ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Serhat Güller Murat Çelik'e konuştu. İşte o sözler...

13 Kasım 2012

Çok tartışılıyor, herkes onun gitmesini istiyor. Ancak O Boluspor’da başarılı olacağına inanıyor ve destek istiyor.

Çok tartışılıyor, herkes onun gitmesini istiyor. Ancak O Boluspor’da başarılı olacağına inanıyor ve destek istiyor. Boluspor Teknik Direktörü Serhat Güller gelinen noktayı Şampiyon Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Murat Çelik’e değerlendirdi. Güller, “Boluspor’un daha iyi olacağına inansam şimdi bırakırım. Geçtiğimiz sezonlarda bir çok hoca geldi gitti. Değişen ne oldu. Bizim bu hafta daha fazla desteğe ihtiyacımız var” dedi.

GİTMEM GEREKİRSE…

Boluspor Teknik Direktörü Serhat Güller, takımın kötü gidişatı sonrasında Murat Çelik’e konuştu. Güller, takımda gitmesini isteyenlere mesaj yollayarak, “Geçtiğimiz sezonlarda bir çok hoca değişti. Ancak başarı gelmedi. Ben ve teknik heyetim başarılı olacağımıza inanıyoruz. Desteğe daha fazla ihtiyacımız olduğu haftaya geldik. En fazla bu hafta desteğe ihtiyacımız var. Bizim görevi bıraktığımızda Boluspor’un başarılı olacağına inansam hiç durmam. Biz iyi şeyler yapacağız. Buna inanıyorum. Manisa maçını kazanırsak yukarıdaki puan farkını kapatacağız. Taraftarımız bu hafta bize destek olsun. Her şey güzel olacak” diye konuştu.

SIKINTI İÇERDE!

Kendi sahamızda kaybedilen puanlar yüzünden sıkıntı yaşandığını ifade eden Serhat Güller,

“İstediğimiz noktada değiliz. Bunu bende biliyorum. İçerde kaybettiğimiz Çaykur Rizespor ve Konyaspor maçlarının sıkıntısı yaşıyoruz. Deplasmanda topladığımız puanlar gayet sevindirici. Kendi sahamızda yaşadığımız sıkıntıyı aşacağız” dedi.

21 yorum yapılmış
  • Bolulu
    13 Kasım 2012 • 11:52
    Sen bi de kaleyi gorsen de, leblebi gibi gol yemesek en azindan. Atamiyoruz bari birak da yemeyelim de.
  • cengiz
    13 Kasım 2012 • 12:39
    hocam sen kendi sisteminle oyna orta sahayı kuvvetlendir.siz ofansif top oynatamıyorsunuz.
  • ugur
    13 Kasım 2012 • 13:03
    hocam ben bir bolulu ve bolusporlu olarak sana ve teknik heyetine inanmıyorum ve güvenmiyorum istemeyerekde olsa manisa maçı kaybetmeyi istiyorum sırf sen gitte senden kurtulalım diye olmadı vede olmuyor gitti bolusporun önünü aç her sene aynı olacak diye bişey yokki bak mustafa ugur bizde olmadı ama adana demire uydu git artık bence yönetiminde başını tutma yoksa boluspor senin yüzünden küme düşecek dahada fazla kötü hatırlanma
  • Ömer Kaan ÇAKIR
    13 Kasım 2012 • 14:40
    Hocam sen kadro kurmayı beceremiyorsun.İlk haftalardaki kadrona dön ve şu Cihanı bir süre oynatma.Yerine Vedat'ı koy bak bakalım noluyor.Kafaya oynar bu takım.Agbetu'yu neden oynatmıyorsun???
  • SEZAYİ
    13 Kasım 2012 • 15:14
    HOCA SEN GİDEMEZSİN VE BAŞARILI OLACAĞINADA İNANMIYORUM ÇÜNKÜ 5 AYDIR O SİNYALİ BİZE VEREMEDİN
  • yılmaz çelik
    13 Kasım 2012 • 15:27
    serhat hocam sıkıntı içerde derken neyi kastediyorsun?öncelikli olarak buna bir açıklık getir.taraftardamı,futbolcularda mı?hocam hedef saptırma sıkıntı sadece ve sadece sende ve teknik ekibinde lütfen defolup gidermisin senin gibi işi bilmeyenler yüzünden boluspor mahvoluyor abat başkanada yazıklar olsun hala seni konuşturup demeç verdiriyor yazıklar olsun sizin gibi başkana yazıklar olsun senin gibi teknik direktöre bolusporu mahvettiniz mahvetmeye devam ediyorsunuz tuh size....
  • emre
    13 Kasım 2012 • 15:38
    ömer kaan öakır kardeşim yuh diyorum artık ne agbetusundan bahsediyon artık ne yaptı şu zamana kadar agbetu da neden oynatmıyo diyosun?devre arasında kingsley le birlikte ilk gönderilcek adam olması lazım agbetu nun.sırf zenci diye bu kadar da gözünüz kör olmasın abicim
  • a14
    13 Kasım 2012 • 16:51
    Yeterki git daha kötüsü OLMAZZZ
  • ciğerci abdulcabbar
    13 Kasım 2012 • 16:56
    sen git de biz istersek küme düşelim.o kadar çok mu seviyorsun bolusporu.seviyorsan git serhat efendi.utanmazlığın bu kadarına pes.güzellikle yolları ayıracaktık.inadın yüzünden kötü olacağız şimdi.arkadaşlar 2 şık var.ya maça gitmeyip tepki vereceğiz ya da maça gidip maç başlamadan serhat istifa diye bağıracağız maç bitene kadar.bence 2.şık daha etkili.eğer bunu yapmazsak kimse kusura bakmasın ama buralarda ağlamanın anlamı yok.tepkimizi koymak için herkes maça.
  • erol
    13 Kasım 2012 • 17:16
    senın ıstıfa ettiğin veya takımdan gönderildiğin gun bolusporluların bayramı olacak.gelen kım olursa olsun sende kötu yonetemz takımı.kendı evınde korkak deplasmanda korkak oynatıyorsun el frenı gıbısın.ben hiç görmedım takımı kendı evındde cıft forvet oynatırken.herhalde yonetım senı şampiyon takımı yap dıye tutmadı sadece kumede kalalım dıye tuttu.senle olmayacağını tum bolu bılıyor ama yonetım bılmıyor.tum bolusporlulara şimdiden gecmış olsun duşmesek bıle 11-12 sıralarda lıgı bıtırırız.
  • gerede
    13 Kasım 2012 • 17:20
    çok doğru söylüyorsun sen gidersen boluspor diye birşey kalmaz. Başkandan rica ediyorum kulübü serhat hocaya anahtar teslimi yap sizlerin ve taraftarın gözü arkada kalmasın. Eğer sen boluspora değer veriyorsan (zannetmiyorum) başkana istifanı verirsin, sizlerin camiaları değil alacağınız maddiyatı düşünür paraya değer verirsiniz.
  • ciğerci abdulcabbar
    13 Kasım 2012 • 17:23
    hiç bir şey olmamış gibi bir de antremana çıkmış takımın başında.hafta sonu desteği göreceksin sen.
  • ugur
    13 Kasım 2012 • 19:17
    yönetimin ve başkanın bence basireti bağlanmış göremiyorlar ama malesef olmasını hiç ama hiç istemem ama manisa maçından sonra gözleri açılır ama atı alan üsküdarı geçmiş olur olan yine biz taraftarlara olur düşmekten nasıl kurtuluruz diye düşünür dururuz bu hoca başkanı ve yönetimi okumuş ve üflemiş bence görmüyorlar tabikide bu arada olana boluspora oluyor malesef hoca gider sonra yönetim gider olan biz boluspor sevdalılara olur ne olursa kimsenin umrunda olmaz malesef yazık ve üzülüyorum
  • ali osman
    14 Kasım 2012 • 05:12
    bolu spor hiç iyi gitmiyor
  • ali osman
    14 Kasım 2012 • 05:15
    bolu sporun gidiş atını hiç beğen miyorum bolu spor taraf tarı olarak çok üzülüyoruz saygı ve selamlar.
  • bolulu
    14 Kasım 2012 • 07:01
    amamn serhat bırakma yoksa şampiyon oluruz sezon sonuna kadar durda bızı düşür başkanın istedigi yere
  • ahmet
    14 Kasım 2012 • 08:34
    manisa maçıdönümnoktası hemde çok öenmli bir maç kazanırsak varız kaybedersekte varız ama var olmak için çok uğraşmamız gerekecek bence 90.dakikaya kadar tkım desteklenmeli inş kazanırız ama kaybedersek ozaman o stat serhat abat istifa diye inler bütün ülkede duyar
  • ciğerci abdulcabbar
    14 Kasım 2012 • 16:11
    manisa maçının başından sonuna kadar serhatı istifaya çağırmamız lazım.takım kümeye gidiyor.bakalım osman gürsoy kurtarabilecek mi seni?
  • Gazi_Caner_14
    15 Kasım 2012 • 17:38
    Senin sayende hafta sonlarımız kabus gibi geçiyor Serhat hocam. Ve yine senin sayende futbol,dan soğuduk ve BOLUSPOR,dan uzak kaldık. Allah aşkına defol git artık yeter istenmiyorsun. Eğer birazcık gururun varsa BOLUSPOR,dan onurlu bir şekilde ayrıl istifa et ! Başkan ve yönetim her ne kadar senin arkanda olsalarda , taraftarların bir çoğu seni istemiyor bunu bil Serhat hocam. Gİ-DE-CEK-SİN
  • halit canbaz
    14 Kasım 2012 • 19:19
    SEN O MERTLİĞİ CESARETİ CESUR YÜREKLİLİĞİ GÖSTERDE BİZ SONUÇLARINI GÖRÜRÜZ.EN KÖTÜSÜ SENDEN İYİ OLUR.
  • yaren
    17 Kasım 2012 • 12:46
    biz inanıyoruz sen ve teknik heyetin gittiğinde bu takım çok daha iyi olacak bırak git yeter artık kanser edeceksin bizi be adam!!!ben bir taraftar olarak senden rica ediyorum düş yakamızdan bırak git yapamıyorsun takımı oynatamıyorsun hem futbolcuları hem taraftarı küstürdün bu takım sen varken iflah olmaz benim önerim ve isteğim yücel ildiz ya da metin diyadinin takımın başına gelmesidir...