ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

MURAT ÇELİK'TEN SİYASİLERE MESAJ!

17 Şubat 2014

Bolu Şampiyon Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Murat Çelik, Boluspor'un kötü gidişinde yönetim, taraftar, basın kavgalarını ...

Bolu Şampiyon Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Murat Çelik, Boluspor'un kötü gidişinde yönetim, taraftar, basın kavgalarını bir kenara iterek siyasilere ateş püskürdü. Kulübün yıllardır lobisiz mücadele ettiğini savunan Çelik, Samsun deplasmanında Spor Bakanının Samsunspor'u desteklemesi sonrası şunları yazdı;

Şeref kürsüsü!

Boluspor kümeye gidiyor. Uyanın, düşüyoruz. Eski günlere geri dönüyoruz. Çamur deryalarına, fındık ağaçlarının arasından girdiğimiz statlara, taksicilerin bile bulamadığı dağ başındaki sahalara ve daha nicelerine doğru geri dönüyoruz.

Öncelikle burada kimse kimseyi suçlamaya kalkmasın. Yönetiminden taraftarına, basınından futbolcusuna kadar hepimiz suçluyuz. Basın nasıl Boluspor menfaatleri için bir şeyleri yazmadıysa, taraftar da taraftarlığını yapmayıp takıma iki maç kazandıramadı. Yönetim nasıl adam gibi kadro kuramadıysa, futbolcu da 'hazır paramı alır, keyfime bakarım' mantığının dışına çıkmadı.

Hele bu en zor süreçte basını günah keçisi yapmaya kalkanlar, önce kendi işini yapacaklar. Sanal alemde klavye delikanlılığı yapanlar, 'ağa babanızdan mı korkuyorsunuz' demek yerine, girip bir gazetede çalışıp, sağa sola yazmakla kamuoyunu bilgilendirmek arasındaki farkı görecekler.

Geçin artık basın, taraftar, yönetim, futbolcu kavgalarını. Siyaset kızıştı siyaset. Malum seçim arefesi de geldi. Kazan fokur fokur kaynıyor. Bakıyorum ligin altındaki takımlara, lobisi olmayan neredeyse tek takım biziz. Bugüne kadar 'Futbolu ve Boluspor'u siyasete alet etmeyin' derken, 'seçim malzemesi yapmayın' demek istedik. Şanlı kulüp üzerinden 'insanları kandırıp, oy almaya kalkmayın' demek istedik. Ama 'Süper Lige çıkmak için', 'Kümede kalmak için kullanmayın' demedik. İşte 'asıl siyaset burada lazım' demek istedik.

Samsun deplasmanında öyle bir detay vardı ki üzülmemek elde değil. Koskoca Türkiye Cumhuriyeti'nin Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç maçı tribünde izledi. Samsun Milletvekili ve Samsunlu olduğunu herkes biliyor. Samsunspor Kulüp Başkanı Emin Kar'la Bakan kafa kafaya verip sohbet ederken, garibim Savaş Başkan da içinden dua etmekle yetindi. Bakan Bey, maçı boynunda Samsunspor atkısıyla izledi. Hatta ikinci golde o kadar sevinmiş olacak ki yerinden hoplayıverdi. Maçtan sonra da açıklamasında demiş ki; “Galibiyetten son derece mutluyum. Bu takım ve taraftar şampiyonluğu hak ediyor. Samsunspor'u desteklemeye devam edeceğim.”

Yani demek istemiş ki;

“Sizin Bakan Yardımcınız Fatih Metin gümrük mallarıyla ilgilensin”

“Sizin Bakan Yardımcınız Metin Yılmaz, olimpiyatlara odaklansın”

“Sizin Milletvekili Ali Ercoşkun, dış ülkeleri daha çok gezsin, görsün, ufku açılsın”

“Sizin Fehmi Küpçü, değerli hazirunla etliye sütlüye karışmadan vekilliğini yapsın”

“Sizin muhalif Tanju Özcan da bu dönem az önerge vermiş. Çalışsın ilk 10'a girsin”

Bende Samsunspor'umun yanında olayım. Tüm gücümü kullanayım da Süper Lige çıkalım. Güçsüzler düşünsün” demek istemiş.

Ben kulüp başkanı olsam, kapıları basına, taraftara değil siyasilere kapatırım. Tesislere sokup, “Boluspor'a müjdemiz var. Kaynak geliyor, para yağacak. Boluspor bizim değerimiz. Sonunuza kadar arkanızdayız” yalanlarını dinletmem. “İcraat göster, öyle gel beyefendi” der işime odaklanırım.

Eğer bu takım küme düşerse, siz siyasiler en büyük bedeli ödeyeceksiniz. Şovlarınız bitecek, gerçeklerle yüzleşeceksiniz. Gerçi o zamana kadar hayatınızı garanti edip, köşenize çekileceksiniz. Kim takar Boluspor'u!

17 yorum yapılmış
  • gökhan
    17 Şubat 2014 • 19:22
    süper bir yazı tebrik ederim
  • ihsan
    17 Şubat 2014 • 20:13
    ÇOK HAKLISIN KARDEŞİM.GURBETTE TEK TESELLİMİZ BOLUSPOR AMA GEL GELELİM BOYNUMUZ BÜKÜK GEZİYOR.UTANIYORUZ.BU HALE DÜŞTÜĞÜMÜZ İÇİN.İNŞAALLAH DÜŞMEYİZ.SAYGILAR...
  • S.A
    17 Şubat 2014 • 20:15
    Murat bey, sadece onlar yetmez.Bolunun zenginleri, boluda dünyaya beyaz et sunan firmalar ve daha niceleri.Seçim çalışmasını boluspor üzerinden değil.Bu desteği verin.Ey belediye başkanı adayları.
  • halit canbaz
    17 Şubat 2014 • 20:43
    Doğru söze ne denir.bolunun en büyük eksiği siyasi lobisi yok milletvekilleri uyurgezer zaten akp boluyu pas geçiyor.chp ve mhpde benim adım Hıdır elimden gelen budur havasında ha samsun şampiyon olur mu kaba tabirle Manisa ordu mersin balkes varken nah olur.
  • Remzi KIRICI
    18 Şubat 2014 • 00:18
    Sayın Murat Bey; siyasileri Boluspor kapısından sokmayacak bir başkan bugüne kadar geldi mi? Belediye Başkanının parmağı ile gösterdiği kişiler bugüne kadar Boluspor başkanı oldular. Hele son Başkanımız Savaş Abak biraz daha ileri giderek klüp sitesinden siyasilere cevap vermek yüzünden takımla fazla ilgilenemedi.
  • ferdi sağlam
    18 Şubat 2014 • 00:59
    senciliği benciliği bir kenara bırakalım.tribün tek ses olsun.kenetlenme zamanı artık.
  • halit canbaz
    18 Şubat 2014 • 04:54
    sene başında şampiyonu yazmıştım.ankara ve istanbul belediye diye atacan içinde 45-50 gol yer demiştim.3 adayımda manisa ordu mersin ensonda samsundu ama işin içine balıkesir girince samsun devre dışı kaldı yada o da devrede olsada şansı azaldı.
  • yaren14
    18 Şubat 2014 • 11:46
    Ya ar
  • yaren14
    18 Şubat 2014 • 11:51
    taraftar daha ne yapacak anlamıyorum..yıllardır kar demeden yağmur demeden bu takımın arkasında oldu..En pahalı bileti alarak destekledi takımını.Ama bu takım layık olamadı bu taraftara..Yıllardır Boluspor üzerinden zenginleşenler,sömürenler kimse şimdi gelip onlar kurtarsın takımı..Ayrıca bakan tüm Türkiyenin bakanı.Samsun atkısıyla maç seyretmek ayıpır..
  • ciğerci abdulcabbar
    18 Şubat 2014 • 11:58
    Bugüne nasıl geldik,bu girdapa nasıl girdik bunları şu saatten sonra dillendirmenin bize faydası olmaz.Bu konuda çok şey yazıldı çizildi zaten.Şimdi tam da burda 2 yol var önümüzde.Birinci yol kendi aramızda kavga edip,sen suçlusun,o zaten bizim başarılı olmamızı istemiyor gibi kısır çekişmeler içine girmek.Dolayısıyla sonuca değil engellere takılmak ve düştüğümüzü peşinen kabul etmek.İkinci yol ise bu günden itibaren geçmişe sünger çekip hedefe odaklanmak.İçine düştüğümüz zor durumdan çıkmak.
  • ciğerci abdulcabbar
    18 Şubat 2014 • 11:59
    .Tabi bu lafla olmuyor.Öncelikle Boluluyum diyen,Bolusporu seven herkes zafere inanmalı.Kimse kimsenin moralini bozmasın artık,eğer birilerinden hesap sorulacaksa sezon sonunu beklesin herkes.Düşsek de,düşmesek de sezon sezon herkes hesabını versin,hasır altı edilmesin hiç bir şey.Amaaaaa???Artık büyük bir sınav veriyoruz.Bu sınav yalnızca Bolusporun sınavı değil tüm Bolu şehrinin,halkının sınavıdır artık.
  • ciğerci abdulcabbar
    18 Şubat 2014 • 12:00
    Bakalım Bolulular nasıl insanlar,birbirlerine kenetlenmiş,zorluklarda daha çok birliktelik gösteren,dirençli insanlar mı?Yoksa hemen çözülen,yenilgiyi peşinen kabul eden,zora geldi mi çil yavrusu gibi dağılan insanlar mı?Ben şahsen arkadaşlarımla PES bile oynasam yenilgiyi kabul etmem.Beni görsen heralde bu adam Şampiyonlar ligi finali oynuyor dersin.Hayatın her alanında böyle değil midir?Ne iş yapıyorsan sonuna kadar hakkını vereceksin.Baştan savma yapmayacaksın.
  • ciğerci abdulcabbar
    18 Şubat 2014 • 12:00
    .Hani bir tabir vardır”gönülsüz işten çocuk bile olmaz”diye.Tam bir psikolojik savaş vereceğiz.Muhtemelen vereceğimiz savaşta enerjimiz futbolcularımıza da geçecek pozitif ya da negatif.Forvetimiz üç gol de kaçırsa yine de alkışlamalıyız,artık forvet alamayacağız.İnanın alkışlayın o forvet iki tane yazmazsa ben bu işi bilmiyorum.Basın birlik beraberlik mesajları vermeli,olumsuz haberlerden kaçınmalı.
  • ciğerci abdulcabbar
    18 Şubat 2014 • 12:01
    .Taraftar grupları artık evimizdeki kalan maçlarda birleşmeli.Organizasyonlar düzenlemeli,takım otobüsünü meşalelerle karşılamalı,stadı gelin gibi süslemeli.Yönetim bilet fiyatlarını 1 TL yapmalı sembolik olarak.Neden?Burdaki amaç şu bize o mesajı vermeli yönetim.Yani ben bu takıma da taraftara da güveniyorum mesajı.Futbolcu kardeşlerimiz özel hayatına dikkat etmeli,formasına,armasına yakışır bir şekilde mücadele etmeli.Çoluğunu çocuğunu beslediği parayı hak etmeli.
  • ciğerci abdulcabbar
    18 Şubat 2014 • 12:02
    Yarın o stada tüm milletvekillerimiz,belediye başkanımız,valimiz,belediye başkan adayımız Mehtap Hanım,tüm sivil toplum örgütlerinin temsilcileri gelmeli.Buca futbolcuları stada çıkınca şaşırmalı”ya bu boluspor düşmemeye mi oynuyor,şampiyonluğa mı?”demeli.Düşünün yarın son maçımız Bucayla ve bu maçı alırsak süper lige çıkacağız.Yarın ki atmosferi hayal edebiliyor musunuz?O staddan Bucanın çıkabileceğini düşünüyor musunuz?İşte her maçımızı böyle final havasında oynamalıyız.
  • ciğerci abdulcabbar
    18 Şubat 2014 • 12:02
    .Göreceksiniz biz inanalım,kenetlenelim başarı gelecektir.Başka şansımız da yok zaten.Elimizden geleni yapalım eğer kaderde kara yazgı varsa düştüğümüz maç dolu stadda hepimiz ağlayalım gözyaşlarımızla çimler sulansın.Güzelim Boluspormuzu kalabalık bir şekilde uğurlayalım göz yaşlarıyla alt lige.Acıyı,hüznü yaşayacaksak onu da dibine kadar dolu dolu yaşayalım.Yemin ederim ben bu takımın düşeceğine inanmıyorum,kırmızı beyaz sevda düşse de bitmez sadece bunu anlatmaya çalışıyorum.
  • ciğerci abdulcabbar
    18 Şubat 2014 • 12:03
    Kusura bakmayın biraz uzunca yazdım lakin çok doldum beynimdekileri,gönlümdekileri bir yerlere dökmezsem kahroluyorum.Bu şehrin dinamikleri bu günden itibaren çalışsın,isyan bayrağı açılsın,Kurtuluş Savaşımız başlasın.Eski amcalarımızdan,abilerimizden aldığımız bu şanlı bayrağı yere düşürmeyelim,çok zorluklarla geldiğimiz bu noktada pes etmeyelim.Seneye inşallah yanlışlardan ders alarak 50.yılımızda şampiyonluğa oynamanın tadına varalım.Boluspor dostları bu şehirde başka aşk yok tek Boluspor.