Kasım 2010 • 00:36
    Tabiki başka BOLU ve BOLUSPOr yok..Ama bazı gerçekleri de görmemiz lazım.12 maçta 7 kırmızı ve 37 sarı kart düşündürücü.Mücadele yüzünden olsa neyse ama geçen haftaki gibi keyfi olursa vay halimize.Keyfi kartlarda ceza olmaması düşündürücü!!Futbolcular tıkır tıkır paralarını alıyorsa hepsi ama hepsi o paranın hakkını alınteriyle vermeli.Kısaca Yönetim dikkat çekmeli,ceza vermeli.(Burak haksız atıldı bu arada)Ben,yine de BOLUSPOR'a güveniyorum.Göller Yöresinden BOLUSPOR'a sevgiler...
  • harun
    22 Kasım 2010 • 00:19
    bir maç kazanıp bir maç kaybederek ancak orta sıralarda yerimizi alırız bizim bu korkak futbolumuzdan hiçbirşey olmaz yönetimin kırmızı kart görme merakı olan futbolcularada acilen çözüm bulması gerekir..
  • sezar çamlı
    21 Kasım 2010 • 23:40
    Takımı batıran kaptan! Zaten futbol olarak hiç katkın olmadı zararın olmasın bu takıma.Keşke 3 maç ceza verilsede bu takım biraz rahatlar.Ey Levent Hoca!geçen haftaki takımla çıksaydın bu maça ne olurdu?Bu FAtihte ne var ancak top tplamaya yarar.Ey yönetim bu kart gören futbolculara ceza verilmezse işte her hafta olacağı.Basın cezayı bakalım kırmızı kart hiç olacakmı.Yazık çok yazık emeklere paralara!....
  • ahmet altıntaş
    21 Kasım 2010 • 23:27
    ben şaşırmadım bu sonuca bence normal sonuç aradaki fark kazanmaya olan inançtı karşı takımla..eger korkak oynarsan geriye cekilirsen sonda böyle olur iişte..şampiyonlukmu cok zor demicem cok cok cok zor...
  • özcan
    21 Kasım 2010 • 23:24
    ATACAN artık bu takımla çıkma maçlara lütfen. Ya adam gibi kalecilik yap yada bas git bu şehirden. Değerini iyice düşürme. Tam takım iyi oldu derken sayende hüsrana uğruyoruz... Yeter artık lütfen yeter. Bi pazarımız var onuda bolusporumuzla coşturalım derken hezimet yaşatıyosun.
  • olcay sam
    22 Kasım 2010 • 20:04
    1-) hakemler şike yaptıkları bu maçta kesinleşti . 2-) burak akdiş e verilen kırmızı kart doğru değil hiç biri doğru değil kaptanı kötülemeyin bunu bilin bolu spora bütün takımlar ve hakemler uğraşmaktalar . 3- üç puanlık sistemde her şey değişir . 4-) o zaman para verinde messi yi ronaldoyu alın bolu spora konuşanlar 5-) hocaya laf etmeyin ne verdin la bolu spora siz küfürden başka hıyarağları ...
  • mehmet