ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

TRİBÜNLERDE TANSİYON YÜKSELDİ

13 Ocak 2016

Boluspor'un Ziraat Türkiye Kupasında Bursaspor'un ağırladığı maçta tribünler yine karıştı.

Ligin ilk yarısında oynanan Denizlispor maçı ile başlayan istifa sesleri şiddetlenerek büyüyor. Kırmızı beyazlı taraftarlar karşılaşmanın 86. dakikadasından sonra "Yönetim istifa" diye bağırmaya başlayınca bir grup taraftar bu sese tepki gösterdi. Maraton tribününde başlayan gerginlik sonrası güvenlik güçleri taraftarların arasına barikat kurdu. Sözlü tartışma alevlenmeden sona erdi. 

  • TRİBÜNLERDE TANSİYON YÜKSELDİ
  • TRİBÜNLERDE TANSİYON YÜKSELDİ
  • TRİBÜNLERDE TANSİYON YÜKSELDİ
  • TRİBÜNLERDE TANSİYON YÜKSELDİ
11 yorum yapılmış
  • rusenali
    13 Ocak 2016 • 22:13
    Yönetim istifa diyenleri nefretle kınıyorum ortaya para koyun konuşun meydan sizin
  • Murat
    13 Ocak 2016 • 23:31
    Ya arkadaş ne parası ticaret kapasiten olmayabilir senin ama şunu unutma topcun oynamiyorsa birakip gideceksin yada sesini yukseltmeyeceksin ne demek para koy su andaki yonetim kendi parasini mi harciyorr
  • halitcanbaz
    14 Ocak 2016 • 07:19
    İSTİFA DİYE BAĞIRAN ..... BOLUSPORU SİZMİ PARA VERİP KURTARACAKSINIZDA YÖNETİM İSTİFA DİYE BAĞIRIYORSUNUZ.YÖNETİME GELSENİZ KAÇ PARA VERECEKSİNİZ.YÖNETİME GELMEK YÖNETİM İSTİFA DİYE ..... KLÜP YADA ŞİRKET YÖNETMEYE BENZEMEZ
  • bolulu
    14 Ocak 2016 • 07:38
    yarenler kadar kalitesiz bir taraftar gurubu türkiyede yoktur.
  • bolulee
    14 Ocak 2016 • 08:35
    FORVET TRANSFERİ NEREDE KALDI YÖNETİMMMMMMMMMM
  • Bolulu
    14 Ocak 2016 • 09:52
    Allah aşkına yarenler gurubu gelmiyin maça takımın düzenini bolzan sizsiniz gelmeyin maça.nerde küfürbaz varsa Bolu.da.
  • hARUN
    14 Ocak 2016 • 12:24
    Biz 90 dakika hiç susmadan bağıralım Yönetim İstifa diyelim sizde buna karşı çıkın sizde bizim gibi hiç durmadan bağırıp takıma destek verseydiniz bu takım bu hale gelmezdi Başka takımların diline düştük 50 yıllık Boluspor bitti herkesin dilinde hic bir seyiz artık. Yuh'alamayı bırakında biz gibi sizde hic durmadan oturmadan bagırmanız gerek anlasanıza başka Boluspor yok YENSEKTE YENİLSEKTE EN BÜYÜK BOLUSPOR TAKIMA KÜSMEK DARILMAK YOK HER ZAMAN HERYERDE
  • mudi14
    14 Ocak 2016 • 16:01
    tamam ortada yanlış bir transfer polikası olabilir ligdeki yerimizde fena sayılmaz senin önünde kupadan daha önemli bir erciyes macı var takımı motive etmen gerekirken yönetim istifa yönetim istifa neyin kafasıdır bu ayrıca bu yarenler ne zaman bağırarak bu takıma maç kazandırmıştır yada ben mi hatırlamıyorum
  • fadl
    14 Ocak 2016 • 16:11
    yarenlerin takımın durumu ne olursa olsun yönetim istifa diye bağırmaları normalse yarenlere tepki olarak, insanlarında yarenleri yuhalaması son derece normaldir amma seni yuhalayan 60 yaşındaki amcama artislik yapan yaren kardeşlerime 15-20 tatangadan kaçtıkları günleri hatırlatırım lütfen biraz saygı ve takıma destek istiyoruz
  • Yaren
    14 Ocak 2016 • 21:55
    Yarenlere laf söyleyenler karabükte kayseride samsunda izmirde akhisarda kütahya da nerdeydi çok merak ediyorum. Bizim duruşumuzu tepkimizi en son eleştircek kişiler çekirdek yiyip maç izleyenlerdir, sadece içerde ki maçlarda maça gelip eline çekirdek alıp 90 dakika boyunca maç izleyenlerin Boluspor üzerinde hiç bi hakkı yoktur. 3.Lig teyken o tribünler de kimsecikler yokken YARENLER vardı.
  • YARENLER1992
    15 Ocak 2016 • 13:46
    Biz bu takımın arkasından km'lerce gidip 90 dakika boğaz patlatıp çok maç kazandırdık şimdi size gelelim siz hayatınızda ne bir deplasman ne bir kez bağırdınız siz kimsiniz ? Boluspor'a ne faydanız var. Sizin gibiler yüzünden bu takım bu halde. Yarenlerin kim olduğunu tüm Türkiye biliyor sizin bilmenize gerek yok biz istanbul takım taraftarlarına kök söktürmüş bir grubuz. Bizi bilen bilir sizin gibiler gelmesin artık rezil herifler. Bizim hayatımız Bolusp