ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Maç sonucu ne olur?

2 Nisan 2011

Bank Asya 1.Lig 28.haftasında Güngören Belediyespor'u konuk edecek olan Bolusporumuz, ilk 2 iddaasını sürdürebilmek için ...

Bank Asya 1.Lig 28.haftasında Güngören Belediyespor'u konuk edecek olan Bolusporumuz, ilk 2 iddaasını sürdürebilmek için bu zorlu mücadeleden mutlak 3 puan ile ayrılması gerekiyor.

Konuk ekip Güngören Belediyespor'da devre arasında takımımızdan kiralık olarak gönderilen Emrah Kol'da forma giyiyor.

Ekibimiz ilk maçı Fabiano, Gençer, Ferhat Kiraz ve Yaser'in golleriyle 4-1 kazanmıştı. Yarın oynanacak olan karşılaşmanın kaç kaç biteceğini sizlere soruyoruz... Tahmininizi haberin yorum kısmına yapabilirsiniz...

16 yorum yapılmış
  • halit canbaz
    3 Nisan 2011 • 15:11
    4-1 bolu
  • halit canbaz
    3 Nisan 2011 • 15:13
    4-1 bolu 2 ferhat 1 yaser 1 ramazan 1 emrah kol
  • ibrahim özkan
    3 Nisan 2011 • 15:29
    3-0 alırız maçı
  • yılmaz çelik
    3 Nisan 2011 • 14:25
    2-0 alırız...durmak yok yola devam...miy-rize maçıda berabere biter demedi demeyin güvenin bana...
  • Mehmet Ö.
    3 Nisan 2011 • 03:52
    Açıkçası ben bu maçtan çok korkuyordum. Çünkü oyuncularımızın maçı hafife alacağını ve bir kaza yapacağımız inancını taşıyordum. Taa ki bugün TKİ Tavşanlı'nın Denizli'yi yendiği dakikaya kadar.Artık Futbolcularımızda anlamışlardırki ilk 2 arslanın ağzında... Eğer hala anlamadılarsa bu maç 0 - 0 yada 1 - 1 biter ve bizde ilk 2 ye havlu atarız.
  • selim ileri
    3 Nisan 2011 • 00:50
    kazansak ne olurki yukarıdakiler kaybetmedikten sonra..tavsanlı kazandı 47 yaptı yarın bir beraberlik bile bizi ik ikiye el sallattırır
  • okan
    2 Nisan 2011 • 22:50
    bolumm kazansın 1 sıfır kazansın ama kazansınn allah yardımcımızz olsunn
  • Berke
    2 Nisan 2011 • 22:45
    2-0 3-0 gol yemeden alırlar
  • ali
    2 Nisan 2011 • 22:11
    2-0 alırız
  • İsmail
    2 Nisan 2011 • 22:34
    1-0 olsun bızım olsn :):) İNSALLAH BU SENE CIKAR(ama ole bı maclar kaybedıyokı adamı deli ediyo baznde ama olsuN) HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜK BOLU!!!!
  • bilal
    2 Nisan 2011 • 21:38
    4-1 tersten plaka yazarız :)
  • Fuat Bayramoğlu
    2 Nisan 2011 • 21:14
    Bolu spor 3- Güngören Belediye 0 Allah yardımcımız olsun
  • Ufuk
    2 Nisan 2011 • 21:20
    3-0 / Fabiano, Ferhat(2)
  • Küçük Şehrin Büyük Öyküsü
    2 Nisan 2011 • 20:12
    2-0 Boluspor'umuz.
  • VOLKAN
    2 Nisan 2011 • 20:26
    2-0 bİZİM MAÇÇ :))
  • murat
    2 Nisan 2011 • 19:56
    3-0 alırız