ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Rezil oyunla yine hüsran! (1-0)

10 Kasım 2012

Ligde aldığı sonuçlarla taraftarları çileden çıkaran Boluspor, Karşıyaka deplasmanında da hüsrana uğradı. Teknik heyetin gözleri ...

Ligde aldığı sonuçlarla taraftarları çileden çıkaran Boluspor, Karşıyaka deplasmanında da hüsrana uğradı. Teknik heyetin gözleri kapalı seyrettiği maçı ev sahibi ekip Banahane’nin golüyle 1-0 kazandı.

Sezon başından bu yana inişli çıkışlı bir grafik çizen Boluspor, 11’nci haftanın açılış karşılaşmasında Karşıyaka’ya konuk oldu. Bugüne kadar aldığı sonuçlarla kimseyi tatmin edemeyen kırmızı beyazlı ekip, İzmir deplasmanında yine vasatı aşamadı. Deplasmanlarda iç sahadan iyi mücadele eden Boluspor, bu kez İzmir’de aynı oyunu sahaya yansıtamadı. Ancak ilk 45 dakika direnerek soyunma odasına moralli girdi.

 Gol geliyorum dedi!

İkinci yarıda taraftarının da desteğini arkasına alan Karşıyaka gol için saldırmaya başladı. Bu dakikalarda kırmızı beyazlı takımın teknik heyeti gözü kapalı maçı izlerken, faturayı Banahane kesti. 75’nci dakikada Fatih Şen’in sert ortasına ayak uzatan Banahane, ev sahibini öne geçirdi. Haftalar ilerledikçe kan kaybını sürdüren Boluspor, İzmir deplasmanında da mağlup olarak taraftarını yine kahretti.
 
38 yorum yapılmış
  • serdar
    10 Kasım 2012 • 18:01
    Yöneticiler,teknik heyet sizler Bolusporumuzu rezil etmek için elinizden geleni yapıyorsunuz.Tebrikler ve başarıyorsunuz.Artık Bolusporumuzdan elinizi eteğinizi ve perde arkasından sizleri yöneten gölgelerinizide alın defolup gidin.Sizin yaptığınız yöneticiliği Bu taraftar fazlasıyla yapar.Sizlere yazıklar olsun.Yazıklar olsun.
  • sadettinden
    10 Kasım 2012 • 17:58
    El salla, el salla.Sayın Güller, Sayın Kırcı el salla.Evet beyler durmak yok yola devam .
  • GOKHANTEKKOL
    10 Kasım 2012 • 18:00
    haftaya bu futboola gen bız husranı yasarız bu serhat hoca oldugu zaman bu takımdan hıcbır hayır beklemeyın hayırlı olsun 2.lig sımdıden bekle bizi 2.lig kosar adım geliyoruz
  • bolulu
    10 Kasım 2012 • 17:58
    ABAT EFENDİ SERHATINIDA AL GİT ARTIK...
  • GOKHANTEKKOL
    10 Kasım 2012 • 17:58
    bu serhat hoca ne neyi bekliyor yeter artık bu adamı gormek dahi istemiyorum derhal istifa etmeli bu nasıl oyun boyle rezıl futbol adına hıcbırsey yok gonderın su herıfı artık yeter canımıza tak dedı bu sen ekume dusmek uzereyız serhat hoca hemen ıstıfa ett
  • yılmaz çelik
    10 Kasım 2012 • 18:02
    allah be... versin serhat güller...eğer bugünde istifa etmezsen seninde allah be... versin abat efendi takımı mahvettiniz...
  • gokhantekkol
    10 Kasım 2012 • 18:02
    serhat hooca istifa istifaaa istifaaa yonetim yonetim istifa en buyuk taraftar futbolcular sahtekar yönetim istifa istifa serhat hoca istifa
  • erol
    10 Kasım 2012 • 18:05
    SERHATTTT ISTIFAAAAAAA DONME BOLUYA.BEN HAYATIMDA BOYLE KÖTU BIR TAKIMA KARSI HİÇ BIR POZISYON BULAMAYAN TAKIM GÖRMEDIM.BAŞKAN SENDE ISTIFA ET HOCANIN ARKASINDA DURUYORSAN HALEN.BUMU SIZIN OYUN FORMATINIZ.SIZ BOLUSPORU DUŞURMEK ICINMI UĞRASIYORSUNUZ.EVET BAŞLIĞINIZ ÇOK DOĞRU TAM REZIL BIR OYUNDU.HER SEY ACIK NE TARAFTAR NE FUTBOLCU SERHATI ISTEMIYOR.EVET ÇOK İSTİKRARLI BIR SEKILDE KUME DUŞME POTASINDAYIZ.BOLUSPORU BU HALE GETIRENLERE YAZIKLAR OLSUN.BU KADROYU OYNATAMAYAN SERHAT ISTIFAAAAAA
  • ahmet
    10 Kasım 2012 • 18:06
    kanat yok ortada dolanan İskender nasıl oluyor yine ilk 11de yer alıyor anlayamadım hiçbir faydası olmayan cihan ortada dolanıyor niye her hafta oynuyor ki niye dinlendirilmiyor yazık ya takımda ruh yok bunun sebebi teknik adam takımı motive edemiyor takım ortada dolanıyor resmen ya yazık sonlara gidiyoruz SERHAT İSTİFA ET LÜTFEN YA GİT KÖRFEZ BELEDİYEYE SENİN ERN ORASI
  • gokhantekkol
    10 Kasım 2012 • 18:07
    serhat hoca defol gıt artık rezıl olduk sayende papaz pılav yemez herzaman son sanıyede galıbıyet gelecek dıye bekleyen rezil serhat hoca ne o geldımı son sanıyede bekledıgın goller ne olursun serefın varsa onurun haysıyetın varsa cek git artık su takımdan hemen istfa et
  • ciğerci abdulcabbar
    10 Kasım 2012 • 18:08
    istirarlı şekilde kırmızıya.istikrar için önce temelin iyi olacak.hocan iyi olacak,kariyerli herkesin güvendiği biri olacak.sadece serhatın istifası da kesmez artık.YÖNETİM İSTİFA.
  • ugur
    10 Kasım 2012 • 18:09
    yazık gerçekten bu boluspor taraftatı bunu hak etmiyor ya bu kadar vasat ruhsuz bir oyun olmaz serhat hoca senin oyun formatın yokki birde çıkıp oyun formatımıza uymuyor bu futbolcu diye açıklama yapmayın millet size gülüyor azcık boluyu bolusporu seviyorsan git artık ne olur git
  • yucel
    10 Kasım 2012 • 18:31
    Abat artık sendende bir hayır gelmez. seni birsey yapacak sandık ama futbolun F sinden anlamayan hoca bozuntusunu inatla takımdan gondermedigin icin sende artık suclusun.
  • ciğerci abdulcabbar
    10 Kasım 2012 • 18:12
    maçta yeniğiz adam 75 dk yı bekliyor oyuncu değişikliği için,haftaya hangi yüzle taraftarın karşısına çıkacaksın.hadi site yazarları siz de pembe diziye devam.bu takımın bu hallere düşmesinde sizin de payınız var.biz kötü gidişi gördüğümüz de bize laf ediyordunuz.biz siden daha çok seviyoruz bu takımı.hadi başınızı kuma gömün.haftaya farklı bir şey yapalım maçın başında istifa diye bağıralım.tüm stat maçın başında serhat istifa diye bağıralım.
  • ahmet
    10 Kasım 2012 • 18:15
    istikrarmış urfa hocasını değiştirdi adana demir değiştirdi de istikrarsız mı oldu adamlar kafaya oynuyor ya
  • ciğerci abdulcabbar
    10 Kasım 2012 • 18:15
    bülent çiftçi umut dolu bir yazı daha bekliyorum senden.artık masallarınıza gülüyoruz.taraftar hepinizden hesabı soracak merak etmeyin.
  • Dursun Karaağaç
    10 Kasım 2012 • 18:19
    Yönetim istifa..!
  • EROL
    10 Kasım 2012 • 18:21
    serhat gulerın ıstıfası kesmez kazım kırcı da ıstıfa bu takıma alt yapıdan bır hoca verın tıkır tıkır oynatır.bugun duymak ıstediğim en guzel haber SERHAT GÜLLERIN ya gönderılmesi yada istifa etmesı olacak.ANLAYIN ARTIK TAKIMDA SEYIRCIDE SERHATI ISTEMIYOR.EN AZINDAN KUME DUŞMEYELIM ŞAMPİYONLUKTAN PLAYOFTAN VAZGECTIK ARTIK.ŞİMDİ BUNLAR SERHATIN VERECEĞİ RAPOR UZERINE 3-4 FUTBOLLCU GÖNDERIR AMA SERHATI GÖNDERMEZ.VE BIZDE KIRMIZIYA DOĞRU İSTİKRARLI BIR SEKILDE INERIZ.
  • ahmet
    10 Kasım 2012 • 18:25
    chat hoca galip adam 3 oyuncu değiştirdi biz yeniğiz 86da adam değiştiriyoruz ali güzeldal haklı bence sen değil kaprisli serhat boludan git
  • gokhantekkol
    10 Kasım 2012 • 18:28
    beyler enbuyuk duam bu sene ligde kalalım o bıze yeter serhat hocayla haftaya galıp gelır dıyenler heveslenmsın bu takım haftaya gene husranı yasarız serhat hoca bolu halkının yuzune nasıl bakacak nasıl cıkacak bu futbolla mı sampıyonluk gelecek guldurmeyın sayın abat barı mıllete yalan soylemeyın bu sızın formatınız sa eger yandık ki ne yandık alı guzeldalı aldınız formata uyumuyor dıye oynatmıyorsunuz peki ya simdi formatınız nedır bu mu formatınız cok guzel kume dusme formatı hayırlı olsun
  • gökhan
    10 Kasım 2012 • 18:35
    bu yönetimle olmayacağı belli oldu hoca zaten yetersiz ama yönetim hoca dan da beter. 2. lige doğru paraşütsüz gidiyoruz,takım düşme potasına bir girerse o zaman eyvah, futbolcuların kafasında düşme olgusu bir girerse o zaman biteriz, çırpındıkça batarız. acil olarak yönetim değişmeli,
  • cabbar 14
    10 Kasım 2012 • 18:37
    SERHAT-KAZIM İSTİFA ( BAKIN MUSTAFA UĞUR 5 DE 5 YAPTI BAHRİ KAYA Ş.URFA YI YUKARIYA TAŞIDI ÖZCAN KIZILTAN KARTAL DA 2 GALİBİYET 2 HAFTADA YANİ HOCA DA SORUN DEĞİL GİDENLERİN HEPSİ BAŞARILI BU TAKIMDA İSKENDER CİHAN A.AZİZ NE İŞ YAPIYOR YA ALLAH AŞKINA BİRİ ANLATSIN KALECİ SERDAR KUCAGINI AÇIP TOPA BAKIYOR BİZ TRANSFER YAPMIYORUZ KAPTAN TRANSFERİ YAPIYORUZ HERSENE ARTIK YETER ( CEMİL HAKAN VE ALP SİZE HELAL OLSUN SİZ GERÇEK BOLUSPORLUSUNUZ)
  • gokhantekkol
    10 Kasım 2012 • 18:41
    beyler bravo serhat hocaya bolusporu kume dusurmek ıcın ıcın elinden gelen her turlu ımkanı kullanıyor devam boyle futbol oynamaya devam rezıl futbol ızlemeye sayın abat sende ısık tutarsın bolusporu kume dusurmek ıcın oldumu devamedın serhat hocayı sahıplenmeyı bekledıgınız o guzel gunlerı sanırım mumla ararız bu yonetımle guzel gunle cok uzaklarda ama sunu unutmayın sayın abat 2.lig yolu cok yakında onumuz acık 2.lıge dusmek ıcın hayırlı olsun sayenızde
  • CABBAR 14
    10 Kasım 2012 • 18:42
    engin efendi BOLUSPOR U çok seven adam öyle diyodun ya 1 YIL BEDAVA OYNARMISIN SADECE PRİME
  • ugur
    10 Kasım 2012 • 18:45
    bence hocanın hiç suçu yok geçen hatfa boluda yayın yapan tv izlemedinizmi hocanın kendini savunmasına gerek hiç kalmadıki görmedinizmi mustafa ile ilhanı hocayı naıl savunuyorlar deselerki hocaya kendinisi savunun onlar kadar beceremez onun içinde bu boluspordan bir cacık olmaz başkan desen ayrı bir hava taraftar görüyor bu hoca ile olmayacagını ama inatla hocayı savunuyor birde hocayı istemeyenlet hakkında biz kimsenin egosunu tatmin etmek için bişey yapmayız diyorlar yazık gerçekten yazık
  • ciğerci abdulcabbar
    10 Kasım 2012 • 18:54
    abat sana güvendiK,önce gittin bu hoca bozuntusunu takıma getirdin hiç hoca kalmamış gibi, şimdi de takım yerlerde hala icraat yok. o zaman sen de git abat bu iş sana göre değil.YÖNETİM İSTİFA.
  • erol
    10 Kasım 2012 • 19:13
    bırılerı başkan ve yonetıcılere soylesınde ajansspor.com gırsınler bak karsıyaka taraftarı neler yazmış.elın adamları bıle bılıyor kadromuzun ıyı hocanın yetersız olduğunu.hatta tv spıker bıle caktırmadan soyluyor oyunun kaderını değiştirecek oyuncular hep yedek dıye.tabı anlayanlara.
  • ZB
    10 Kasım 2012 • 19:33
    Ne yönetim, ne teknik ekip,açıklama yapmanıza gerek yok,bahaneye gerek yok,oynanan futbol sizin yerinize gerekli açıklamayı yapıyor,tabiki anlayana
  • Özer ÖZEN
    10 Kasım 2012 • 20:53
    İnşaallah kümeye düşersiniz.Beter olun.Beter olun.Beter olun..
  • gokdenız
    10 Kasım 2012 • 21:09
    ne abdullah abatdan nede serhat hocadan hocalıktan anlıyorsa tabı ıkısındende boluspora bırsey olmaz.takım gunden gune kan kaybedıyor. ne olur ıkınızde bu takımdan gıdın.yeter artık .taraftarın sabrı kalmadı.
  • ceeh
    11 Kasım 2012 • 15:11
    abat,gürsoy ve güller elele hep beraber istifa. takımı cezaevi spor yaptınız....
  • Halit canbaz
    12 Kasım 2012 • 03:14
    cabbar 14 SANA İLGİNÇ BİRŞEY DİYEYİM.YENİASIR TVDE SÖYLENDİ.KARTALLI OYUNCULAR ÖZCAN KIZILTANI TAKMADAN SALDIRIYORMUŞ.HÜCUM FUTBOLU OYNUYORMUŞ KAFALARINA GÖRE YANİ BESİM DURMUŞUN SİSTEMİ GİBİ YANİ ÖZCAN KIZILTANIN O 2 GALİBİYETTE PEKDE ROLÜ YOKMUŞ.AMA DİĞERLERİ İÇİN AYNI FİKİRDEYİM HATTA FAZLASINI YAZAYIM.KARABÜK İLDİZLE ŞAMPİYON OLDU.BAŞARISIZ OLUNCA GÖNDERDİ.DÜŞERKEN BÜLENT KORKMAZLA LİGDE KALDI.ONLA BAŞARISIZ OLDU.MEŞHUR SKİBBEYİ GETİRDİ BAŞARISIZ DİYE KOVDU.BU HAFTA MESUT BAKKALLA 3-1 GALİP
  • Halit canbaz
    12 Kasım 2012 • 03:19
    BU TAKIM NİYE BAŞARISIZ?SERHAT GÜLLER YADA YÖNETİM YABANCI OYUNCU DÜŞMANI TARAFTAR İSTİYOR DİYE OYNATILIYOR.YABANCISIZ TAKIM DENMESİN DİYE KERHEN YABANCI OYUNCU BULUNDURULUYOR TAKIMDA?TARAFTAR OLARAK BENDE İSTEMEM YABANCIYA PARA VERİLSİN AMA BİZİM YERLİLERDE YABANCILAR KADAR CESUR OLAMIYOR.BAŞAARILI OLAMIYOR.GÜLLER GÖZÜNE KESTİRDİĞİ OYUNCULARA ŞANS VERMEK İSTEMİYOR ÇEŞİTLİ SEBEPLERLE MESELA EMRE KILINÇ GENÇ DİYE VEDAT ETNİK KÖKENİNDEN DOLAYI SAVAŞ ALİ GÜZELDAL BUNLAR FORMA VERMEK İSTEMEDİĞİ
  • Halit canbaz
    12 Kasım 2012 • 03:25
    DİĞER İSİMLER?ALİ GÜZELDAL OYNAMAK İSTİYOR.İYİ NİYETLİ YABANCILAR İŞİNİ YAPMAK İSTİYOR.AMA HARCANIYOR.AYDIN ÇARIKÇI ZİHNİYETİ DEVAM EDİYOR İMAJI VERMEMEK İÇİN HARCANAN BAŞKA 1 İSİM?MESUT ÇAYTEMEL VE 1 YILLIK SÖZLEŞMESİ OLAN VOLKAN KOÇALOĞLUNUN FUTBOLLA ALAKASI YOK.OLAN KISMIDA GİRESUNDA KALMIŞ.BU YAZDIKLARI TWİTLERDEN BELLİ?CAFERCAN CİHAN ALP HAKAN CEMİL KİRALIK OLMASINA RAĞMEN MAHMUT VE EMRE TORAMANIN YERİNİ DOLDURAN BARBAROS İŞİNİ ENİYİ ŞEKİLDE YAPANLAR GENCER TAKIMA DÖNMEMESİ GEREKEN ZAYIF
  • Halit canbaz
    12 Kasım 2012 • 03:29
    EVET GENCER ZAYIF HALKA ENGİN BOLULU OLMASINA RAĞMEN RİZEDEKİ OYUNUNU OYNAYAMAYAN TAKIMDA ANTRENÖR OYUNCU YÖNETİM YADA TARAFTARLA SIKINTILI OLAN VE SON 2 MAÇ HARİÇ BU SIKINTISI GÖRÜLEN BİR İSİM İSKENDER VE ABDÜLAZİZ SOLMAZ İSE BU TAKIMIN EN LÜZUMSUZ ADAMLARI BOŞA ALINMIŞ SAHADA YER KAPLAYAN KİŞİLER?SERDAR KULBİLGEYE GELİNCE İYİ NİYETLİ OLMASINA RAĞMEN HATALI GOLLER YİYEN ESER VE ATACANI ARATAN AMA YERİNE GÖRE ATACAN VE ESERDEN ARTILARI OLAN 1 İSİM AMA ESER KADAR NE ATACAN NE SERDAR CESUR?
  • Halit canbaz
    12 Kasım 2012 • 03:33
    SERHAT GÜLLERE GELİNCE KSK MAÇINDA BEN ANTRENÖR OLARAK DK 45TE ABDÜLAZİZİ ÇIKARMASINI 60 VE 75TE DİĞER DEĞİŞİKLİKLERİ YAPMASINI BEKLERDİM.DİĞER 2 DEĞİŞİKLİKTEN BİRİNİ İSKENDERİ DEĞİŞTİRMEK YADA İSKENDER YERİNE DJEHAU VE ABDÜLAZİZ YERİNE AGBETU YADA KİNGSLEYİ OYNATIRDIM.ENGİNİN YERİNEDE SAVAŞIDA DÜŞÜNEBİLİRDİM.
  • Halit canbaz
    12 Kasım 2012 • 03:37
    SEZON BAŞINDA YAZDIM.1 SENELİK AMELELERDEN HAYIR ÇIKMAZ.ONLARDAN TOPÇU MENAJERİ KİRALIKSA KLÜBÜ KAZANIR.BOLU KAYBEDER DEDİM.2-3 YADA 5 SENELİK AKİT YAPACAĞIN TOPÇU ALIN DEDİM.ANLAYAN KİM.İŞTE 1 SENELİK AMELELERİN DURUMU MEYDANDA? ENGİN AKTÜRK VOLKAN KOÇALOĞLU ABDÜLAZİZ SOLMAZ MAHMUT BOZ EN VERİMLİSİ MAHMUT DİĞERLERİ RAHMETLİ ERBAKAN DEYİMİYLE FASAFİSO
  • gurbetteki dörtdivanlı