ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

Boluspor 2015-2016 transfer dosyası

3 Temmuz 2015

Boluspor 2015 – 2016 yılı transfer dosyası.. Gelenler -Ümit Özat (TD) -Sefer Sever (Erzurumspor - Orta Saha)  -Eren Aydın ...

Boluspor 2015 – 2016 yılı transfer dosyası..

Gelenler

-Ümit Özat (TD)

-Sefer Sever (Erzurumspor - Orta Saha)

 -Eren Aydın (Elağzıspor - Defans)

-Enis Kahraman (Elağzıspor - Orta Saha)

-Emrecan Afacanoğlu (Bucaspor - Defans)

-Soner Şahin (Samsunspor - Kaleci) 

-Jonathan Reis(Bahia - Forvet) 

- Fatih Turan ( Fortuna Sittard - Sağ bek) 

Sözleşmesi devam edenler:

-Emre Kılınç

-İlyas Yılmazer

-Nurettin Kayabaşı

-Ahmet Kulabaş

-Ogün Aytaç Yavuz

-Bilal Gülden

-Umut Meraş

-Muhammet Enes Yılmaz

-İlyas Yılmazer

-Melih Ağa

-Erdi Yokuşlu

-Mehmet Can Işık

-Serkan Şirin

-Ömer Alp Kulga

-Luiz Henrique


Gidenler

-Reha Erginer (TD)

-İsmail Haktan Odabaşı

-Murat Gürbüzerol

-Javadov

-Kibong

-Ali Dere

-Özkan Karabulut

-Serkan Yalçın

-İshak Çakmak

-Kenan Şahin

-Mehmet Kuruoğlu

-Deniz Arslan

-Alex Prijovic (Legia Verşova) 

-Reko

12 yorum yapılmış
  • gerede
    4 Temmuz 2015 • 05:44
    ahmet kulabaş ve luızın bu takımda yerı yok! altyapıdakı oyunculara şans vermek daha mantıklı bu ıkı oyuncuda ahmet gecen yıl altayda ıdı ne yaptı ? hiçbişey ! luız saatlı bomba özel hayatına dıkkat etmıyor.verdıgımız para bırde cabası
  • gerede
    4 Temmuz 2015 • 05:44
    ahmet kulabaş ve luızın bu takımda yerı yok! altyapıdakı oyunculara şans vermek daha mantıklı bu ıkı oyuncuda ahmet gecen yıl altayda ıdı ne yaptı ? hiçbişey ! luız saatlı bomba özel hayatına dıkkat etmıyor.verdıgımız para bırde cabası
  • Mustafa
    4 Temmuz 2015 • 07:12
    Yusuf orhan tuzlaspora geri dönmüş ayrıca sefer sever hala erzurum BBLDspor da gözüküyor bu futbolcularla anlaşılmadı bilgisi olan varmı
  • halit canbaz
    4 Temmuz 2015 • 14:42
    yusuf orhan tuzlayla 3 yıllık yeniden anlaşıp kontratını 2019a kadar uzatmış.brezilyalı ne oldu acaba?
  • halit canbaz
    4 Temmuz 2015 • 14:53
    futbolumuz sitesi gidenlere rekoyu sizde kopyala yapıştırla özgürboluyla beraber kenan şahini yazmışsınız.gitmesi gerekenlere gelincealeks ve emre para kazandırıp gitmeli?nurettin kayabaşı erdi yokuşlu yaş haddinden ve sakatlığından dolayı reko gönderilmeli buca ile problem olacaksa emrecan gelmemeli gidenlerden anlaşmayı düşündükleri varsa özkan ve mehmet kuruoğlu olabilir.ahmet kulabaş yine kiraya verilebilir.luizde olsada olur olmasada denecek bir adam?ÖNCE KALECİ LAZIM
  • halit canbaz
    6 Temmuz 2015 • 03:36
    editör bu nuri fatih aydınıydı yok fatih turanıydı bunlar ne ayak alındımı nedir u 21 için mi a takım içinmi?brezilyalı ne oldu.kein imza atılanlar hangisi zira bazıları transfermakta geldiği takımda yada boşta görünüyor.bazılarıda boluya gelmiş görünüyor.bazılarıda maçkolikte aksine görünüyor.
  • Mustafa
    13 Temmuz 2015 • 22:01
    Reko gönderildi ayrica 2 Azeri ile anlaşma oldu diye biliyorum
  • halit canbaz
    12 Temmuz 2015 • 00:55
    keita ve diğer 2 azeri ne oldu olursa 3 onlar brezilyalı 4 reko ve luis 6 yabancı oluyor nasıl olacak?
  • halit canbaz
    13 Temmuz 2015 • 03:03
    erdi yokuşlu ne zaman gönderilecek yerine soner şahine partner alınacak.erdi ile bu iş yürümez.soner şahinde her ne kadar 34 maç oynar diye beklesekde futbol bu sakatlığı var sarısı kırmızısı var.erdiyle 4 maçta bolu döküldü. çöktü geçen sene
  • alp
    18 Temmuz 2015 • 05:19
    Eğer Çarıkcı başkan olmazsa bu acemilerin elinde Boluspor bitecek.ÇARIKCI GÖREVE.
  • Mustafa
    23 Temmuz 2015 • 17:54
    Bu nasıl transfer politikası seneye futbolcuların büyük çoğunluğunun sözleşmesi bitiyor elde sadece emre,emrecan ,sefer ve alt yapıdan gelen futbolcular kalıyor yanı seneye bu ligde kalırsak takım sil baştan kurulacak
  • Mustafa