ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Serhat Güller nedenleri açıkladı!

30 Ekim 2012

Boluspor Teknik Direktörü Serhat Güller, Erciyespor maçı sonrası yapılan idman öncesi çarpıcı açıklamalar yaptı. Kadro ...

Boluspor Teknik Direktörü Serhat Güller, Erciyespor maçı sonrası yapılan idman öncesi çarpıcı açıklamalar yaptı. Kadro seçiminden taktik anlayışına kadar birçok konuyu değerlendirdi. Güller, “Bazen iyi oynayan oyuncunun da dinlenmeye ihtiyacı var” diyerek revizyona işaret etti.

Kayseri Erciyesspor’la oynadığı karşılaşmanın ardından Bolu’ya dönerek ara vermeden Adanaspor maçı hazırlıklarına başlayan Boluspor’da Teknik Direktör Serhat Güller, çarpıcı açıklamalar yaptı. İlk olarak Erciyesspor maçını değerlendiren Güller, “Maçta yaptığımız çok olumlu şeylerde vardı. Maçın sonuna kadar oyundan kopmadan oynayabildik. Sahanın her yerinde rakibimize baskı kurduk. Sonuçta da kazandık, mutluyuz. Böyle bir deplasmanda ve böyle bir rakiple, içinde bulunduğumuz ortam itibariyle oynayıp kazanmaya ihtiyacımız vardı. Bundan sonra özellikle iç sahada kazanmaya ihtiyacımız var. Futbolcularımızı bu anlamda motive etmeye çalışıyoruz. İç sahada biraz sıkıntılarımız var. Seyirci baskısı ve özellikle bazı insanların sahadaki futbolcularımıza küfür etmeleri futbolcularımızı sıkıntıya sokuyor. ‘Ben para verdim, küfür ederim’ mantığıyla gelen insanların artık istemiyoruz. Orası küfür etme yeri değil. İlla da küfür ederim diyorlarsa, gitsinler dışarı da etsinler. Oyuncularımızın moralini bozmaya kimsenin hakkı yok. Biz destek istiyoruz ve destek bekliyoruz ki kötü oynadığımız zamanlarda destek oyuncularımızı ayağa kaldırır” diye konuştu.

Revizyonun nedeni!


Erciyes deplasmanındaki kadro değişikliğinin nedenlerini de açıklayan Serhat Güller, “Biz Denizli ve Konyaspor maçlarında kanatsız oynadık. Agbetu ve Abdülaziz yoklardı. Çünkü o takımların yapılarında defansif anlamdaki oyuncularının hücumsal anlamda katkıları yoktu. Biz kanatsız oynadık ve orta sahayı kalabalık tuttuk. Bu maçta da tam tersini yaptık. Çünkü rakip içerde oynadığı maçlarda kanat oyuncularını hücuma katıyordu. Dolayısıyla onların yerinede kanat oyuncularını tercih ettik. Orta alanda da Alaattin gibi Ragıp gibi hem top tekniği yüksek, hem de mücadele gücü yüksek iki oyuncu vardı. Onlara da ilerde pres yapmamız gerekiyordu. Bunları göz önünde bulundurduğumuz da tercih etmemiz gereken oyuncular Cihan ve Vedat oldu. Arkalarında Barbaros vardı. Onu da Kenan’la eşleştirdik” ifadelerini kullandı.

"Ayrım yapma şansımız yok"

Alternatifli bir kadroları olduğunu ve bütün oyunculardan faydalanmaya çalıştıklarını söyleyen Güller, “Vedat ilk kez ilk onbirde oynadı. Bana göre de çok olumlu işler yaptı. Geçtiğimiz haftalarda biz Ali’yle de oynadık, Cafercan’la da oynadık. Burada oyuncularımızın üzerinde çok fazla durursak, ilerleyen bölümlerde bunları kaybetme riskiyle de karşı karşıya geliriz. Bazen iyi oynayan oyuncunun da dinlenmeye ihtiyacı oluyor. Biz de hepsini göz önünde bulundurarak tercih yapıyoruz. Cafercan son haftalarda biraz düşüş içersindeydi. Ama bu maçta sonradan oyuna girdikten sonra iyi şeyler yaptı. Daha kuvvetliydi. Hepsi Boluspor’un oyuncusu, ayrım yapma gibi bir şey söz konusu değil” şeklinde konuştu.

12 yorum yapılmış
  • yarenbolu
    30 Ekim 2012 • 15:11
    o halde messi her mactan sonra ,obur macta oynamasin,bolu yaslilar yurdu mu?
  • yüksel14
    30 Ekim 2012 • 16:50
    ŞİMDİDEN 2.YARIYA İYİ DEVANS VE GOLCÜ TAKVİYWESİ YAPILMALI.....
  • erol
    30 Ekim 2012 • 17:13
    evet kufur edılmesın.edenlerı şiddetle kınıyorum.bunda haklsın serhat hoca.bırde şu mantığını anlayamadım.ıyı oynayan oyuncuyuda dınledırmek lazım dıyorsun neden.haftada 3 macmı yapıyoruz.3 mac yapıyoruzda haberımızmı yok.benım bıldığım oyuncu ıyı ve formdaysa her hafta oynamalı.oynamalıkı takımın ıskeletı olussun.oyuncunun kendıne ıyıce guvenı gelsın.sadece kufur edılmsın fıkrıne katılıyorum.gerıye kalan sözlerıne sadece gulumsuyorum.neredeyse ercıyesı eze eze yendık demediğin kalmış.
  • bolulu
    30 Ekim 2012 • 19:54
    Allah aşkına hoca nasıl rakibimize baskı kurduk ben anlamadım başka maçımı izledik yoksa adamlar orta sahadan elini kolunu sallaya sallay geçiyo pres yok koşan mücadele yok sahada yürüyorlar
  • taner
    30 Ekim 2012 • 20:39
    o kadar hoca gördüm ettim serhat hoca kadar saçma sapan düşünen bi adam daha görmedim.yarenbolu ya katılıyorum.şaka gibi adam iyi olan oynayan oyuncununda dinlenmeye ihtiyacı var diyo.serhat hoca boluspor un iyi oynuyan oyuncuya ihtiyacı var şans eseri bi maç aldın ama vedat la gencer le bu iş olmaz..
  • alp
    30 Ekim 2012 • 20:56
    şimdide tutturdular küfür ediliyor diye.ben hiç duymadım bir futbolcuya açıkca küfür edildiğini.maç 3-1 olmuş ve son dakikalarda 3-5 kişi etmiş olabilir.bunuda sıkıntı oldu ondan kaybettik maçı denmez.zaten maç gitmiş.
  • İŞİNİZİ YAPIN...!!!
    31 Ekim 2012 • 13:17
    Sen yat kalk Osman Özköylü'ye dua et Serhat Hoca.Rize maçını düşünüp en iyi iki forvet oyuncusunu çıkartarak bir anlamda sana kredi vermiş oldu.Bana kalırsa bu krediyi iyi kullan yoksa kredin tükenir açıkta kalırsın benden söylemesi Takımı iyi yönet ki,iç sahada seyirci baskısı olmasın ve küfür yeme İnsan durup dururken birisine baskı yapmaz küfür etmez.Bu camia sizden başarı bekliyor.Daha fazla taraftarla uğraşmayın da işinizi yapın.Siz baskı görmemişsiniz küfürün alasını yememişsiniz...
  • sezer
    30 Ekim 2012 • 21:17
    arkadaşlar İNANIN BOLUSPOR MACI İÇİN TÜRÜBÜNE MACI İZLEMEYE BU KENDİNİ BİLMEZLER YÜZÜNDEN GİTMEYECEĞİM TAKIM İYİ OYNASADA KÖTÜ OYNASADA HER MAÇ BOLUDA YÜZDE 3 TARAFTAR SÜREKLİ KÜFÜR EDİYO ARTIK KINA GELDİ BUNLARI ARAmızdan temizleme VAKTİ GELDİ GECİYOR BU DA ÖZELLİKLE TARAFTAR GURUBUNA DÜŞÜYO BU GÖREV BU NE YA FUTBOLCU HATA YAPABİLİR HAKEM DE HATA YAPABİLİR TEKNİK KADRODA AMA KÜFÜR EDEREK NEREYE KADAR GİDER FUTBOLCU KÜSÜYOR HOCA KIZIYO TAKIM MOTİVOSYONU SIFIRA DÜŞÜYOR E ARTIK YETER KULUP CEZA Ö
  • Mehmet Ö.
    31 Ekim 2012 • 07:23
    Hangi seyircinin baskısından bahsediyorsun hocam? Kaç kişiye oynadınız Konya maçını hatırlıyor musun? Stada gelmeyen seyircinin baskısı mı olur? Rize seyircisi futbolcuların tepesine yıktı stadı.Siz bu seyirciyi öpün başınızın üstüne koyun. Her hafta maça giderim. Her takımda olur, her toplumda 3-5 adam sürekli söver. Tıkayın kulaklarınızı be hocam. Bunlar bahane değil.Size stat koro halinde söverse tamam bir lafım yok. Zaten TFF de yapar gerekeni kapatır sahayı.Erciyesi "duayla" yen ...
  • Levent
    31 Ekim 2012 • 13:50
    İyi oynayanında dinlenmeye ihtiyacı var sözü nasıl bir söz ben mantığını kuramadım.Sanki haftada üç maç yapıyoruz.Bu tür demeçleri hocanın bu işi bildiğinden şüphe duymama neden oluyor.
  • ciğerci abdulcabbar
    31 Ekim 2012 • 15:40
    serhat efendi sen neden hala geç oyuncu değiştirirsin,oyuna geç müdahale edersin,antremanda 5 e 2 den başka bir şey bimezsin,takıma hücum zenginliği veremezsin,böyle kaliteli kadroyu neden bu kadar kötü oynatırsın bunların cevabını ver?1 maç kazandın ya balığına,hemen kendini istifaya çağıran taraftara hesap soruyorsun aklınca?dua et boludasın,başka yerde olsan taraftar seni döve döve şehirden kovar.antreman basan,takım otobüsünün önünü kesen taraftar duymadın mı sen?
  • ciğerci abdulcabbar
    31 Ekim 2012 • 15:46
    bolu taraftarını öp de başının üstüne koy sen.biz senin kişiliğine,karakterine laf ediyor muyuz?2 sene önce hangi hataların varsa aynen devam ediyor hataların.bir kere de dünya gözüyle 2.yarıya oyuncu değişikliğiyle başladığını görelim.biz yazıyoruz ama sen bildiğini okuyorsun.hatalarında ısrar ettikçe taraftar senden soğuyor.artık topun ağzındasın hoca.kaybetme lüksün yok.adana maçını kaybet yine istifa sesi yükselir.işin aslı boluda artık istenmiyorsun hoca,bu ısrar neden anlamadım?