ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Bank Asya'nın yıldızı Boluspor'dan!

3 Mayıs 2011

AİBÜ'de düzenlenen yılın spor adamları ödül töreninde Bank Asya 1.Ligin yıldızı Bolusporlu futbolcu Ferhat Kiraz ...

AİBÜ'de düzenlenen yılın spor adamları ödül töreninde Bank Asya 1.Ligin yıldızı Bolusporlu futbolcu Ferhat Kiraz seçildi.

Abant İzzet Baysal Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu (BESYO) öğrencileri tarafından belirlenen 2010 yılı spor adamaları ödül töreni Mavi Salon'da yapıldı. Törene Boluspor Kulüp Başkanı Emin Semercioğlu, Belediye Başkanı Alaaddin Yılmaz, İl Emniyet Müdürü Tahir Bayındır, Bolusporlu bazı yöneticiler, çok sayıda teknik adam, futbolcu, spor adamı, değişik spor branşlarının temsilcileri ve çok sayıda öğrenci katıldı. Birçok dalda ödülün dağıtıldığı törende Boluspor da Ferhat Kiraz'la sevindi. BESYO öğrencileri tarafından Boluspor formasıyla 12 gol kaydeden Ferhat Kiraz, Bank Asya 1.Ligin yıldız oyuncusu seçildi. Kiraz'ın ödülünü üniversite basın yayın müdürü Selami Özsoy takdim etti.  

27 yorum yapılmış
  • mehmet uslu
    5 Mayıs 2011 • 18:11
    tamm sen gıttı samsnunu tut ozaman bende fabıano ıyı demedm zaten :) mehme akyuz 25 yasında ferhat 21 ben 2sınıde ıyı tanıyom rahat ol sen samsnluysan samsnun sıtesıne gır tkılıysen onun sıtesıne gır senı boluluysanda sus olurmu :) takımndan bı oyuncu secılmıs sewın yada sus.ferhatın ıstkrarı olsa zaten bankasyada boluda oynamaz anladn mı :)))
  • selim ileri
    5 Mayıs 2011 • 03:48
    mehmet uslu seviyeni bozuosn bence senin ve senin gibilerin futbol bilgisi bu kadar işte ben olsam bu ödülü senin deyiminle zenkeye degil mehmet akyüze veririm ki ben zenkeyle ilgili bir cümle kurmadım ama senin zenkeyle bir alıp veremediğin varsa bilemem:)zenke senin yabancı deyipte aldıgın fabizno ve landr ye on basar..adam sampiyonlukta pay sahibi ben sahada yabancı yerli ayrımı yapmam ben yaptıgı işe bakarım..ama sen ve senin gibiler bundan anlamaz.
  • mehmet uslu
    4 Mayıs 2011 • 19:37
    selim ileri geri konusma :)sen cokmu anlıyosun rahatsızmı edıyo boludan bırı bu odulu alması demı.ama senın ne dusundugun pek onemlı degıl zaten adama ınv verms odulu sen gıttı samsndan zenkeye ver genc bı turkuın alması rahatsız edıyo demı senın gıbılerı yabancı daha tatlı gelır :))) sıze
  • rıdvan
    4 Mayıs 2011 • 14:49
    ferhat kardeşimi tebrik eder inşallah mersin maçındada onun golleriyle coşmayı istiyoruz
  • halit canbaz
    4 Mayıs 2011 • 03:32
    yanlış zamanda verilen gereksiz 1 ödül?
  • LNT
    4 Mayıs 2011 • 03:24
    Kardeşim tebrik ederim..Başarılarının devamını diliyorum.. Kral zafer yakındır ;)
  • E.ULUDAĞ
    4 Mayıs 2011 • 01:36
    Mersin maçında gpl atmasında sorsunlar bakalım tılın adamı kimmiş diye...
  • selim ileri
    4 Mayıs 2011 • 02:57
    alper adlı sahıs sen attıgı gole bakarsın ben sahada yaptıgı işe bakarım o yüzdenmi son haftalarda sahada gezinip duruyor futboldan bu kadar anlıyosunuz iişte..sen bir arastır bank asyadaki futbolcuları..kiraz en iyisimi bakalım..
  • selim ileri
    3 Mayıs 2011 • 20:51
    istikrarı olmayan bir futbolcu..bence ödül yanlıs yere gitmiş..
  • Harbi Taraftar
    3 Mayıs 2011 • 21:23
    Ferhat kardeşimizi kutluyor ve daha başarılı yıllar diliyorum.
  • alper bayraktar
    3 Mayıs 2011 • 22:09
    istikrarı olmadıgı için bank asyada gol krallıgına oynuyo zaten istersen yorum yapmadan araştır futbolcuyu kardeşim başarıların devamını dilerim
  • selim ileri
    6 Mayıs 2011 • 20:28
    sanamı sorcam yorum yazarken yada konusurken mehmet uslu..olur emrin olur:(ama ben emirleri pek sevmem..iddia ediyorum ferhat kiraz cok abartıldı boluda..son maclarda nerdeydi acaba?
  • mustafa guler
    6 Mayıs 2011 • 23:25
    12 tane gol attı ondan abartılmıstr 70 kere mıllı ya ondan abartılmıstr. 21 yasında bankasyada en cok gol atan turk ondan abartılmıstr.cokmu rahatsız ettı senı boludan bırının odul alması ?
  • mehmet uslu
    6 Mayıs 2011 • 23:28
    herzaman bunu gıbı bı tane cıkar ortalıghı karıstıran:)adam unv odul vermıs hala konusuyo ya bos bos yok haketmıyomus da sanane olumm sanane adamı bursaspor ıstıyo hala abrtılıyo dıyo ya :))
  • ali akman
    7 Mayıs 2011 • 03:00
    mehmet uslu ve mustafa güler siz avukatımısnz ferhatın? selim arkadasa katılıyorum bu ferhat bu kadar iyide son maclarda neden göremedik? son maclarda sahada geziniyordu peki hangi önemli maçta bolusporu sırtladı hangi sampiyonluga oynayan takıma gol attı önemli final maclarında?yada attıda bizmi göremedik yoksa sizmi futboldan anlamıyosunuz?mersin macı gibi önemli bir macta gol atsında görelim klasını..ben acıkcası begenmiyorum futbol tarzını..
  • ali akman
    7 Mayıs 2011 • 18:04
    mustafa güler boluspor taraftarı senin dediğin kavramı asla kabule etmez sadece tepki verir.. uzaktasın bilmiyorsun ama burda asgari ücret 600 tl ve millet cocugunun rızkını 20 tl yi her hafta maca verir girer bedavacıda degildir..ama o 20 tl sen ve senin gibiler için önemli degildir ama bizler için önemlidir ve biz 20 tl veriyorsak futbolcuda sahadaki görevini yapacak yapamazsada tepkisini protesto olarak görür bu kadar basit..
  • mustafa guler
    7 Mayıs 2011 • 20:04
    ben macınada geldm boluda neyın ne oldugunu ıyı bılıyorum utandm ama bıdahada gıtmıcem zaten topcular dısarı cıkıyo hepsıne ana avrat kufredıolar bumu taraftar? her mac sonunda bole oluyomus sonrada takım mac kazancak yok bole bıse dunyada 29 sene deıl 129 sene bu tarftarla bole kendı futbolcusunun basarısını kutlaması gerekırken kotulyen bı anlayısdla bu takım zaten cıkamaz.haklısnz ferhat ıyı degıl fabıano ıyı degıl boluspor bı takım degıl ama en onmlısıde sız bı tarftar degılsınız
  • mustafa guler
    7 Mayıs 2011 • 15:53
    okadr kotyse madem soyleyınde hocaya oynatmasn ya :)buyuk takmlarada gol atamıyo ya nasılsa kendı futbolcusunu aldıgı odulden dolayı kotuleyen ılk taraftar turkıyede:))) vala helal olsun sızede odul vermsle ya faır play en ıyı tarftar dıye bı tarfmla guluyom ben yurt dısında takıp edıyom atwde falan futbol terorstlerı dıye sızmı anlıyonuz ya.otous camı kıran tarftar sız cok aNLIYONUZ DOGRU
  • mustafa guler
    7 Mayıs 2011 • 23:51
    paran yoksa gıtme maca kardsm zorlmı goturuyolar sızı. madem topcularda versın sıze 200 lıra onlarda sızı proteste etsn :)))
  • selim ileri
    8 Mayıs 2011 • 14:26
    mustafa güler sen yurtdısından ahkam kesme kac kere geldin bolu macınada konusuyorsun...herkes işine baksın..bolusporluysan ki belli degil bolusporlu oldugun ordan degil tribüne gelerek destek ver...futbol bilgin yok burda yazma bence..
  • ali akman
    8 Mayıs 2011 • 18:01
    burada ferhatı savunan beyler görmüşşünzdr mersin macında ferhatı daha kaleciyle karsı karsıya pozisyonu atamıyor beceriksiz futbolcu bu ferhat kolay macların adamı:)
  • sekilyaren
    9 Mayıs 2011 • 13:57
    ramazan SaLDan geriSi yaLan Diorum ƒerhaT kiraz ƒerhaT kiraz Düşen TakımLara goL aTmak koLay neDen aTmaDı kaƒaya oynayan TakımLara? Soruyorum Çok ßiLmiş arkaDaşLara maDem ßu Takım SüperLige ÇıkaCak ?Ligin Dißine Demir aTmış küme DüşeCek TakımLarımı yenerek ÇıkaCak?ÇıkaCakSa zirveye oynayan TakımLarı yeneCek puan orDan aLCaq ƒerhaT ßeyDe onLara goL aTCak ßoş ßoş konuşmayın
  • sekilyaren
    9 Mayıs 2011 • 13:43
    yazıklar olsun hepsine aldıkları para sonuna kadar haramdır mersin gißi DepLaSmana öLümüne giTTik peşLerinDen TaşLar yeDik ?inSanDa gurur oLur ßiraz oynar verDiği Sözü TuTar ßöLemi ÇıkaCak ßu Takım yazıkLar oLSun hepSine ƒormayı Çıkarıp TerkeDin ßoLuyu
  • sekilyaren
    9 Mayıs 2011 • 14:00
    ßunLar SaDeCe ßoLuDa kenDini kanıTLıor TranSƒer oLmak iÇin göSTeriş yapıoLar SonraDa oynamayıp Diğer TakımLara TranSƒer oLuor=)maDem TopÇu neDen ÇıkarmıoLar Takımı Süper Lige ßaq aDem ßüyük neLer yapıor merSinDe=)ama ßunLar aLışmış ßankaSyaDa kaLıp para yemeye
  • mehmet uslu
    11 Mayıs 2011 • 16:29
    ahahahha y.edrm varya cahıl dolu ya kucucuk yerde kucuk beyınler :DDD
  • ahmet selcuk
    11 Mayıs 2011 • 16:30
    sankı takım her sene super lıge cıkıp dusuyoda gerı :DDD 30 yıldır cıkamamıs bu futbolcular cıkarmadı sankı ahhahahaah :)))
  • sukru kesılma
    11 Mayıs 2011 • 16:32
    tabıkıde kendı ıcın oynuyo adam boluda kalacak degıl takım 30 senedır cıkamamıs ferhatta bankasyada kalmaz 30 sene :))))