ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

(VİDEO HABER) Maç sonrası ortalık karıştı...İşte o görüntüler

22 Mart 2012

Boluspor ile Beşiktaş arasında oynanan Ziraat Türkiye Kupası karşılaşması sonrası sokaklar savaş alanına döndü.

Boluspor ile Beşiktaş arasında oynanan Ziraat Türkiye Kupası karşılaşması sonrası sokaklar savaş alanına döndü.



Boluspor'un 1-0 kazandığı kupa maçı sonrası stat dışında karşılaşan Beşiktaşlı taraftarlarla Bolusporlu taraftarlar sözlü atışmaya başladı. Sözlü sataşmanın kavgaya dönüşmesi sonucu ortalık savaş alanına döndü. Ev sahibi takım taraftarları ile siyah beyazlı taraftarlar birbirine girdi. Birbirlerine taş atan taraftarları polis ekipleri ayırmaya çalıştı. Ancak polislerin müdahalesi de yeterli olmayınca devreye çevik kuvvet ekipleri girdi. Ara sokaklarda yaşanan kovalamaca sırasında bazı taraftarlar çeşitli yerlerinden yaralanırken, çok sayıda işyerinin camları kırıldı. Çıkan olaylar sonrası Beşiktaşlı birçok taraftar gözaltına alındı. Polis ekiplerinin iki taraftar grubunu da ayrı ayrı uzaklaştırmasıyla olaylar sona erdi.



Boluspor-besiktas macı sonrası sokaklar savaş... ile BoluSampiyonGazetesi
21 yorum yapılmış
  • M.ÖZDEMİREL
    22 Mart 2012 • 18:57
    tipe bak tipe...tipine senin bişey derdimde...
  • mudurnulu14
    22 Mart 2012 • 18:59
    Sekiztaşlılara iyi ki koymuşuz şunlara bak ezikler Burası Bolu burdan çıkış yokk!
  • S.A
    22 Mart 2012 • 19:23
    Twitterda TT'yiz beyler :)
  • ZEKİ AYDOĞAN
    22 Mart 2012 • 19:25
    ne güzelde oluyor ohhhh ohhhhhhh kartala da koyması :D
  • yaren abiniz
    22 Mart 2012 • 20:06
    burası bolu burdan çıkış yok demedikmi
  • yaren abınız
    22 Mart 2012 • 20:07
    esas oglan çarşı nıye gelemedi i...neler fenerede çakacaz
  • ahmet14
    22 Mart 2012 • 20:19
    bahri ustanın ahçılığı çok güzelmiş... beşiktaş oturtması çok lezzetliymiş... afiyet olsun....
  • boluum
    22 Mart 2012 • 20:31
    soldaki ağzı açık erkekmi kızmı :D koydukk muu ?
  • bağıran kız
    22 Mart 2012 • 20:32
    niye bizi çekiyosunuz ya birazda onları çekin onlar küfür etti ilk önce :D:D:D:D çok güldüm size kızlar beşiktaş gitti ama siz hala boludasınız elbet bir gün karşılaşırız :D
  • bolulu yarenler
    22 Mart 2012 • 21:11
    inadına boluspor
  • Bağıran Kızın Abisi
    22 Mart 2012 • 21:50
    niye bizi çekiyosunuz ya birazda onları çekin onlar küfür etti ilk önce :D:D:D:D Hiç yakışıyomu sizin gibi cici kızlara çok ayıp :D
  • night14
    22 Mart 2012 • 23:56
    Öncelikle boluspora bugün helal olsun olsun sonuna kadar haketti tebrikler takımımıza.Ama yazıklar olsun bazı boluspor taraftarlarına bn beşiktaşlı felanda değilim ama adamlar ne maç öncesi ne maç oynanırken nede maç sonu bize küfür ettiler mi herkez izledi soruyorum sizlre.Adamlara maç sonu durup durırken nsıl bilmem ne yaptık ne ana ne bacı bıraktılar adamlarda dayanamadı sonunda herşey gözümün önünde oldu yazık bjk,fb,gs bunlar TÜRKİYENİN değerleri durup dururken düşman yapmanın anlamı neydi?
  • night14
    22 Mart 2012 • 23:56
    Öncelikle boluspora bugün helal olsun olsun sonuna kadar haketti tebrikler takımımıza.Ama yazıklar olsun bazı boluspor taraftarlarına bn beşiktaşlı felanda değilim ama adamlar ne maç öncesi ne maç oynanırken nede maç sonu bize küfür ettiler mi herkez izledi soruyorum sizlre.Adamlara maç sonu durup durırken nsıl bilmem ne yaptık ne ana ne bacı bıraktılar adamlarda dayanamadı sonunda herşey gözümün önünde oldu yazık bjk,fb,gs bunlar TÜRKİYENİN değerleri durup dururken düşman yapmanın anlamı neydi?
  • Taraftar
    23 Mart 2012 • 00:49
    Night14 arkadaşıma katılıyorum.adamlar 90 dakika bir kez bile küfür etmediler. Bolulu olmak küfür etmekmidir. Ne olurdu adamları güzelce karşılayıp güzelce uğurlasaydık.Bolulu olmak Boluyu güzelce temsil etmektir bence. Bugün olaylara bende şahit oldum. insanlar kız arkadaşıyla babasıyla eşiyle ordaydılar. ayıp değilmidir arkadaşlar ana bacı sövmek ki adamlar en ufak bizlere küfür bile etmeden. Bumudur bolulu olmak.
  • yaren
    23 Mart 2012 • 03:00
    önce bolusporu canı gonulden tebrik ederim su olaylar tamamen emniyetin hatasıdır ıkı seyirıcıyı aynı anda cıkartmaktan kaynaklandı gelelım maca boluspor macına gelıpde atkı forma geymeyenler bugun besıktas formalarıyla maca geldıelr helal olsun hepsıne sovduler bıde boluya kım dıyo sovmedıler dıye bizim tek ayıpımız beşiktası alkıslamamakdır bundan sonrakı maclarda basarılar bolusporumuzaa..
  • bolu 14
    23 Mart 2012 • 03:13
    neden mi küfür edildi çünkü zamanında bolu tribününe gelen adam gitti bjk tirbününe onlara sövüldü kulağınızla dinleyinde böle rezil olmayın
  • yaren14
    23 Mart 2012 • 12:19
    birkaç kendini bilmez küfür eder sonrada kaçacak delik arar ,Allah belanızı versin böyle YAREN'lik olurmu,hiç yakışmadı bize
  • night14
    23 Mart 2012 • 16:52
    Bırakın bu işleri küfür etmek bizim bazı boluspor taraftarları için virgül olmuştur.Neden bolusporun bi tane dostu yada düşman olmadığı bi takım yok çünkü gelen her takıma sövüyoruz.Bazıları beşiktaş tribününe gitmiş bizene naparsa yapsınlar bize küfür etmediler gerçek takımlarını desteklediler bizim derdimiz bolusporu desteklemek başkası umrumuzda olmamalı.
  • levent yıldız
    24 Mart 2012 • 01:04
    bolu spora ortaya koydukları futboldan dolayı tebrik ediyorum .gelelim bazı kendini bilmez densizlere bu nedir ya bu nebiçim sportmenlik sportmenlikten geçtim bunebiçim misafir perverlik sizin beşiktaş seyircisini alkışlarla uğurlamanız gerekirken sizin yaptıklarınıza bakın büyük ayıp
  • Bolulu
    28 Mart 2012 • 18:54
    hakkaten bi boluluya yakışmıyacak hareketler yaptık keşke o tribünün önüne değilde ilk başta gitseydik kardelen meydanına boşu boşuna düşman kazandık yendiğimiz bi maç sonu hele hele beşiktaş maçı sonucu olacak işler mi ama sonuna kadar YARENLER Uleynnnn dağılın Bolu Beyi geliyor yürüyün Köroğlunun Aslanları finale kadar arkanızdayız
  • Mustafa Demirci
    11 Ağustos 2012 • 17:36
    Şu Bolu polisi kadar artist kendini bir halt sanan polis görmedim.