ARŞİVKÜNYEİLETİŞİM
   

BOLUSPOR'DAN REZALET OYUN

14 Eylül 2019

...............................

TFF 1. liginde Boluspor haftayı yine puansız kapattı. Kırmızı beyazlılar Altay 'a sahasında 2-0 mağlup oldu.

Ligde ilk 3 maçta istediği sonuçları alamayan kırmızı beyazlılar lige verilen "milli arayı iyi değerlendirdik" açıklamalarına rağmen Altay'a da mağlup olmaktan kurtulamadı. Konuk ekip 5 ve 50'inci dakikalarda bulduğu golle mücadeleyi 2-0 kazandı. 

Boluspor sahaya Hakan Canbazoğlu, İsmail, Cumali, Poepon, Hakan Arslan, Nascimento, Hayrullah, Mutlu, Ümit, Mustafa, Yusuf Mert  onbiri ile çıktı. Teknik diektör Giray Bulak Bilal Kısa'yı yedek soyundururken genç oyuncu Yusuf Mert ilk onbirde sahaya çıktı. Mutlu'da yeniden formasına kavuşurken, son transferler Hakan Canbazoğlu ve Hakan Arslan'da ilk onbirde yer aldı. 

Boluspor maçın başına Poepon ile ilk fırsatı yakalamasına rağmen 5. dakika da kalesinde golü gördü. İlk yarıda aradığı beraberlik golü gelmeyince konuk ekip Altay soyunma odasına 1-0 önde gitti.  İkinci yarının yine 5'inci maçın 50'inci dakikasında Altay Tatos ile aradaki farkı 2'ye çıkarttı. Bu devrenin başında  Melih ve Bilal oyuna girsede, kalan bölümde ekibimiz aradığı golü ve golleri bulamadı ve mücadele 2-0 Altay'ın galibiyeti ile sona erdi. 

Bu sonucun ardından Altay puanını 7'ye yükseltirken, Boluspor ise 1 puanda kaldı. Boluspor önümüzdeki hafta Ümraniyespor ile deplasmanda karşılaşacak.  

  • BOLUSPOR'DAN REZALET OYUN
  • BOLUSPOR'DAN REZALET OYUN
  • BOLUSPOR'DAN REZALET OYUN
  • BOLUSPOR'DAN REZALET OYUN
  • BOLUSPOR'DAN REZALET OYUN
  • BOLUSPOR'DAN REZALET OYUN
8 yorum yapılmış
  • a1414ist
    14 Eylül 2019 • 21:23
    giraY HOCA KİŞİLİĞİ İYİ AMA HOÇALIĞI SIFIR 3 HAFTAYA KADAR GİDER
  • YUNS52
    14 Eylül 2019 • 21:27
    MUSTAFA DURAK BOLUDAN GİTTİ NİYE GERİ ALDIN BOLU EMEKLİLER TAKIMINA DÖNDÜ
  • cemalusta
    14 Eylül 2019 • 21:32
    HAKAN ASLAN ÇIKINÇA ALTAY SOLDAN ATAK YAPTI HOÇA BUNU ÇÖZEMEDİ 4 VEYA 5 OLURDU ATMAK İSTEMEDİLER HOÇA GİDİÇİ
  • Kibrisciklimucahit
    14 Eylül 2019 • 21:49
    Eskisehirle birlikte ligin en kotu futbol oynayan dusmeye en yakin iki takimiyiz ama eskisehir gene bizden iyi altinordu deplasmaninda bir gol buldular ikide penalti kacirdilar biz kendi evimizde hicbisey yapamiyoruz...balikesiri goruyo herkez cumaliyle giray bulak i bize kakaladilar adamlar olu topragi attlar uzerlerinden...carikci yillardir futbolun icindesin bu takimin duzen tutmayacagini herkez haftalar once gordu soyledi.herkezin gordugunu sen hayli hayli gordun biliyodun yazik cok yazik
  • Kibrisciklimucahit
    14 Eylül 2019 • 22:02
    Boluspor ticarethane degil biraz parlayan kendini gosteren topcularimizi satip yerine abuk subuk geldigi takimlarda kadroya giremeyen tirt elemanlari toplarsaniz sonuc bu olur iste seyircide kuser... bide ondan sonra sukadar borcumuz var bu kadar borcumuz var muhabbeti yapiliyo taraftar artik sampiyonluk istiyo ben 18 yasindaydim takim dustugunde simdi cocugum 20 yasinda ben 44 benim oktay ercan yada carikcinin yarisi kadar param olsun yeminle 1 senede bu takimi cikaririm..cunku ozbolusporluyum.
  • RemziKrc
    14 Eylül 2019 • 22:20
    90 dakika içinde rakip kaleyi bulan tek şutumuz var. Çarıkcı’ nın “ Bu sene küçüleceğiz” demesinin meyvelerini alıyoruz. Çarıkçı geçen seneki harcadığı parayı kurtarma peşinde, Boluspor onun için özel işlerini işlerini yapma kapısı.
  • HACIMETNYAMAN
    15 Eylül 2019 • 00:21
    ayın 14'ünde niye eskişehirli hakemi bolu'ya verdiler. tff altınordu-es maçını niye aynı saatte oynattı. es yakamızdan düşmez bolu'yu da alır 2. lige götürür. 2008'den beri kafayı takmışlar bir kere. ben eskişehir'de 5 sene kaldım. son derece sırnaşık musallat bir yer.
  • BOLUSPORSEVDALISIAYDINLIYKSEL09
    15 Eylül 2019 • 17:43
    Yönetim 12 sezondur buligde bukadar rezalet görülmedi.lütfen bu takım düşmesin.işimi kaybetsem bukadar üzülmem.BOLUSPOR benim herşeyim. 09 YÜKSEL