ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

YENİ HOCA BELLİ OLDU!

30 Ocak 2016

Boluspor’da Teknik Direktör Cüneyt Karakuş ile yolların ayrılmasının ardından, takımın başına geçecek isim de belli oldu. Yeni hoca Adana Demirspor maçında sahada olacak.

 

Güne Cüneyt Karakuş'un görevden alındığı haberiyle uyanan Boluspor camiasına yeni haber geldi. Kırmızı beyazlılar, Cüneyt Karakuş’tan boşalan teknik direktör koltuğuna Fatih Tekke’yi getirme kararı aldı. Kulübe ait yakın kaynaklardan alınan bilgiye göre, Fatih Tekke ile Kartalkaya’da bir araya gelen Boluspor Kulübü Başkanı Savaş Abak ve transfer komitesi, genç teknik adamla kesin olarak anlaşmaya vardı. Fatih Tekke, Adana Demirspor maçıyla birlikte Boluspor’daki kariyerine başlayacak.

 

Kaynak: Burhan Yeşiltaş (Köroğlu)

32 yorum yapılmış
  • shmet
    30 Ocak 2016 • 16:59
    İyi bir tercih değil ama inşaallah hayırlı olur yoksa yıl sonu kötü günler bizi bekler
  • Hamzaozkan
    30 Ocak 2016 • 17:05
    Iyi bir tercih golcü futbolcuların teknik direktör olması iyidir korkak oynatmaz önemli planda gol atmak
  • fahri
    30 Ocak 2016 • 17:07
    CÜNEYT hocayı asıl ikinci yarı görecektik.yanlş transferler olmasına yağmen savaş başkanı destekliyorduk.hoca 24 puan topladı.fatih tekke,nin çüneyt hocadan ne farkı var. hiç olmazsa isimli bu liğde çalışmış kariyerli birisini getirseydin.
  • AYHAN
    30 Ocak 2016 • 17:07
    HAMZAYLA TEKKEYLE KARAFIRTINALARLA BU NASIL HABERCİLİK KESİN OLMAYINCA YAPMAYIN HABERİ
  • Ahmet
    30 Ocak 2016 • 17:10
    İnşâallah fatih tekke kendini boluda gösterir takım bun sene neden hiç yeme vermiyor takımı toplayın tanışma kaynaşma yemeği verilsin birliktelik mesajı verilsin herkese haydi bolum göster kendini yâ
  • ayhan
    30 Ocak 2016 • 17:24
    sapkanin altindan tavsan degil tekke cikti
  • YonetiimStifa
    30 Ocak 2016 • 17:24
    Hayırdır cuneyt hocada olmayan neyi gördünuz fatih tekkede onu anlamadım bizim goremeyip sizin gordugunuz ne acaba bırakın bu işleri ya fatih tekke nedir arkadas yonetim ole akıllıki olası bir başarısızlıgı fatihe basırıyıda kendi hanelerine yazdırma peşinde
  • BoluluAyhan
    30 Ocak 2016 • 17:34
    sapka kasket kep hepsini giydirdiler bize.birde tekke giyelim bakalim ne cikacak altindan.hayirli olsun.
  • fatih
    30 Ocak 2016 • 17:51
    fatıh tekkenın yılmaz ozen yada cuneyt hocadan be farkı vardı allah askına bu nasıl bır mantık,amac lıgde kalmak mı,onunla da zaten yarım donemlık ımza atılmıstır.rezılsın yonetım rezıl!!!bu takımın basına bolusporu 12 futbolcu ıle 10.yapan ve oynattıgı futbolla bıze zevk veren reha ergıner olmalıdır!!!!!
  • Aydn
    30 Ocak 2016 • 18:17
    Her yerde copy-paste haber birisini yazmış geriye kalan herkes kopyalamış. Hiç bir gazeteci arkadaşta arayıp sormuyor mu kulübe peki neden gönderdiniz diye?
  • SalihZDEMR
    30 Ocak 2016 • 18:29
    Başkan ne bu kime kızdın da aynı gün hocayı gönderip başka hoca,ne çabuk bu ne hız noluyor tersinden işler ya madem hoca değişecek önce yapsana,Neyse ZAMANLAMA düşündürücü ama doğru bir karar, ya hedef büyüttün yada birilerine misilleme yaptın.Bolusporu başarıya ulaştırda naparsan yap .Fatih Tekke de hırslı inşallah çabuk adapte olur. En gıcık olduğum hoca Özköylü A Demir hocası çekin iplerini bu hafta
  • FAHR
    30 Ocak 2016 • 18:35
    ne kadar gereksiz bir t. direktör.fatih tekkeyle olacak işmi.cüneyt hocayı tanımam bilmem.ama gönderilmemeliydi aksine tam destek verilip ikinci yarıgörev yapmalıydı.savaş başkanı yerli hoca ve altyapıdan oyuncular alındığı için destekliyorduk.oldumu şimdi.cüneyt hoca zor zamanda 24 puan aldı.takım 3 pas yapamıyormuş,pozisyon yokmuş bu liğde önce sağlam oynayıp gol yemiceksin mücadele liği.disiplinli bu liği bilen hocayla anlaşılsaydıda geleçeğe umutla baksa
  • ertugrul
    30 Ocak 2016 • 18:35
    Bu adamin cuneyt hocan tek farki alacagi para farki.Yazik bu klube
  • kertenkele
    30 Ocak 2016 • 19:04
    Bence Cüneyt hoca kalmaliydi haksızlık yapıldı nede olsa bilinen tanınan ve bolulu saydığımız bir hocaydi ama yinede yönetimin bir bildiği vardır saygı duymak lazım bence yılmaz vural gibi bir hoca gelecekki oyuncular aldığı paraları hakedecekler oyuncular hocadan korkmali bence bu boluspordan bi ... Olmaz...
  • rdvan
    30 Ocak 2016 • 19:10
    Fatihin cüneytten ne farkı var yazmış millet.Kariyerinde milli takım seviyesinde defalarca oynamış beşiktaşda trabzonsporda zenit gibi üst düzey takımlarda oynamış uefa kupası kazanmış bir kariyerden bahsediyoruz.Takım içindeki saygınlığı bile yeter topçulara.Şurada cüneyt hocanın futbol oynattığı bir tane maç yok hala savunuyorlar fatih hoca ile bundan kötü futbol olmaz ama iyisi olabilir hayırlı olsun.
  • Emre
    30 Ocak 2016 • 19:32
    Takım da iyi oyunu görürüz inşallah
  • Necatizcan
    30 Ocak 2016 • 19:55
    Dere geçerken at değiştiriyorsunuz Cüneyt hocayı transferlerden sonra görecektik
  • ylmaz
    30 Ocak 2016 • 19:58
    Erciyesde 9mac sıfır galipiyetttt boluyuda küme düşürmez işallahhh yönetimmmmmm bu adamın neyine baktınızda aldınızzzz
  • Demirkali
    30 Ocak 2016 • 20:20
    Cüneyt hoca söylediğiniz gibi iyi bir hocaysa gider başka bir takımda başarılı olur böyle bir ihtimal var mı?Yok..O zaman duygusallığı bırakın Boluspor averaj takımı oldu Cüneyt hocayla.fatih hırslıdır başarılı olacaktır.
  • Hasan
    30 Ocak 2016 • 20:28
    Ulan tribünde herkes bu hocayla olmaz diyordu herkes isyan ediyordu şimdi Cüneyt hocacı olmuşlar.her maç soner kahraman oldu neden acaba.anco şapkadan tavşan çıkaracak, şut atacak, frikik golü atacak diye bekliyorduk. Takım organize bir atak yapmaktan acizdi. Fatih başarılı olacaktır.
  • Gl
    30 Ocak 2016 • 21:23
    Yazıklar olsun Tekke'yi alana bicacık olmaz bu adamdan Cüneyt hoca iyyiydi hadi hayırlısı
  • Zafer
    30 Ocak 2016 • 21:51
    Hangi bakandan ne sözü aldınız açıklayın! 2 maç üstüste kaybetmemiş hoca yerine 9 maçta 1 galibiyet alan hocaya kaç para verdiniz.acırsam nağmerdim ne paranıza ne düşmenize bi topçu fb de gs de yada trabzonda oynadıysa kafadan hoca oluyo lisansı bile yoktur bunun eminim oğuz çetinleri gördük biz ilk maçı kaybeder hele az zaman uyum durun hele derken sezon biter kesin
  • ahmet
    30 Ocak 2016 • 22:04
    Hayırlı olsun Bolusporumuza insaalalh bu takım dah hızlı oynar daha atak oynar rakipleri izlemez gol ve goller atarız her maçta
  • sertorhan
    30 Ocak 2016 • 23:35
    bu yeni gelen arkadas tekke köyündenmi .tekke köyündense kimlerden´editör bana beyanat verirmisiniz.
  • tekkeliibrahim
    30 Ocak 2016 • 23:37
    ben tekkeliyim ama seni cikaramadim yoksa köselerden nizam,in oglumusun
  • BoluluAyhan
    30 Ocak 2016 • 23:45
    bu hafta maci ne yapip yapip almaliyiz.insallah fatih tekke ugurlu gelir.maci kazanirsak dedemden kalma el örgüsü haci motifli tekkemi sahaya atacagim.tekkemin rengi kirmizi beyaz yumurta büyüklügünde püskülü var.tekkeyi bulup bana getirene 500 lira ödül var.
  • erol
    30 Ocak 2016 • 23:50
    Ya bu yonetim salakmi herşey iyi giderken bu ne şimdi asıl yonetim gitmeli
  • halitcanbaz
    31 Ocak 2016 • 01:19
    YENİ BİR DERDİMİZ OLDU FEYYAZ UÇAR BÜLENT KORKMAZ GİBİ ADAMLAR DURURKEN GİTTİK TEKKEYE TÜRBEYE BİRDE LAZ TEKKESİ
  • halitcanbaz
    31 Ocak 2016 • 01:21
    YANLIŞ ANLAMAYIN LAZLARDA BU ÜLKENİN VATANDAŞI AMA ŞENOL GÜNEŞ BOLUYU DÜŞÜRDÜ MALUMUNUZ TEKKE DENEN ADAMLA ERCİYESDE 9 MAÇTA 1 GALİBİYET ALMIŞ.İNSANIN İÇİ ÜRPERİYOR İSTER İSTEMEZ.
  • aydnozcelik
    31 Ocak 2016 • 03:43
    ya bunasıl ıs burda agzı olan konusuyor, fatıh tekkeyle cuneyt hoca bırmı bır dıyenlerın ben aklına sasarım.fatıh tekke karızma ve sınıf atlattı boluya yakında gorursunuz.farkı.baskan helal sana
  • fahri
    31 Ocak 2016 • 07:56
    cüneyt hoca,fatih tekke değişikliği hiçte iyi olmadı.bilinmeyen bir şeyler varsa başkan ve cüneyt hoca açıklasın.BOLUSPOR,UMU 47 yıldır sever takip ederim.özellikle ilk yarıdaki transfer yanlışları olmasına rağmen,ikinci yarıda devam etmesi ilk yarı fazla oynamamış futbolcuların tranfer edilmesi çokmu iyi sayın başkan.inşallah ilk yarı aldıgımız puanları aramayız. mademki hoca değiştireceksin bu liği bilen disiplinli hoca getirseydin.
  • mparator14
    31 Ocak 2016 • 09:22
    Önce kendi değerim sonra dışarısı.Sen Bolu'yu bilen Ada'mı bırak hiç alakası olmayanı getir.Bakalım Playoff olabilecekmi?Cüneyt hoca gayet işini bilen bir adamdı.Kalbimiz bolu dan yana