ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

SAVAŞ ABAK TEPKİ GÖSTEREN TARAFTARLARLA KONUŞTU.

24 Nisan 2016

.......................

Boluspor, Giresunspor maçının bitiminde stat dışında Boluspor Başkanı Savaş Abak ve taraftarlar arasında gerginlik çıktı. Boluspor Başkan Savaş Abak, taraftarla bir işyerinde konuştu. Taraftarların Başkan’a, “Bizim tepkimiz size değil, tepkimiz Emre’ye. Golden sonra yaptığı hareket yakışmadı” dedikleri ifade edildi. 

Boluspor kendi evinde Giresunspor’u 2-1 yenerek 10 hafta sonra 3 puanla tanışırken, Bolusporlu oyuncular takım otobüsüne binerken gerginlik yaşandı. Bir grup taraftar tel örgülere çıkarak galibiyet golünü attıktan sonra tribünlere sus işareti yapan Emre’ye ve Boluspor Başkanı Savaş Abak’a tepki gösterdiler.

Taraftarların tepkisi üzerine Savaş Abak’ı 3 taraftarla bir işyerinde görüştü. Savaş Abak stadyumdan ayrılırken, taraftarların, tepkilerinin Emre'ye olduğunu söyledikleri ifade edildi. 

 

11 yorum yapılmış
  • alperorcunhotmailcom
    24 Nisan 2016 • 17:19
    ayıptır. emrenin.yaptığı. yakışmadı. bir. futbolcu. adam. olacak. emre.efendi. şampiyon mu.oldunuz haddini. bil.futbolunu.oyna
  • Soytari
    24 Nisan 2016 • 19:27
    Taraftar dediginiz kim bizim tepkimiz yönetime soytarilar olarak
  • bolulu
    24 Nisan 2016 • 19:59
    taraftarlar maç boyunca savaş abak başkan gbi şeye tepki gösteriyolardı karşı karşıya gelince ne olduda tepkimiz emreye dediler yoksa tırsdılarmı
  • Yarenler
    24 Nisan 2016 • 21:21
    Bizim tepkimiz yönetime. Takımdan soner jansen birazda alican dışında hepsi 5 para etmez. Ruhsuz herifler. Yönetim zaten beceriksiz. Istifa bile etmiyor.kovulunca tazminat alacak tabi. Ne zaman şampiyonluk diye bağırsak Kursagimizda kalıyor Söylesene bize hoca Takım neden oynamıyor ?
  • aliveli
    24 Nisan 2016 • 23:06
    başkanının savaş abak,taraftarının yarenler olduğu Boluspor camiası.. çok değil 2 sezon önce aynı kayıktayken iyi sefa yapıyorlardı beraber.. Hayırdır 2 senede ne değişti? Yesinler birbirlerini. En büyük başkan Necip Çarıkçı en iyi taraftar Boluspor'u menfaatsiz sevenlerdir.
  • misafir
    25 Nisan 2016 • 17:19
    yukarıda birisi jansenmi dedi yaw adam kendini attırmak için elinden geleni yaptı ama hakem atmadı sen jansen diyorsun devam edin aynen devam edin
  • Levent
    25 Nisan 2016 • 09:33
    Maç boyunca yönetim istifa diye bağır yüz yüze gelince tepkimiz Emre ye de. Başkanın yüzüne pardon başkan Emre dışarı diye bağıracaktık dilimiz sürçtü yönetim istifa diye bağırmışız mı dediniz. Soramadınız mı o dükkanda; İyi giden takımın dengesini niye bozdun, Cüneyt Hocayı niye kovdun, bu kadar gereksiz transfere para döktün takım düşmekten son anda kurtuldu.
  • bolu
    25 Nisan 2016 • 10:29
    Yarenler jansenin nesini beğeniyosunuz her topu kaptırıyor ne katkısı var da destek veriyosunuz ilk önce gitmesi gereken futbolcu
  • Halitcanbaz