ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

FATİH TEKKE KAÇTI....

3 Mayıs 2016

...............................

Boluspor’da Fatih Tekke dönemi sona erdi. 13 maçta 2 galibiyet, 6 beraberlik, 5 mağlubiyet alan Tekke, yönetimle görüştükten sonra görevini bıraktı.

  Boluspor’da Cüneyt Karakuş’un görevine son verilmesinin ardından büyük ümitlerle takımın başına getirilen Teknik Direktör Fatih Tekke görevini bıraktı. Denizlispor deplasmanında alınan 3-1lik mağlubiyet sonrasında Boluspor Başkanı Savaş Abak ve yöneticilerle görüşen Fatih Tekke görevini bırakmak istediğini söyledi. Başkan Abak ve yönetim kurulu Tekke’nin istifasını kabul etti. 

8 yorum yapılmış
  • halitcanbaz
    3 Mayıs 2016 • 16:17
    lig bitti zaten playoff kaçmadan çekip gitseydi ya?
  • halitcanbaz
    3 Mayıs 2016 • 16:20
    6 hafta önce gitseydi ya madem istifa etti tabii doğru ise? kalmış 2 hafta adama gülerler.şampiyonluk iddian yok.düşmeme yada playoff iddian yok.gitsen neolur kalsan ne olur hesabı yani?bitir sezonu madem
  • ismailkazanolu
    3 Mayıs 2016 • 16:25
    Keşkehiçgelmeseydi
  • AYHANST
    3 Mayıs 2016 • 18:55
    HİÇ GELMESEYDİ NE KADAR BOLUSPORUN PARASI OLURDU ALDIĞI FUTBULÇULARDA OYNAMADI ZARAR ETTİRDİ BOLUSPORA
  • Adem
    3 Mayıs 2016 • 22:35
    Allahım çok şükür
  • RemziKrc
    4 Mayıs 2016 • 02:45
    Maşallah yönetime bu sezon teknik direktör ve futbolcu dayanmadı. Acemi yönetim Boluspor'u 3 senedir deneme tahtası yaptı. Bu kadar başarısız bir yönetim nasıl oluyor da İSTİFA ETMİYOR?
  • gerede
    5 Mayıs 2016 • 13:33
    MANTIKLA DÜŞÜNÜN ADAM GELİNCE RESMEN ACIKCA SÖYLEDİ BEN SOBALI EVDE BOLUNUN TEMİZ OKSİJENLİ HAVASINA KESTANE KEBAP YEMEYE GELDİM TATİLİNİ YAPTI GİTDİ ALLAHTANKİ 3-4 HAFTA ÖNCEDEN GELMEMİŞ YOKSAKİ KÜME DÜŞMÜŞTÜK.
  • Rafetarkan
    19 Mayıs 2016 • 12:38
    Adam başarılı ben 6 hafta verdiydim 12 hafta kalmış adam daha ne yapacak para bol Boluspor da aldı gitti temiz iş